Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V


Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er is niet één nieuwe screenshot. Het is zelfs drie keer zoveel beter!

V-8-1280.jpg

V-7-1280.jpg

V-6-1280.jpg

Het onderwerp van deze reeks is 'leisure'. Je ziet dus hoe je je vrije tijd in Los Santos gaat kunnen besteden. De Sanchez en de parachute zijn ons vertrouwd, tennis is de nieuwkomer.

De screenshots zien er weer mooi uit, al ben ik niet helemaal overtuigd door het tennis-screenshot.

Verder lijkt de man aan de parachute niet op de hoofdfiguur, vind ik persoonlijk. Ofwel zie ik dit verkeerd, ofwel wilt R* ons op het verkeerde been zetten wat het hoofdpersonage betreft. Of mogen we op meerdere speelbare figuren hopen?

De natuur is ook weer op zijn mooist in het spel, zie de bergen en het watervalletje op de achtergrond.

Ook lijkt het huis op de achtergrond bij het tennis-screenshot verdacht veel op het huis uit de trailer, waar de bewoners yoga beoefenden.

Ik geloof dat er mensen zijn die een meer gedetailleerde analyse van de shots gaan maken, maar dit viel mij op.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De screenshots zijn weer zot gedaan. Als je kijkt naar de kledij van de middelste crosser, zie je motorcroslaarzen. Rockstar heeft weer goed op de details gelet. Ook bij de screenshot van de fietser had het aangepast schoenen aan. De bergen zijn er fenomenaal uit. Met het riviertje en de landweg rechtsonder de screen. De screen met de tennissers: De achtergrond is mooi. Je ziet dat er grote hoogtes gaan zijn, net zoals in de trailer te zien was met de bergbeklimmers.

Het spel gaat zo uitgebreid zijn volgens mij, het gaat terug fun zijn zoals in San Andreas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Schijnbaar een bergbeklimmer.

Nu je dat zegt... Ik heb op de foto ingezoomd, en het lijkt alsof deze persoon een hond mee heeft. Links van de persoon zie je een bruin bolletje, en dit lijkt mij niet van een boom te komen.

Misschien is dit ook wel wat vergezocht, maar dit zou er op wijzen dat er toch echt honden in het spel zitten.

Correct me if I'm wrong :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gave screens! Ik kan niet wachten tot ik het schijfje in m'n pc kan stoppen ^_^

De man in de Hydra is denk ik inderdaad dezelfde man als in de trailer en de helikopter op de allereerste screen.

Jammer dat de achtergrond zo bewogen is. Nu is het moeilijker om dingen eruit te halen.

Wat ik er wel uit kon halen was het Capitol Records gebouw (Blastin' Fools Records in GTA SA).

Excuse me if i'm wrong.

Wat me opvalt bij screen 3 is dat de pier niet doorloopt. Of lijkt dat zo?

Foutje. Ik dacht dat dat het begin van de pier was, maar het is het einde van de pier. Ik werd een beetje 'verrast' omdat bij SA het reuzenrad helemaal aan het eind staat, maar hier lijkt ie ergens halverwege te staan. Ik dacht dat de pier nog verder naar links moest doorlopen.

Bewerkt: door Maarten11

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...