Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V


Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik hoop dat de volgende 3 screens wat personages en/of wat meer van de map laten zien, en niet alleen Los Santos. Aangezien er al 2 screens van de stad zijn en nu 3 screens van wat voertuigen.

Laten we hopen dat de handling van voertuigen een beetje meer op die van SA lijkt en wat minder op die van IV. Realistisch is die van IV allesbehalve, je kan amper een deftige bocht nemen met een sportwagen tegen grote snelheid.

Agreed. Ik kan nog steeds geen bochten nemen in IV zonder te botsen tegen iets. Misschien aangezien ik al 5 jaar GTA SA speel en dus vandaar misschien? :puh:

Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik vind het in GTA IV veel realistischer om eerlijk te zijn. In andere GTA's kan je als het ware 1 meter voor een bocht nog vol op de rem om die bocht nog te halen, dat vind ik eerder onrealistisch. Het ligt natuurlijk ook aan het voertuig, zo'n logge Bobcat/jeep is veel lastiger om te handelen dan een Blista o.i.d.

Het is eigenlijk gewoon wennen, ik vond het eerst ook erg lastig, maar na een tijdje spelen wil ik niet meer anders.

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerken-knop.<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hoor, denk ook dat dit de echte start is, eindelijk!

Ik vind trouwens het sturen in GTA IV echt top. Denken jullie dat je in het echt een meter voor een bocht alles kan dicht gooien en nog insturen? Misschien met een Mitsubishi Evo :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten we hopen dat de handling van voertuigen een beetje meer op die van SA lijkt en wat minder op die van IV. Realistisch is die van IV allesbehalve, je kan amper een deftige bocht nemen met een sportwagen tegen grote snelheid.

Dan heb jij toch echt wel met de verkeerde sportwagens liggen rijden hoor... ik vond de IV-handling subliem, in tegenstelling tot de idiote handlings van SA (om maar eentje te noemen: Super GT was rampzalig slecht)

En ik heb nog steeds niet gevonden waar de Cheetah is op gebaseerd ;3 (Koenigsegg Agera lijkt nog het dichtsbijzijnde...)

Ik vond de handling in IV juist realistisch. Ooit met 200 km/h door een bocht gereden? Ik denk niet dat je dat wilt met je dure sportwagen. De handling in SA sloeg nergens op. Maar dat was ook met VC en III. Gewoon de handling van IV perfectioneren en dan vind ik het helemaal goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Cheetah is over duidelijk gebaseerd op een Koemigsegg Agera. Was ook het eerste wat ik zei toen k hem zag.

Maar toen ik wat beter ging kijken zag ik dat het ook iets weg heeft van een Gumpert Apollo qua carrosserie.

Ik denk dat het een mix is net als in GTA IV het geval was met de Infernus (mix tussen Lamborghini Murcielago LP640 en Pagani Zonda)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Cheetah is over duidelijk gebaseerd op een Koemigsegg Agera. Was ook het eerste wat ik zei toen k hem zag.

Maar toen ik wat beter ging kijken zag ik dat het ook iets weg heeft van een Gumpert Apollo qua carrosserie.

Enkel de vinnen langs de zijkant en de wielkassen lijken wat Apollo-achtig, grappig dat je het zegt, want ik dacht ook eerst aan een Apollo, totdat ik weer eens een beeld van de achterkant van een Apollo zag.

Voor de rest benadert de Agera dit wel vrij hard maar als je wat langer kijkt zie je ook wel veel verschillen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Cheetah is over duidelijk gebaseerd op een Koemigsegg Agera. Was ook het eerste wat ik zei toen k hem zag.

Maar toen ik wat beter ging kijken zag ik dat het ook iets weg heeft van een Gumpert Apollo qua carrosserie.

Enkel de vinnen langs de zijkant en de wielkassen lijken wat Apollo-achtig, grappig dat je het zegt, want ik dacht ook eerst aan een Apollo, totdat ik weer eens een beeld van de achterkant van een Apollo zag.

Voor de rest benadert de Agera dit wel vrij hard maar als je wat langer kijkt zie je ook wel veel verschillen...

Ik ben erg benieuwd naar de voorkant, hopelijk heeft deze veel weg van de Agera...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Cheetah is over duidelijk gebaseerd op een Koemigsegg Agera. Was ook het eerste wat ik zei toen k hem zag.

Maar toen ik wat beter ging kijken zag ik dat het ook iets weg heeft van een Gumpert Apollo qua carrosserie.

Enkel de vinnen langs de zijkant en de wielkassen lijken wat Apollo-achtig, grappig dat je het zegt, want ik dacht ook eerst aan een Apollo, totdat ik weer eens een beeld van de achterkant van een Apollo zag.

Voor de rest benadert de Agera dit wel vrij hard maar als je wat langer kijkt zie je ook wel veel verschillen...

Ik ben erg benieuwd naar de voorkant, hopelijk heeft deze veel weg van de Agera...

Welke sportbak heeft luchtinlaten of -uitlaten boven de voorwielen? Ik zie namelijk ribbels boven het linkervoorwiel, wat volgens mij duid op een luchtinlaat of -uitlaat. De voorkant zou, met nadruk op 'zou', gebaseerd kunnen zijn op die auto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan heb jij toch echt wel met de verkeerde sportwagens liggen rijden hoor... ik vond de IV-handling subliem, in tegenstelling tot de idiote handlings van SA (om maar eentje te noemen: Super GT was rampzalig slecht)

En ik heb nog steeds niet gevonden waar de Cheetah is op gebaseerd ;3 (Koenigsegg Agera lijkt nog het dichtsbijzijnde...)

Super GT heeft een kut handling in de bochten ja, maar een Turismo of Cheetah plakt zowat aan de grond. Zoals het zou moeten zijn! (IV:) Banshee, Comet, Infernus, allen plakken ze niet aan de grond zoals in RL. Dit alles naar mijn mening, uiteraard.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...