Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V


Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De Koenigsegg Agera lijkt inderdaad het meest in de buurt te komen met de Cheetah van de screenshot. De achterkant ik bijna identiek. Even een vergelijking:

med_gallery_13783_45_172518.jpg

Alleen de onderste achterlichten (weet niet wat de naam daarvoor is) zitten niet op de Cheetah.

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op welk toestel is het gevechtsvliegtuig gebasseerd? Ik zat zelf te denken aan de F-18, maar ik kan er naast zitten.

Inderdaad de F-18, maar dan met een wapen.

EDIT: Beide afbeeldingen samengevoegd.

V-3-12801.jpg

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de screenshot van de straaljager verlicht, en als ik het goed heb lijkt mij dit de wat oudere man die we ook al een aantal keer in pak tegenkwamen in de trailer? Je ziet duidelijk dat hij een pak aan heeft en het dus geen piloot van het leger is. De kans lijkt me groot dat hij dan toch de protagonist moet zijn.

*foto*

Edit: Excuses voor de grote screenshot.

Die persoon lijkt op Jizzy B die in het vliegtuig zit. :puh:

Maar stel dat hij de hoofdpersoon is. Wie is dan die man die in de trailer dingen verteld? (en die jij in je signature hebt ;) )

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt me dan toch echt Ned Luke. Luke is een Hollywood-acteur en lijkt best veel op de man in de trailer. Ze hebben beeldmateriaal en geluidsopnamen opgezocht van Luke en het zou verdacht veel lijken op de stem in de trailer.

gta-5-main-character-possibly-ned-luke.jpg

Ik bedoel hier alleen mee dat dit de persoon is die de stem en het uiterlijk is van de protagonist.

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de screenshot van de straaljager verlicht, en als ik het goed heb lijkt mij dit de wat oudere man die we ook al een aantal keer in pak tegenkwamen in de trailer? Je ziet duidelijk dat hij een pak aan heeft en het dus geen piloot van het leger is. De kans lijkt me groot dat hij dan toch de protagonist moet zijn.

*foto*

Edit: Excuses voor de grote screenshot.

Die persoon lijkt op Jizzy B die in het vliegtuig zit. :puh:

Maar stel dat hij de hoofdpersoon is. Wie is dan die man die in de trailer dingen verteld? (en die jij in je signature hebt ;) )

Je post wel een link naar de Wiki. Maar je leest hem vervolgens niet. :duh: Jizzy B is dood he. CJ heeft hem vermoord. -__-

Bron:

Storyline Gta San Andreas

Wiki:

Jizzy B zit samen met Ryder, Mike Toreno en T-Bone Mendez in een grote drugshandel, de Loco Syndicate. Hij is eigenaar van de Jizzy Pleasure Dome's Club in San Fierro en is de grootste pooier van de stad. Hij heeft een grote mond als hij weet dat je hem weinig kunt maken, maar als het erop aankomt gaat hij er snel vandoor. Helaas legt ook hij het loodje: nadat CJ en Cesar besluiten om de Loco Syndicate op te ruimen is hij als eerste aan de beurt en zijn pogingen om met woorden alsnog zijn leven te redden mislukken. Na een achtervolging weet CJ hem te vermoorden. Hij rijdt altijd in een Broadway.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yes, super excited! Ik denk dat deze screenshots, samen met de aanstaande screens betekenen dat de campagne van Rockstar voor GTA V begonnen is.. Ook las ik dat het vandaag precies 300 dagen is sinds de trailer is uitgekomen, dat lijkt mij geen toeval!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de screenshot van de straaljager verlicht, en als ik het goed heb lijkt mij dit de wat oudere man die we ook al een aantal keer in pak tegenkwamen in de trailer? Je ziet duidelijk dat hij een pak aan heeft en het dus geen piloot van het leger is. De kans lijkt me groot dat hij dan toch de protagonist moet zijn.

*foto*

Edit: Excuses voor de grote screenshot.

Die persoon lijkt op Jizzy B die in het vliegtuig zit. :puh:

Maar stel dat hij de hoofdpersoon is. Wie is dan die man die in de trailer dingen verteld? (en die jij in je signature hebt ;) )

Je post wel een link naar de Wiki. Maar je leest hem vervolgens niet. :duh: Jizzy B is dood he. CJ heeft hem vermoord. -__-

Bron:

Storyline Gta San Andreas

Wiki:

Jizzy B zit samen met Ryder, Mike Toreno en T-Bone Mendez in een grote drugshandel, de Loco Syndicate. Hij is eigenaar van de Jizzy Pleasure Dome's Club in San Fierro en is de grootste pooier van de stad. Hij heeft een grote mond als hij weet dat je hem weinig kunt maken, maar als het erop aankomt gaat hij er snel vandoor. Helaas legt ook hij het loodje: nadat CJ en Cesar besluiten om de Loco Syndicate op te ruimen is hij als eerste aan de beurt en zijn pogingen om met woorden alsnog zijn leven te redden mislukken. Na een achtervolging weet CJ hem te vermoorden. Hij rijdt altijd in een Broadway.

Ik zeg toch ook hij lijkt op Jizzy B. Ik zeg toch niet dat die persoon Jizzy B is?

Ik snap zelf ook wel dat die dood is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de screenshot van de straaljager verlicht, en als ik het goed heb lijkt mij dit de wat oudere man die we ook al een aantal keer in pak tegenkwamen in de trailer? Je ziet duidelijk dat hij een pak aan heeft en het dus geen piloot van het leger is. De kans lijkt me groot dat hij dan toch de protagonist moet zijn.

*foto*

Edit: Excuses voor de grote screenshot.

Die persoon lijkt op Jizzy B die in het vliegtuig zit. :puh:

Maar stel dat hij de hoofdpersoon is. Wie is dan die man die in de trailer dingen verteld? (en die jij in je signature hebt ;) )

Dat zei je wel.

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we hopen dat de handling van voertuigen een beetje meer op die van SA lijkt en wat minder op die van IV. Realistisch is die van IV allesbehalve, je kan amper een deftige bocht nemen met een sportwagen tegen grote snelheid.

Agreed. Ik kan nog steeds geen bochten nemen in IV zonder te botsen tegen iets. Misschien aangezien ik al 5 jaar GTA SA speel en dus vandaar misschien? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...