Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom ga ik minder munten verdienen omdat ik de wedstrijd verlaat na 1 minuut spelen bij een 0-0 stand? Kan het toch ook niet helpen dat m'n internetverbinding er even uitflikkert. Jezus man. Ze zouden beter eens die hackers aanpakken, geen enkele topspeler is te koop voor minder dan een half miljoen coins.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Tevez voor 45k gekocht, nu doorsparen voor Pogba. Ik weet alleen niet of die wel in het centrum kan met Vidal. Ik speel met 2 cvm's en ik weet nog niet of het veel te offensief word als daar Vidal en Pogba staan.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Visser23: We praten hier niet over hacks. Zoals je weet is dit illegaal in FIFA. Daardoor is dit volgens de forumregels ook verboden.<<<

Tevens ben ik het echt kotsbeu om CONSTANT te verliezen/gelijk te spelen terwijl ik veel meer kansen had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Tevez voor 45k gekocht, nu doorsparen voor Pogba. Ik weet alleen niet of die wel in het centrum kan met Vidal. Ik speel met 2 cvm's en ik weet nog niet of het veel te offensief word als daar Vidal en Pogba staan.

Welke opstelling speel je? 433 (3) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...