MegaPilot Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Geplaatst: 24 november 2014 Hoe koop je hem voor zo weinig? Had 'm op m'n watchlist van objecten die starten bij 150. Daarna blijven bieden.Ben alweer gedegradeerd van Divisie 3. M'n keepers pakken gewoon niks. Heb zeker 10 tegengoals gekregen die RECHT op de keeper afkwamen, maar ze pakken gewoon niks. Aan de andere kant pakt m'n tegenstander zowat altijd alle ballen. Verschrikkelijk vaak onterecht verloren en gelijkgespeeld om dan 1 punt van handhaving te stranden, frustrerend. Is nu al de derde keer dat ik degradeer omdat ik 1 puntje te kort kom.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Had 'm op m'n watchlist van objecten die starten bij 150. Daarna blijven bieden.Ben alweer gedegradeerd van Divisie 3. M'n keepers pakken gewoon niks. Heb zeker 10 tegengoals gekregen die RECHT op de keeper afkwamen, maar ze pakken gewoon niks. Aan de andere kant pakt m'n tegenstander zowat altijd alle ballen. Verschrikkelijk vaak onterecht verloren en gelijkgespeeld om dan 1 punt van handhaving te stranden, frustrerend. Is nu al de derde keer dat ik degradeer omdat ik 1 puntje te kort kom.. Ahh dat is minder. Bij mij gaat het juist goed; divisie 5 op het moment en heb elke keer de titel gepakt. Daarnaast heb ik Pisczek (ofzo) eindelijk ook gekocht, waardoor ik nu alleen nog maar Reus moet kopen voor ik heel Dortmund compleet heb. Alleen maar alles inzetten op pakjes en hopen dat er wat leuks bij zit. Had gisteren Mata (85), maar die is maar 15k waard... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ligt het aan mij of worden spelers zoals Reus steeds duurder en de rest gewoon goedkoper? Vast omdat men iedereen nu meer geld begint te hebben.. Vooral zuur dat ik nu uit Divisie 3 lig omdat ik daar 6.2k krijg als ik gehandhaafd ben, en dat is normaal niet zo moeilijk. Promoveren vanaf Divisie 4 acht ik iig moeilijker dan me handhaven in Divisie 3. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Mwah, Reus was eerst rond de 250k, maar is nu 200k geworden. Hij gaat dus al wat omlaag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Mwah, Reus was eerst rond de 250k, maar is nu 200k geworden. Hij gaat dus al wat omlaag. Lang leve consoles...Reus is op PC 400k+. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Nog 1 puntje nodig voor Divisie 7. Had net weer gespeeld en met 4-2 gewonnen, maar een kut pot zeg. Ontzettend veel lagg, miste daardoor een paar 100% kansen. Had met Fer nog een werelddoelpunt gemaakt, die ik helaas niet had opgenomen wegens de lagg. Moet binnen 2 wedstrijden zeker nog 1 puntje pakken, anders blijf ik in Divisie 8. Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/9964351/ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Verdienen jullie ook slechts zo'n 500 coins per match? Mijn vermenigvuldiger heb ik nog nooit hoger zien staan dan 0,63... Reageren
MrIndependent Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Verdienen jullie ook slechts zo'n 500 coins per match? Mijn vermenigvuldiger heb ik nog nooit hoger zien staan dan 0,63... Jup. Bizar weinig... Ik heb ook het gevoel dat FIFA soms erg scripted is op dingen zoals de 45ste minuut & de 90ste minuut dat je keeper ineens minder ballen pakt of de keeper van de tegenstander een redding maakt die eigenlijk onmogelijk is.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 (bewerkt) Je moet er mij niet over spreken...M'n eerste 4 wedstrijden in Divisie 4: 1 keer gewonnen en dan 3 keer 2-2.. Meestal zijn het klassegoals van mijn kant en 50% van m'n tegengoals zijn van die kutgoals(blunders van keeper, frommelgoal, etc). Bravo is verkocht, ik had nog een Ter Stegen met veel contracten en ik heb het echt gehad met de blunders van Bravo. Bewerkt: 25 november 2014 door MegaPilot Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ik heb nu zo'n 40/50k. Ik wil gaan sparen en wil dus een goedkoper team. Kan iemand een team van 20/30k maken op Futhead bijvoorbeeld? Of kan ik beter een team van 40/50k gaan kopen? Sorry ik heb niet zo veel verstand van voetballers dus ik weet niet wie goed matchen etc. Alvast bedankt! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ik zal wel ff kijken voor 40/50. Nog voorkeuren? Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) Bpl is een aardige competitie. Veel goede spelers voor een redelijke goedkope prijs. Of jij moet een andere weten. Ik vind alles goed. Ik speel op de Playstation dus de prijzen zijn iets hoger. Bewerkt: 26 november 2014 door Together Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 http://www.futhead.com/15/squads/10099336/ Alstu, mijn Serie A team. Pace op de flanken, tanks op het middenveld en Dries Mertens om door het middenveld te stoten met pace. Goede spits en goede verdediging. Sterk elftal en spotgoedkoop. Hier is mijn Liga BBVA team, minder krachtig. http://www.futhead.com/15/squads/10099726/ Op Rakitic positieswitch van CAM naar CM en Amrabat positieswitch van LM naar LB. Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Bedankt! Ik zal het in overweging nemen! Speelt Higuaín goed? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Bedankt! Ik zal het in overweging nemen! Speelt Higuaín goed? Beter dan de gemiddelde spits. Ik ben er helaas geen held mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.