Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Dat is wel heel vreemd, ze kunnen jouw team toch niet zien voorafgaand de wedstrijd?

Lijkt me van wel. Krijg nu al 30 keer(ik verzin dit niet :7) de melding dat de tegenstander de verbinding verbroken heeft.

Edit: Zucht, alleen iemand met Balotelli/Lukaku/Fabregas/Hart/etc wou tegen mijn gehavend team spelen. Ik raak nooit uit Divisie 10 als iemand met alleen maar topspelers tegen mij wil spelen als ik met een slecht team speel. Jemig zeg, wat is dit slecht uitgewerkt. :duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn tip voor traden (van een vriend):

Koop mourinho voor 1800, koop serie a manager change voor 150/200 en pas die tor op Mourinho. Verkoop mourinho daarna voor 2500/2600 en je hebt winst! Als je m de eerste keer niet verkoop nog een keer er opzetten

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip voor traden (van een vriend):

Koop mourinho voor 1800, koop serie a manager change voor 150/200 en pas die tor op Mourinho. Verkoop mourinho daarna voor 2500/2600 en je hebt winst! Als je m de eerste keer niet verkoop nog een keer er opzetten

Wat is de meerwaarde van een manager eigenlijk? Naast contracten op spelers die wat langer worden.. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip voor traden (van een vriend):

Koop mourinho voor 1800, koop serie a manager change voor 150/200 en pas die tor op Mourinho. Verkoop mourinho daarna voor 2500/2600 en je hebt winst! Als je m de eerste keer niet verkoop nog een keer er opzetten

Wat is de meerwaarde van een manager eigenlijk? Naast contracten op spelers die wat langer worden..

Ze geven spelers extra chemistry. Mocht je dus bijvoorbeeld wat chemistry nodig hebben (als je niet al 100 hebt) dan geeft hij spelers een boost van +1 met dezelfde nationaliteit of competitie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze geven spelers extra chemistry. Mocht je dus bijvoorbeeld wat chemistry nodig hebben (als je niet al 100 hebt) dan geeft hij spelers een boost van +1 met dezelfde nationaliteit of competitie.

Dus ik kan maar beter een Spaanse coach gaan zoeken met al m'n Spanjaarden(liefst ook nog Liga BBVA ivm Rakitic en andere upgrades die ik ga doen)? Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ze geven spelers extra chemistry. Mocht je dus bijvoorbeeld wat chemistry nodig hebben (als je niet al 100 hebt) dan geeft hij spelers een boost van +1 met dezelfde nationaliteit of competitie.

Dus ik kan maar beter een Spaanse coach gaan zoeken met al m'n Spanjaarden(liefst ook nog Liga BBVA ivm Rakitic en andere upgrades die ik ga doen)?

Heeft je team al 100 chemistry? Dan is het namelijk niet noodzakelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag niet klagen met mijn team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=ddbQQIIRnLuoO:pc

Ik speel nu vooral veel wedstrijden tegen een maat, die nu allemaal Spanjaarden heeft. Fysiek leggen die Spanjaarden het af tegen mijn team. Maar wat wil je ook met spelers als Benteke, Lukaku, Wanyama, Fer, Tioté en Diaby :)

Verder een prima spelende opstelling. Een echte Nederlandse school.

Overigens is Kolarov een baas in vrije trappen schieten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk koop ik een speler die het goedkoopst is en Let niet op of het een breker of een marksman is of zo. Ik denk dat je hier verlies op hebt gemaakt.

Volgens mij bedoelt hij de Spelerseigenschap kaart 'Marksman' en niet een speler die de kaart al op zich heeft. Normaal kan je wel lekker winst maken op deze kaarten, mits je ze goed inkoopt natuurlijk. Ik ga altijd helemaal naar het einde van de transferlijst (59 minuten en +- 50 seconden). Dan komen de nieuwste spelers en andere kaartjes op de lijst. Soms zetten gekken het supergoedkoop op de lijst met een lage Buy Now. Dan moet je razendsnel die kaart kopen en direct doorverkopen voor een hogere prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk koop ik een speler die het goedkoopst is en Let niet op of het een breker of een marksman is of zo. Ik denk dat je hier verlies op hebt gemaakt.

Volgens mij bedoelt hij de Spelerseigenschap kaart 'Marksman' en niet een speler die de kaart al op zich heeft. Normaal kan je wel lekker winst maken op deze kaarten, mits je ze goed inkoopt natuurlijk. Ik ga altijd helemaal naar het einde van de transferlijst (59 minuten en +- 50 seconden). Dan komen de nieuwste spelers en andere kaartjes op de lijst. Soms zetten gekken het supergoedkoop op de lijst met een lage Buy Now. Dan moet je razendsnel die kaart kopen en direct doorverkopen voor een hogere prijs.

Ik heb ze gekocht voor 150/200

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...