Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Hoeveel geld heb jij in FUT gestopt? Jemig man. :puh:

Nou, 15 euro die ik als waardebon van GameMania gekregen had. De rest is door te spelen eigelijk :puh:

Ik HAD Xavi overigens, maar hoe slecht zijn fysiek is op FIFA is echt overdreven...Kan je gewoon niks mee aanvangen.

Jup, Xavi stelt niets meer voor op FIFA 15 helaas.

Ik ben niet écht op de hoogte van de prijzen in La Liga/Spanje, maar misschien Godín voor Mascherano/sub?

Belgisch team is trouwens wel een leuk idee! Al betaal je je natuurlijk scheel aan Kompany en Hazard.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, 15 euro die ik als waardebon van GameMania gekregen had. De rest is door te spelen eigelijk :puh:
Nou, da's best netjes. :puh:
Jup, Xavi stelt niets meer voor op FIFA 15 helaas.
Heb 'm wel met winst verkocht. :engel:
Ik ben niet écht op de hoogte van de prijzen in La Liga/Spanje, maar misschien Godín voor Mascherano/sub?
Leuk ideetje, als sub is dat een goed alternatief. :)
Belgisch team is trouwens wel een leuk idee! Al betaal je je natuurlijk scheel aan Kompany en Hazard.
En Courtois...Gewoon overdreven. Ik wil geen Belgisch team zonder bijvoorbeeld Hazard, dan kan ik even goed geen Belgisch team aanmaken.

Als spits zou ik voor oranje lijnen oftewel een Spanjaard, oftewel iemand uit de Liga BBVA moeten nemen. Maar dan krijg ik geen oranje lijn als Tello op rechts staat(speelt niet in Liga BBVA), dus best een Spanjaard. Rodrigo is niks waard als afmaker en Costa is gewoon te duur...Voorlopig maar sparen voor Alba denk ik dan. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als spits zou ik voor oranje lijnen oftewel een Spanjaard, oftewel iemand uit de Liga BBVA moeten nemen. Maar dan krijg ik geen oranje lijn als Tello op rechts staat(speelt niet in Liga BBVA), dus best een Spanjaard. Rodrigo is niks waard als afmaker en Costa is gewoon te duur...Voorlopig maar sparen voor Alba denk ik dan. :puh:

Klinkt misschien gek, maar Mandzukic is erg OP op FIFA. Probeer hem eens uit? Kost maar 2.5 meen ik.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen wel. Ik had Negredo in één van m'n eerste pakketten, later mijn grote held Mandzukic gekocht. Voor mijn gevoel toch weer een flink stuk beter.

Mandzukic gekocht met 90+ contracten voor een relatief normale prijs. Ik vind helemaal mooi! Zit nu vooral spelers te kopen die nog veel contracten hebben, ik heb nu een league gekozen die niet moeilijk is, dus de teamgeest boeit niet echt veel. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik verzeker je: dat is een goede aankoop geweest ;)

Ik zal mijn team hier binnenkort ook nog even posten. Ben nu aan het sparen voor Piszczek, net als in FUT14: Bundesliga-team!

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze mijn team in FUT15. Uiteraard is het nog niet het beste team, maar ik kan ook alleen in het weekend met m'n team spelen, dan ben ik thuis.

Ik hoop dat jullie 't ook wat vinden :puh:

http://www.futhead.c...squads/2398310/

Sjonge jonge zeg, een speler als Lukaku kan ik alleen maar van dromen...Ontiegelijk duur op PC.

Vandaag 15 euro in FUT gestopt. 10 pakjes + gouden upgrade. Letterlijk NIKS interessant in. -.-

Hihi, ik had Lukaku in zo'n pakje :D Heeft al mooi wat doelpunten achter z'n naam staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er eigenlijk zo overpowered aan Mandzukic? Teka noemt 'm vaak een tank en zei me wel al eens iets over z'n overpowered kopkracht. :puh:

De beste spits in FUT14 :puh:

Ik zit overigens aan 137k op dit moment, samen met mijn crappie teams die ik al eerder postte, wachtend op dalende prijzen...

Link to comment
Delen op andere websites

Zit overigens aan 137k op dit moment, samen met mijn crappie teams die ik al eerder postte, wachtend op dalende prijzen...

Volgens mij zijn ze nu over hun piek heen. Ze zijn aardig gestegen de afgelopen weken, in vergelijking met de Web-App release, maar beginnen nu (weliswaar langzaam) te dalen.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Zit overigens aan 137k op dit moment, samen met mijn crappie teams die ik al eerder postte, wachtend op dalende prijzen...

Volgens mij zijn ze nu over hun piek heen. Ze zijn aardig gestegen de afgelopen weken, in vergelijking met de Web-App release, maar beginnen nu (weliswaar langzaam) te dalen.

Daarom zal het nog even duren vooraleer ik mijn echt baze teams zal hebben. Ik ken een enorm zuinige start op FUT15, prachtig dit. Voorbije editie's had ik me dit ook voorgenomen, maar ik kon het nooit houden van packs te kopen. Gaat nu beter met ~ 140k coins, ~ 100k wedstrijdmunten in totaal en ~ 75k in het groen bij handel. Jeawohl :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een Nederlands team met een uitzondering: Ronaldinho! Ik ben van plan zoveel mogelijk Nederlandse spelers te halen, ook spelers als El Ghazi. Op me verlanglijstje staan nu: Büttner/Willems, Van Aanholt, Depay, Van Persie, Huntelaar en Robben. Lekker sparen en af en toe pakjes kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een Nederlands team met een uitzondering: Ronaldinho! Ik ben van plan zoveel mogelijk Nederlandse spelers te halen, ook spelers als El Ghazi. Op me verlanglijstje staan nu: Büttner/Willems, Van Aanholt, Depay, Van Persie, Huntelaar en Robben. Lekker sparen en af en toe pakjes kopen.

In de tussentijd kan ik je Boëtius, Elia en natuurlijk Afellay aanraden. Kosten geen drol en zijn écht wel goed. :koffie:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...