Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn Team:

http://www.futhead.c...squads/3172815/

Ben bezig met een Nederlandse team. Ik spaar nu voor Tim Krul, Wijnaldum en een paar positie veranderingen. Daarna ga ik proberen om Depay te krijgen, maar dat zal veel coins kosten.

van der Wiel is niks waard op die positie, koop dan toch de retesnelle Nederlandse RM Elia. ;) Je zal daardoor er ook meteen een groen lijntje bij krijgen. Elia kost overigens geen drol raar genoeg. :puh: Als je je opstelling wilt veranderen en je hebt een snelle winger nodig, dan raad ik Boëtius aan. Jemig man, wat een lekkere speler is dat. :D

Ik ging eerst een Belgisch team maken, maar nu zit ik toch met een Spaans team. Vele goede Spanjaarden voetballen in Spanje en daardoor is m'n selectie bijna altijd vol groene lijnen..Soms heb ik wel eens een Spanjaard uit een andere competitie natuurlijk.

België en groene lijnen zal alleen maar lukken met bijvoorbeeld Hazard, Lukaku en Mirallas vanvoor. Jammer genoeg is de eerstgenoemde onbetaalbaar.

Ik merk dat ik nog steeds niet m'n team gepost heb, zal dat zo snel mogelijk eens doen. :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wel even vergeten te melden dat het over online gaat, offline is het wel mogelijk geloof ik, maar dat speel ik niet. In FIFA 14 en voorgaande delen was het niet mogelijk, na 100 wedstrijden in 15 ook nog niets gehad, en ik heb al flink wat overtredingen (3 in 1 wedstrijd) gemaakt.

Vertel dat maar aan Buffon, die mij al al eerder rood heeft gekregen. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dit is mijn team. Negredo zit op de bank, Rodrigo is sneller. Tello speelt ook vaak op RB omdat ie snel is, de lijnen zijn bij hem natuurlijk oranje omdat hij niet in Spanje voetbalt. Geen onaardig teampje, al zeg ik het zelf.

fut1_zps2d393c5e.jpg

fut2_zps8f289975.jpg

Ik sta open voor ideeën. Jordi Alba staat op mijn verlanglijst. En nog een deftige CV erbij..

PS: Marc Bartra is niet mijn vaste CV hoor, voor je begint te denken dat ik helemaal into Barcelona ben. M'n andere CV was een beetje moe, dan wissel ik eens en mag de andere rusten. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Tello opstellen, hij krijgt oranje lijnen maar heeft wel de volledige chemistry. Hij heeft namelijk geen foute links met andere spelers, kijk hiervoor naar hoeveel chemistry een speler heeft. 9 Chemistry (10 met loyalty) is het maximale en met een groene link en een zwarte (geen) kan het nog steeds.

Neem bijvoorbeeld mijn team:

sj0c.png

Depay heeft twee zwarte (of rode) links, maar hij heeft ook één groene hyperlink (zelfde club en nationaliteit) en dat zorgt er dus voor dat hij 9 chemistry heeft.

uazr.png

Zoals je kunt zien heeft hij 10 chemistry, het maximale dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een wedstrijd gespeeld met me fut team en had binnen 20 minuten al twee rode kaarten te pakken en een 1-0 voorsprong. In de laatste minuut maakt hij gelijk en daarna had ik nog de bal voor het intikken van twee meter afstand, wat doe ik? Ik schiet naast :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het echt kotsbeu dat ik in m'n huidige divisie vaak onterecht verlies of gelijkspeel. Heb uit pure frustratie nu m'n FIFA 15 afgesloten om de wedstrijd opnieuw te spelen. Het is gewoon echt niet meer normaal. Een typische Fernando Torres misser gebeurt gewoon 2/3 keer bij mij per wedstrijd terwijl ik "geplaatst" ( :7 :7 :7 ) schiet. Serieus man, in real life trap ik accurater dan die losers op FIFA 15, en ik zit nou niet met amateurs te voetballen. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren mijn BPL-team (met o.a. Kompany, Silva) compleet verkocht en een nieuwe samengesteld:

34473f7.png

Juist, je ziet het vast goed. ;) Speelt heerlijk weg, zo wat alle passes komen aan, het team is snel en ook nog redelijk goedkoop. Na het samenstellen had ik nog zo'n 50k over, pakketjes gekocht: niets. Nu pakketjes blijven kopen tot dat ik die laatste man - die ik nog mis - kan betalen...

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel geld heb jij in FUT gestopt? Jemig man. :puh:

Dit is mijn team nu. Ik heb Rodrigo vervangen door Negredo, was het echt beu dat die Rodrigo alles mist. Liever een tragere spits die ze erin trapt..

Eerst was ik een Belgisch team van plan, dan een Spaans, en nu is de halve selectie van Barcelona...Wat niet echt mijn bedoeling was, maar goed. :7 Alba is iig de volgende aankoop, als ik een goede Spaanse linksback zoek, heb ik niet veel keus daarin. Alleen jammer dat ie zo duur is. Iemand een aanmerking hierop? :sigaar: Ja, ik heb wel veel coins in Rakitic gestopt, maar nu heb ik wel een deftige CM. :puh:

FUT_zps053b14c7.jpg

Ik HAD Xavi overigens, maar hoe slecht zijn fysiek is op FIFA is echt overdreven...Kan je gewoon niks mee aanvangen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...