Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Gewoon sparen, je huidige team kan je niet echt upgraden.

Van Beek en Gudelj zijn toch betere spelers, hoor.

Van Beek niet in mijn ogen, Moreno is echt sowieso beter en Kongolo heeft aardig wat snelheid en is ook gewoon groot & sterk. Gudelj beter dan wie dan? Pröpper?

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

:7

De finesse shots zijn btw wel verschrikkelijk OP

Ik had een mooie met Nolito van een meter of 20, laag in de hoek beland. Zo een maakte ik niet op 15 :puh:

Precies :puh:

Hoeveel K heb jij nu?

64k coins. Heb wel al voor 30 euro packs gekocht :7 Beste speler was Casillas, dan weet je 't wel :puh:

Geplaatst:

Dit is mijn team op dit moment:

560443f9969c5-teamFUT2.png

Dat kan ik hopelijk zo snel mogelijk upgraden naar:

560444195680e-teamFUTConcept.png

IF Guarin is echt een beest, 5 doelpunten in 2 wedstrijden als centrale rol, 3 van ver buiten de 16.. :puh:

Geplaatst:

L2 + rondje = wereldgoal. Heb in 2 wedstrijden 2 beauties gemaakt. :7

Veel spelen zal ik voorlopig niet doen, zit met warmte-issues. :(

Geplaatst:

Is er een oplossing voor mijn probleem? Elke keer na de wedstrijd krijg ik de melding dat de verbinding is verbroken. Zonet een potje tegen Kai gespeeld, daar had ik geen problemen.

Geplaatst:

Net m'n 1e wedstrijd gespeeld. Van der Vaart op 10, Aduriz in de spits. In mijn hele team zitten maar 2 spelers met meer dan 80 pace (81&83) en maar 4 spelers die boven de 70 pace uitkomen. Mijn tegenstander had Remy, Walcott, Walker,etc... Allemaal veel sneller en algemeen ook veel betere spelers. 2-1 gewonnen met het winnende doelpunt van van der vaart en 58% balbezit, heerlijk.

Geplaatst:

Fut draft toernooi gewonnen. Lekker packjes gekregen. Bijna mijn skill team bij elkaar alleen nog Nani en van Persie. Ik show hem morgen even.

Geplaatst:

Offline FUT is wel verschrikkelijk kut trouwens. De computer speelt gewoon op balbezit. Ik zat ff met m'n tablet te spelen en liet m'n controller 2 minuten los, ze zaten gewoon op eigen helft doelloos rond te tikken.

Oja, ik stond 1-0 voor. :7

Geplaatst:

Mijn nieuwste aanwinst, het beest Martinez:

Finishing: 88

Pace: 81

Shotpower: 83

Heading: 86

Strenght: 87

Geplaatst:

Ik heb ook even wat potjes FUT Draft Offline gedaan. Het eerste potje won ik al met 7-0, waarna de servers eruit vlogen. Dit resulteerde in een 0-3 verlies (!!), waardoor ik een nieuw team moest bouwen voor 15K. Ik miste dus Messi, Ronaldo, James, Benzema, Kroos etc.

Toch maar weer een nieuw team gemaakt, waardoor ik IF Ronaldo (94 alg) kreeg. Dit toernooi heb ik gewonnen. (1-0, 7-0, 3-0, 3-1). Twee grote pakjes gekregen, maar kreeg uiteraard helemaal niks eruit. Vind het wel een leuk speltype.

Geplaatst:

Ik vind 15k alleen wel wat veel geld in het begin.

Agreed. :Y Veel te veel.

Samenvatting van mijn ervaring met FIFA 16: L2 + rondje. Als je FIFA 16 een beetje gespeeld hebt, dan weet je wat ik bedoel. Ik heb vandaag alleen al zo'n 5 wereldgoals gemaakt(ruwe schatting, zijn er waarschijnlijk meer :7 ).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...