Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V

Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Super GT heeft een kut handling in de bochten ja, maar een Turismo of Cheetah plakt zowat aan de grond. Zoals het zou moeten zijn! (IV:) Banshee, Comet, Infernus, allen plakken ze niet aan de grond zoals in RL. Dit alles naar mijn mening, uiteraard.

De auto's van VCS en daarvoor reden als bakstenen waar je mee over een ijstpiste leek te draaien, perfect en allesbehalve realistisch, zoals het dus niet zou moeten zijn.

In IV (en daarna) is de besturing dynamischer en niet meer zo perfect (toch vind ik de Infernus wel belachelijk goed in de bochten hoor), dus zoals het eigelijk hoort te zijn :3

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De Cheetah is over duidelijk gebaseerd op een Koemigsegg Agera. Was ook het eerste wat ik zei toen k hem zag.

Maar toen ik wat beter ging kijken zag ik dat het ook iets weg heeft van een Gumpert Apollo qua carrosserie.

Enkel de vinnen langs de zijkant en de wielkassen lijken wat Apollo-achtig, grappig dat je het zegt, want ik dacht ook eerst aan een Apollo, totdat ik weer eens een beeld van de achterkant van een Apollo zag.

Voor de rest benadert de Agera dit wel vrij hard maar als je wat langer kijkt zie je ook wel veel verschillen...

Ik ben erg benieuwd naar de voorkant, hopelijk heeft deze veel weg van de Agera...

Welke sportbak heeft luchtinlaten of -uitlaten boven de voorwielen? Ik zie namelijk ribbels boven het linkervoorwiel, wat volgens mij duid op een luchtinlaat of -uitlaat. De voorkant zou, met nadruk op 'zou', gebaseerd kunnen zijn op die auto.

Dat is dam de Agera wamt die heeft dat, is een uitlaat ter afkoeling van de banden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Doet me eigelijk meer denken aan de Gumpert, maar de Agera kan eigelijk ook wel... Ik gok (nu dan toch) dat de Cheetah een hybride wordt tussen de Apollo en de Agera (vreemde combinatie, maar dat moet er lekker uitzien 0_0 )

Bewerkt: door Phoenyxar

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh nice.

De Cheeta komt dus weer terug na absent te zijn geweest in GTA IV. Lijkt erop dat de Hydra dus ook terugkomt.

En de Mountain Bike.. oftewel; lekker crossen op Mount Chilliad in je vrije tijd :D

Edit: Valt me wel op dat het nu "Cheeta" is en niet meer "Cheetah"

Edit2: Wat betreft de "Cheeta" vind ik de details best op Midnight Club Los Angeles lijken. Of ligt dat aan mij?

natuurlijk lijkt die pier op die van midnight club la aangezien dat dat in het zelfde land licht ;D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

weer mooie screens smaakt naar meer pleas rockstar geef me een nieuwe trailer. ik heb de hydra echt gemist in 4 dus erg blij dat hij terug komt ook zou ik graag meer weten over het verhaal. ik heb nog bij de gamescom Behind closed door sessie van take two geprobeerd iemand van rockstar te spreken maar helaas ze waren er echt niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De screens zijn weer smullen. Je krijgt meteen de zin om dit te gaan spelen. De screen met de koersfiets: bllij dat er weer bikes in het spel gaan voorkomen. Hopelijk zit de mountainbike er ook in en dan gaan crossen in de bergen. Wie weet zit er weer een downhill track in of wedstrijd om ter eerst naar beneden ;D. En als de mountainbike zo even chic als de koersfiets dan komt dit in orde. Als je goed kijkt naar de screen van de bike zie je dat de persoon iets zoals eens koerspakske draagt. Kijk eens naar de schoenen. Het zijn zeker koerschoenen. Je ziet er gele noppen uitsteken. Misschien komen de triathlon terug. In gta sa kreeg je ook een zwembroek (als ik mij niet vergis). Of je zou dit kunnen kopen in een sportwinkel.

De hydra vindt ik ook wel machtig. De look die het heeft van een modern straaljager. Voor de look van de cheetah hetzelfde. Het ziet er uitdagend uit, hetgene toch bij de cheetah past vind ik.

Benieuwd met welk nieuws ze deze week uitbrengen. Hopelijk missc

hien een tweede trailer met op het einde de release datum zou iedereen wel leuk vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...