Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word vooral genekt door gestuntel in de verdediging. Zodra de tegenstander in mijn 16 is dan kan ik de bal afpakken en ben ik hem gelijk weer kwijt wat resulteert in een tegendoelpunt. Desalniettemin op naar Divisie 8! :) 1x kampioen 1x promotie (met 3 punten tekort op kampioen)

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je bent niet de enige met dat probleem, NickOwnage. Ik heb mijn laatste (beslissende) wedstrijd in Draft verloren door zulke fratsen.

Geplaatst:

Ja, super vervelend. Keeper 1-op-1 is wel sterk verbeterd. Sommige makkelijke schoten gaan er nog steeds in, maar toe maar.

Koppen is sterk verbeterd en uiterst effectief. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het spelen op 16 realistischer en beter dan op 15. Spitsen lopen veel beter in, met 2 tegen de keeper komt regelmatig voor zoals in RL en dat is mooi.

Zodra de tegenstander in mijn 16 is dan kan ik de bal afpakken en ben ik hem gelijk weer kwijt wat resulteert in een tegendoelpunt.

Herkenbaar. :7 Je past vanuit de verdediging en pats, balbezit alweer weg. :7 Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik vind het spelen op 16 realistischer en beter dan op 15. Spitsen lopen veel beter in, met 2 tegen de keeper komt regelmatig voor zoals in RL en dat is mooi.

Je past vanuit de verdediging en pats, balbezit alweer weg. :7

Bij 15 was het een steekbal naarvoren = goal, maar hier moet je echt (tenminste ik) 10 balcontacten in het midden hebben om een degelijke kans op scoren te hebben.

Ik doel meer op zo'n rommelbal. Je pakt de bal af, maar aanvaller pakt hem gelijk weer terug of mijn 2 centrale verdedigers die botsen.. -.-

Geplaatst:

Ik word echt helemaal gek met de FUT servers. Bij élke wedstrijd die ik speel, knallen de servers eruit. Dit resulteert dan in een 3-0 verlies voor mij. Heb carrière maar opgestart...

Geplaatst:

Blijkt dus dat meerdere mensen het probleem hebben lees ik op het internet. Na de wedstrijd word je van de server gekickt en dat leid tot een verlies. Hopelijk doet EA hier zo snel mogelijk wat aan want ik verdien zo ook geen geld. Het voelt alsof die €60 gewoon gejat is van mij. Dit is echt heel slecht, zo'n groot bedrijf moet dit toch wel kunnen fixen.

Geplaatst:

Ik heb - tot mijn grote verbazing - nog geen verbindingsproblemen gehad.

Mijn Eredivisie team verkocht. Nu aan het sparen voor een Argentinië/Ligue 1/BPL team.

Vandaag FIFA16 gehaald, en meteen naar FUT natuurlijk! :) Ben meteen FUT Draft gaan proberen, en als captain had ik IF Ronaldo. Als ik wist dat 'ie slechter dan de gemiddelde brons speler schoot was ik toch voor Aquero gegaan... :7 Maar goed, toch die match met 3-0 gewonnen in ET. Ik moet nu trouwens nog 2 matches winnen en dan heb ik ze allemaal gedaa. :)

Bewerkt: door ezra24rct3

Vandaag FIFA16 gehaald, en meteen naar FUT natuurlijk! :) Ben meteen FUT Draft gaan proberen, en als captain had ik IF Ronaldo. Als ik wist dat 'ie slechter dan de gemiddelde brons speler schoot was ik toch voor Aquero gegaan... :7 Maar goed, toch die match met 3-0 gewonnen in ET. Ik moet nu trouwens nog 2 matches winnen en dan heb ik ze allemaal gedaa. :)

94 Shooting

96 Finishing

95 Shot Power

94 Long Shots

88 Volleys

Als je met Ronaldo niet kan schieten, bak je er gewoon niets van. En Aguëro z'n stats zijn minder.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik schoot ook twee keer naast voor open (!) doel met Ronaldo, terwijl ik met spelers met 50-60 shooting zowat alles erin jaag.

Maar die Ronaldo-handicap had ik bij FIFA 15 ook al :7

Net de laatste FUT Draft match verloren tijdens penalty's... In de verlenging in de 110e minuut wel een goal gescoord, maar daarna in de 120 minuut een tegendoelpunt. En tijdens de penalty's heb ik met 2-1 verloren, maar bij de laatste zat ik wel in de goede hoek. Ach, uit een pack toch Sturridge gekregen. :7

Bewerkt: door ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...