Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

433 met een CAM en 2 CM's, 433 met 2 CM's en een CVM(zorg voor een CVM met een goed schot, Ramsey is een ideale CVM imo, of Wilshere bvb) en 4-2-3-1(2 CVM's, 3 CAM's en 1 Spits) vind ik ook wel leuk. De buitenste CAM's zwenken altijd af naar de vleugel btw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pffff, met een achterlijk team heb ik Ronaldo in de eerste wedstrijd verslagen, IF Ronaldo in de tweede wedstrijd, IF (paars) Lewandowski + Messi in de derde wedstrijd verslagen, om uiteindelijk te stranden tegen in IF (paars) Ronaldo en Messi in één team. Gatverdamme, wat is Online Draft vreselijk.

Je moet om een goed team te krijgen ook eerst je wissels en dan de basiself. Hogere kans op een beter team, ;). Inderdaad frustrerend, gisteren lekker even in Divisie 7 een full Liga BBVA(85 rating) en er vijf inleggen met Bas Dost nadat in naar 2 minuten al achter stond. Altijd lekker om zo'n goed team te verslaan.

Ik speel ook weer lekker vaak gelijk.. Sta je lekker 1 of 2-0 voor. Wordt het als eindstand 2-2 of 3-3. Zo frustrerend.

Ja, en dan scoren ze in de blessuretijd(die altijd eeuwig duurt), ik ken het. Maar ik verlies dan ook nog, terwijl ik ganze wedstrijd domineerde. Gisteren voor het eerst dat het een keer in mijn voordeel was, nadat ik twee penalty's had gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, met een achterlijk team heb ik Ronaldo in de eerste wedstrijd verslagen, IF Ronaldo in de tweede wedstrijd, IF (paars) Lewandowski + Messi in de derde wedstrijd verslagen, om uiteindelijk te stranden tegen in IF (paars) Ronaldo en Messi in één team. Gatverdamme, wat is Online Draft vreselijk.

Waarom zie ik jou elke keer schrijven dat FUT Draft zo verschrikkelijk is. Waarom blijf het dan toch proberen, dan zit er misschien toch stiekem wat leuks aan? Welke packs kreeg je trouwens na die verloren finale en is het een beetje rendabel?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zie ik jou elke keer schrijven dat FUT Draft zo verschrikkelijk is. Waarom blijf het dan toch proberen, dan zit er misschien toch stiekem wat leuks aan? Welke packs kreeg je trouwens na die verloren finale en is het een beetje rendabel?

Ik blijf het spelen omdat ik de trophy wil (Online Draft winnen). Kreeg twee klote packs; premium goud en een goud spelers pakje. Totale waarde eruit: 6k.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, ik heb niet het idee dat het mogelijk is om iets lekkers te packen(de kans is iig veel te klein). Ik ken maar heel weinig mensen(forum inclusief) die echt wat leuks konden packen in FUT en als ze het al deden was het na eindeloos packs kopen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wedstrijd tegen Suarez, Ibra, T. Silva, Ramos etc etc. Kwam na 2 minuten al op 1-0 voorsprong door vrije trap van 30 meter afstand met Sandro! (73 rated). Enkele minuten daarna 2-0. Vlak voor rust kopt Braithwaite er een kneiterse bal in met een corner. 3-0 waarna hij rage quit. Geweldig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA haalt vandaag het bloed onder mijn nagels weg. Vandaag begonnen in divisie 3. Momenteel in de 3e wedstrijd van Divisie 6. Nog steeds wachtend op mijn 1e winst. Allemaal voorsprongen en in de 85e minuut krijgen hun een kansje. Bam gelijkspel en vaak in blessuretijd nog verliezen ook. Soms is het echt een strontspel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...