Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Je speelt wss op wereldklasse, probeer legendarisch, dat is makkelijker. Legendarisch probeert meer aan te vallen waardoor je vaker de bal krijgt.

Wat betreft Serie A spitsen, er is maar 1 goed antwoord: Gonzaaaloooooooooooo HIGUAIIIIN!!!

Nja, was FUT Draft op professioneel, mar de laatste wedstrijd was blijkbaar op Wereldklasse(was duidelijk niveau hoger).

Mijn huidige teams, ik bezit op dit moment letterlijk <1k coins. Ik heb rond de 230 000 coins uitgegeven. :puh: Volgende aankopen: Allan, Nainggolan, Alex Sandro.

Bundesliga

http://www.futhead.c...squads/3866932/

Serie A

http://www.futhead.c...squads/3873211/

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

IF Calhanoglu is de enige dure speler die ik op dit moment heb, deze ga ik houden want zijn prijs is toch redelijk vast. De enige andere dure speler(dan doel ik op rond de 10k of hoger) die ik nog heb is Nainggolan(gekocht voor 30750) en die ga ik nog proberen verpatsen. Ik ben van plan om wat minder te spelen en wil niet dat ik spelers heb die serieus in waarde gaan dalen. Ik heb op moment van schrijven een resem Jordan Lukaku's en Acheampongs die ik niet verkocht krijg, een Nainggolan die nog verkocht moet worden en 193k.

Link to comment
Delen op andere websites

Die AI in FIFA 16 slaat echt nergens op. Ik kan zo goed als nooit winnen op Wereldklasse, het is zowat altijd een gelijkspel met weinig doelpunten. AI passt de bal rond en dat is wat ze de hele wedstrijd doen: balbezit houden. Ze eindigen met minstens 60% balbezit, 90% passpercentage en hun schoten op doel zijn dan vaak zo goed als onbestaande. :7

Oja, ik zie ze vaak crosspasses doen NAAR ACHTEREN!!!! :7 Serieus EA, hoe slecht kan je je AI maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Die AI in FIFA 16 slaat echt nergens op. Ik kan zo goed als nooit winnen op Wereldklasse, het is zowat altijd een gelijkspel met weinig doelpunten. AI passt de bal rond en dat is wat ze de hele wedstrijd doen: balbezit houden. Ze eindigen met minstens 60% balbezit, 90% passpercentage en hun schoten op doel zijn dan vaak zo goed als onbestaande. :7

Oja, ik zie ze vaak crosspasses doen NAAR ACHTEREN!!!! :7 Serieus EA, hoe slecht kan je je AI maken...

Ze hebben alle spelers aangepast op Blind :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net gebeurde er iets realitisch in FIFA. Veltman maakt een eigen goal doordat CilLessen zijn bal niet kan aannemen

:schater:

Ik kan nog steeds niet online spelen...Dan is er weinig aan FUT, zucht.

Edit: Ook in Seizoenen niemand te vinden. Ziet er naar uit dat ik de komende weken/maanden niet online zal kunnen spelen. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu in een potje met iemand die de ene AFK is en dan weer effe tien seconden speelt. Erg vervelend.

1-11 :7 Hij heeft even gespeeld en toen zat ik niet op te letten, dus scoorde hij :7 Echt super leuk potje, not :7

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan weer online spelen! Jammer genoeg liep het telkens vast bij het zoeken naar een tegenstander gisteren, dus telkens ik ALT + F4 deed, telde het als een verlies. Divisie 7 atm, vermenigvuldiger is enorm gezakt.

Maar ik ben zulke onzin wel gewend van EA, dus ik zit er niet echt mee in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...