Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Dat is lekker inderdaad.

Wat is Online Draft een vreselijke spelmode. Elke wedstrijd speel je tegen een Ronaldo, Neymar of Messi. Elke wedstrijd krijg ik penalty's tegen terwijl ik gewoon een staande tackle op de bal doe. Het slaat echt nergens meer op...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

FIFA 16 is nu ondertussen al een tijdje uit en ik heb een paar dagen geleden mijn eerste hybrid gemaakt van, als ik mij niet vergis, rond de 70K. Het is dus redelijk betaalbaar voor de meeste spelers. Ik heb steeds de bonus van duizend munten aangehad en dan gaat het best hard, helemaal als je ook regelmatig een divisie wint. Het team speelt geweldig en is tot nu toe ongeslagen in de zeven wedstrijden dat ik ermee heb gespeeld, ik speel trouwens in Divisie 6 op dit moment. Ik ben er dus zoals je verwacht wel erg tevreden mee.

De formatie die ik heb gekozen is 4321. Dit was in eerste instantie eigenlijk voor chemistry omdat het mij anders niet goed lukte om Carrillo en Ntep met elkaar te linken, maar de formatie loopt als een trein en is tot nu toe de beste formatie die ik heb gebruikt. Zoals je net dus al kon vermoeden is het team om Carrillo en Ntep heen gebouwd. Zoals je hieronder kunt zien lijken ze qua stats heel erg op elkaar. Ze zijn allebei snel, goed in dribbelen, hebben goede schoten en veel kracht voor buitenspelers. Je kan ze dus beide eigenlijk zien als een soort goedkope Depay's. Met als bijkomend voordeel dat Carrillo vijf star skills moves heeft, al gebruik ik dat zelf niet extreem veel. In de spits heb ik Beauveu, een snelle wendbare speler met een verrassend sterke kop voor zijn kleine speler. Door zijn sprongkracht wint hij nog relatief veel kopduels, tot frustratie van mijn tegenstanders.

bx6rOiv.png?1CEahWfm.png?1k55m6Zx.png?1

Het middenveld heb ik geprobeerd in balans te krijgen door verschillende types te gebruiken. Ik heb een controlerende middenvelder, dat is Carvalho. Hij is echt extreem goed en neemt de Busquets rol op zich. Hij gaat daarom ook bijna nooit naar voren en speelt meestal strak op de aanvallende middenvelder van de tegenstander. Op rechts heb ik een meer box-to-box middenvelder in In Form André. Ik had ook zijn normale kaart kunnen gebruiken maar ik vind niet glimmende spelers er altijd extreem lelijk uit zien. André speelt lekker en is mooi all-round. Ook is hij de penaltynemer van mijn team. Links heb ik dan Moutinho, hij kan ook verdedigen maar neemt bij mij vooral de aanvallende rol op zich. Hij heeft goede passes en dribbelt erg fijn.

3zoUpfO.png?1tg0A1zK.png?1F95eURH.png?1

Achterin heb ik een Kameroense link gebruikt. Ik vond het zelf wel origineel, Nkoulou en Chedjou spelen beide fijn en zijn relatief snel voor centrale verdedigers, ik krijg dus bijna nooit counters tegen. Mijn backs staan voornamelijk in het team voor chemistry redenen maar spelen allebei goed en komen vaak mee op naar voren. Mijn keeper is er omdat Kameroen geen goede keeper heeft en om Chedjou genoeg chemistry te geven, maar hij is een fijne betrouwbare keeper. Als ik meer geld heb wil ik mijn verdediging nog upgraden naar dit: Coentrao - Pepe - Godin - Pereira (FC Porto), met dan Oblak in goal. Maar zoveel geld heb ik nog niet.

quh3j9m.png?1BZAdnUJ.png?1wz8TCls.png?1rgM49eg.png?1

Link naar het team: http://www.futhead.com/16/squads/2837191/

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren deze Hybrid gebouwd. Kneiters teampje, Pato en Braithwaite blijven ongelooflijke goals maken. Momenteel in FUT Divisie 4 Online.

ojqz3b.png

Nu bezig met sparen voor dit Sweaty Serie A Team. :7 Met de juiste speler-instructies kneiters voor aanvallend vermogen.

11ueusp.png

Wat vinden jullie? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gooi alsjeblieft Palacio eruit

Ik zei toch dat ik een sweaty team wilde maken. ;) Zulke spelers (vooral die Bundesliga teams) naaien mij altijd. Nu is het tijd voor payback. :D

Waarom moet hij eruit en wie moet er voor terug? Dybala?

Link to comment
Delen op andere websites

Gooi alsjeblieft Palacio eruit

Ik zei toch dat ik een sweaty team wilde maken. ;) Zulke spelers (vooral die Bundesliga teams) naaien mij altijd. Nu is het tijd voor payback. :D

Waarom moet hij eruit en wie moet er voor terug? Dybala?

Je kan Menez in de spits zetten en dan Hamsik, Callejon of Pjanic (als ie niet te duur is) op 10 zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan met geen van de 3 opgenoemde spelers goed uit de voeten. Pjanic en Hamsik zijn te lomp en Callejon past niet bij mij speelstijl. Maar waarom moet Palacio eruit? :) Ik zou Insigne dan CAM kunnen zetten en dan een ander op CM maar ik vind die spelers niet zo fijn. Ik puzzel nog even door.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou sowieso Palacio houden die is echt goed, maar zijn staartje zit er niet uit. Je hebt wel een vrij offensief middenveld, als mensen gaan counteren, kan je dat wel eens duur komen te staan. Callejon schijnt heel goed te spelen, maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.futhead.com/16/squads/3343600/

Dost _O_ Had er vandaag vijf inliggen in één wedstrijd. Sneijder(leen) staat er nu in voor Strootman, die is geblesseerd. Fer is echt een tank, aanvallend pikt hij af en toe zijn goal mee. Vandaag een sicke longshot in de rechterbovenboek. Promes is net als Elia een perfect speler naast Dost, ze kunnen de bal brengen waardoor Dost verwoestend kan scoren.

Ik ga alleen nog voor Sneijder en misschien nog Depay sparen. Want Robben kan ik toch nooit betalen. Ohja en weiger Cilessen in het doel te zetten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Elia is echt geen kut waard als het op schieten aankomt, en dat is als winger gewoon jammer. Ik zou als ik jou was Lens kopen, z'n pace is iets minder(maar in 16 maakt dat toch geen drol uit), maar hij kan ongelofelijk goed schieten, past beter en is ook nog eens sterker. En Lens kost volgens mij totaal niet veel.

http://www.futhead.com/16/players/547/jeremain-lens/

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Elia is echt geen kut waard als het op schieten aankomt, en dat is als winger gewoon jammer. Ik zou als ik jou was Lens kopen, z'n pace is iets minder(maar in 16 maakt dat toch geen drol uit), maar hij kan ongelofelijk goed schieten, past beter en is ook nog eens sterker. En Lens kost volgens mij totaal niet veel.

http://www.futhead.com/16/players/547/jeremain-lens/

Hij hoeft nooit te schieten, hij hoeft alleen de bal naar Dost te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...