Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V

Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

deze cheetah lijkt wel op de lotus evora qua vorm, maar de achterlichten kloppen niet

lotus_evora_04.jpg

lotus-evora-02.jpg

hoewel de achterlichten wel weer een beetje op deze porsche lijken (cayman s)

porsche-cayman-s-02.jpg

en dat vliegtuig is natuurlijk de hydra, zelfde als in de trailer denk ik

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Fijn om weer eens nieuwe screenshots te zien. Leuk dat de Cheetah weer z'n opwachting maakt in GTA V, want die zat geloof ik niet in GTA IV. Als je goed op de tweede screenshot inzoomt zie je dat de persoon in de gevechtsvliegtuig inderdaad de persoon in pak is uit de trailer.

Jammer genoeg dat er geen andere dingen uit de screenshots te halen valt doordat veel in de screenshots is weggevaagd. Het enige wat ik wel zie zijn de standwacht huisjes in de derde screenshots. Wellicht een nieuwe minigame? :puh:

Bewerkt: door Jesperkaj

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Fietsen heb ik gemist. Mooi dat die weer terug zijn! _O_

De foto van de Cheetah, de graphics van de foto lijkt wel op de screenshots van NFS:

need-for-speed-hot-pursuit_1281619196.jpgmed_gallery_13783_45_172518.jpg

Ik hoop dat je geen missie hoeft te doen met een Hydra, want in SA kon ik dat ding nauwelijks besturen. :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Fietsen heb ik gemist. Mooi dat die weer terug zijn! _O_

De foto van de Cheetah, de graphics van de foto lijkt wel op de screenshots van NFS:

need-for-speed-hot-pursuit_1281619196.jpgmed_gallery_13783_45_172518.jpg

Ik hoop dat je geen missie hoeft te doen met een Hydra, want in SA kon ik dat ding nauwelijks besturen. :(

In GTA V misschien wel? :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Daar vind ik de Hydra echt geweldig. Hopelijk is het eenzelfde soort handling, vind het nog steeds heerlijk om af en toe gewoon rond te vliegen in een Hydra. Onder bruggen door, tussen gebouwen langs, en maar hopen dat de bomen niet ineens voor je opdoemde die je niet eerder kon zien. ^_^

Screens wordt ik nooit heel erg warm van, al vind ik dat met dit weer helemaal niet erg. Geef mij maar een trailer!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En de Mountain Bike.. oftewel; lekker crossen op Mount Chilliad in je vrije tijd :D

Leuk dat mountainbikes weer terugkomen.

Dit lijkt mij geen mountainbike hoor, maar eerder een 'gewone' racefiets. Gezien de dunne banden en het stuur...

Screenshots zien er nice uit en ik ben blij dat er weer fietsen in zitten. Benieuwd waar Rockstar deze week dan nog meer mee komt :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de screenshot van de straaljager verlicht, en als ik het goed heb lijkt mij dit de wat oudere man die we ook al een aantal keer in pak tegenkwamen in de trailer? Je ziet duidelijk dat hij een pak aan heeft en het dus geen piloot van het leger is. De kans lijkt me groot dat hij dan toch de protagonist moet zijn.

Straaljager.jpg

Edit: Excuses voor de grote screenshot.

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

gible07.gif

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Lavender-freaking-out-harry-potter-10786892-250-150.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we hopen dat de handling van voertuigen een beetje meer op die van SA lijkt en wat minder op die van IV. Realistisch is die van IV allesbehalve, je kan amper een deftige bocht nemen met een sportwagen tegen grote snelheid.

Dan heb jij toch echt wel met de verkeerde sportwagens liggen rijden hoor... ik vond de IV-handling subliem, in tegenstelling tot de idiote handlings van SA (om maar eentje te noemen: Super GT was rampzalig slecht)

En ik heb nog steeds niet gevonden waar de Cheetah is op gebaseerd ;3 (Koenigsegg Agera lijkt nog het dichtsbijzijnde...)

Bewerkt: door Phoenyxar

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we een deal sluiten: de hydra wordt een zijmissie. Dan moet je zoveel mogelijk vijandelijke vliegtuigen neerhalen voor ze bestemming bereiken/vracht afgeven bij handelaars.

De laatste tijd in GTA SA spawnde ik altijd een hydra, maakte dat ik 5 sterren had en probeerde dan de andere hydra's neer te halen. Heerlijk gewoon. Met een looping kon ik altijd achter ze sluipen en ze dan neerhalen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...