Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nog een brons team met uitschieters als Strootman en Tadic :7 . Ik denk niet dat ik het met dat materiaal tot Divisie 7 schop online...

Ik zei dus dan ook mijn team. ;) Mijn team is zowat het maximale wat je met normaal spelen kan bereiken zonder geluk met pakjes.
Link to comment
Delen op andere websites

@Kai:

Je moet naar winkel gaan en dan naar pakketten en dan staat er als t goed is iets van Mijn Pakketten ;)

Ik heb vorige week geen gratis pakketje geclaimd, ik was het namelijk straal vergeten. Ik heb dus eigenlijk twee pakketjes tegoed en ik heb er vandaag maar eentje geopend. Misschien komt het nog...
Link to comment
Delen op andere websites

He, Ramos had ik in mijn Bundesliga team. Wat een geweldige speler.

Wacht wat een team van 269.000/392.000. Jezus ik heb een team van 25k. Hoe halen mensen zo veel geld.. O ja geld er tegen aan smijten :7

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme zeg, heb nu ook kennis gemaakt met de Doumbia-Emenike elftallen. Valt gewoon geen kut tegen te beginnen, wat een overpowered spitsen zijn dat zeg. In RL spelen ze in kutcompetities en kunnen ze amper tegen een balletje trappen, op FIFA zijn het wereldspitsen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens wel iets grappigs meegemaakt..

Kerel zat na de 1-1 met 5 verdedigers "Parkeer De Bus" te spelen...Zeker nog een helft ofzo zo gespeeld tegen mij. In de 90ste minuut(ik natuurlijk met "Alles Op De Aanval") steek ik Thomas Vermaelen diep, zijn keeper komt uit en Thomasje legt hem heerlijk beheerst naast de keeper in het netje. Dit alles in de 90ste minuut. _O_ Wedstrijd gewonnen, héérlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan ook maar even laten zien waar ik mee bezig ben. Ik had eerst zo'n 40k. Maar heb nu mijn hele team verkocht voor maar 25k :(. De waardes zijn heel hard gedaald doordat iedereen pakjes opent, dus ja.. Ik speel dus nu met een slecht team (klik)

Ik ben van plan om een van deze teams te maken. De eerste heb ik gevonden op futhead en de tweede heb ik zelfgemaakt. Wat vinden jullie?

http://www.futhead.c...squads/3188838/

>>>>>>

http://www.futhead.c...squads/5811210/

(Eventueel Vlaar nog op CV, die speelt echt super chill op FIFA.)

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...