Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Met een normale carriere of normale wedstrijd (zowel Aftrap als in FUT) kan je het niveau zelf bepalen. Echter, wanneer je een seizoen of toernooi in FUT gaat spelen, is het niveau al bepaald en zul je daar op moeten gaan spelen. Het niveau van elk toernooi is weer anders, hetzelfde met seizoenen in FUT. Buiten FUT kan je je niveau gewoon zelf regelen bij instellingen. Dan moet je het niveau op Amateur zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Handelen is een goede manier, maar dan moet je wel verstand hebben van welke spelers je moet hebben etc. Het beste is gewoon om seizoenen of toernooitjes te spelen en te winnen. Daarnaast kan je altijd FIFA Points kopen om die in te leveren voor pakjes. Dan krijg je een mooie voorraad van contracten etc. Als je een nieuwe speler koopt op de transfermarkt zijn er meerdere dezelfde spelers die worden aangeboden voor dezelfde prijs. Kies dan de speler met het meeste aantal contracten. Dit zal je later weer geld besparen. Zo kocht ik laatst een speler met 25 contracten, terwijl dezelfde speler voor dezelfde prijs met maar 3 contracten op de transferlijst stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs uit pure frustratie online wedstrijd gestopt, blijkt nu dat ik in de toekomst minder munten ga krijgen hierdoor. :7

Wedstrijd sloeg nergens op. Spelers met een snelheid bijna gelijk aan die van Bale werden gewoon ingehaald door mensen met veel minder snelheid...Snap er echt niks van. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze hun kop kaal scheren. Waarom dacht je anders dat Robben kaal is?

Nee, waarschijnlijk houden ze je speler dan beet. Zorg ervoor dat als je snel wil versnellen, je een beetje afstand neemt van de tegenstander, zodat deze je niet hindert. Anders zou ik het ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze hun kop kaal scheren. Waarom dacht je anders dat Robben kaal is?

Nee, waarschijnlijk houden ze je speler dan beet. Zorg ervoor dat als je snel wil versnellen, je een beetje afstand neemt van de tegenstander, zodat deze je niet hindert. Anders zou ik het ook niet weten.

Ze overbrugden gewoon telkens de afstand op onverklaarbare wijze...Deulofeu is echt retesnel, dus dat zou gewoon onmogelijk zijn. :7 Gebeurde echt constant in de wedstrijd...Superirritant. In ieder geval speel ik nu al minder FUT omdat het gewoon niet vooruit gaat. Zit nu met een redelijk mooi team, maar het team upgraden is gewoon onbetaalbaar.
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze hun kop kaal scheren. Waarom dacht je anders dat Robben kaal is?

Nee, waarschijnlijk houden ze je speler dan beet. Zorg ervoor dat als je snel wil versnellen, je een beetje afstand neemt van de tegenstander, zodat deze je niet hindert. Anders zou ik het ook niet weten.

Ze overbrugden gewoon telkens de afstand op onverklaarbare wijze...Deulofeu is echt retesnel, dus dat zou gewoon onmogelijk zijn. :7 Gebeurde echt constant in de wedstrijd...Superirritant. In ieder geval speel ik nu al minder FUT omdat het gewoon niet vooruit gaat. Zit nu met een redelijk mooi team, maar het team upgraden is gewoon onbetaalbaar.

Daar kom ik nu langzaamaan ook naar toe. Backs zijn nog wel goed te upgraden maar ik heb geen 20-40k over voor een back die een klein beetje beter is dan degene die er nu staat. Ik ga denk ik nog ff sparen voor James en miss daarna nog Benzema. Dan zou ik echt niet meer weten wat ik moet kopen. Maar het duurt nog heel lang voor dat ik die kan betalen dus dat zien we dan wel weer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem. De meeste spelers zijn veel te duur. Als ik een goede vervanger zoek kan ik dat nooit betalen door gewoon te spelen. Het enige wat je dan nog kan doen is pakketjes kopen en hopen op die ene goede. Maarja dat verveeld ook snel.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel zuur als een maat vandaag zowel Agüero (220k) als twee keer Sturridge in 1 (ja, echt!) pakketje krijgt (110k), een andere maat David Silva IF (450k) en deze jongen na plusminus 30 pakketjes nog steeds niets bijzonders..

Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme zeg, dit zuigt gewoon. :7

Ik wil dus online seizoenen toen, start dus in divisie 10. Elke tegenstander verbreekt de connectie als ik met m'n normaal team wil spelen. Net had ik m'n team wat verslechterd en toen wou er wel iemand, maar met een kutteam waar ik niet vaak mee speel kan ik ook niet winnen hé.

Toch TE belachelijk dat men je als tegenstander mag weigeren, 't is verdorie online spelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme zeg, dit zuigt gewoon. :7

Ik wil dus online seizoenen toen, start dus in divisie 10. Elke tegenstander verbreekt de connectie als ik met m'n normaal team wil spelen. Net had ik m'n team wat verslechterd en toen wou er wel iemand, maar met een kutteam waar ik niet vaak mee speel kan ik ook niet winnen hé.

Toch TE belachelijk dat men je als tegenstander mag weigeren, 't is verdorie online spelen. :7

Dat is wel heel vreemd, ze kunnen jouw team toch niet zien voorafgaand de wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...