Jump to content

ZModeler


mekane

Recommended Posts

Beste gtaforum,

ik ben al heel de dag bezig met ZModeler maar het lukt me gewoon niet .

Ik wil de greenwoo.dff aanpassen ,

maar elke keer als ik de auto aanpas zoals ik wil en opsla en dan replace natuurlijk en dan kijk in gta sa of de auto het doet zoals ik wil dan blijft de auto gewoon wit. Weet iemand hoe dit kan ik heb op youtube gekeken maar daar word ik niet wijzer op.

Ik heb geen .txd aangepast alleen de .dff.

harstikke bedankt mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Ofwel ergens een fout bij je export settings, ofwel heb je geen material toegewezen aan de onderdelen van de wagen. Overigens moet je alle textures uit de .wtd extracten in dezelfde map als je .wft zodat je geen texture glitches krijgt (wat resulteert in witte onderdelen op je auto).

Edit: Zmodeler brengt me automatisch terug naar de tijd dat ik nog met IV mods klooide dus dacht ik dat het voor IV was. Maar voor SA geldt hetzelfde voor zover ik weet, alleen is het dan .dff en .txd.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ofwel ergens een fout bij je export settings, ofwel heb je geen material toegewezen aan de onderdelen van de wagen. Overigens moet je alle textures uit de .wtd extracten in dezelfde map als je .wft zodat je geen texture glitches krijgt (wat resulteert in witte onderdelen op je auto).

Edit: Zmodeler brengt me automatisch terug naar de tijd dat ik nog met IV mods klooide dus dacht ik dat het voor IV was. Maar voor SA geldt hetzelfde voor zover ik weet, alleen is het dan .dff en .txd.

Oké dan ,

zou je me als je tijd hebt kunnen uitleggen via teamviewer hoe het moet ?

dan leer ik het sneller of als je een tuturial hebt ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al twee jaar geleden dat ik Zmodeler heb aangeraakt dus meer dan wat hierboven staat kan ik je helaas niet zeggen. Eerst en vooral zorgen dat je in één map je .dff hebt staan samen met je .txd en dan ook alle textures die in die .txd zitten (allemaal als aparte afbeeldingen), dan je .dff openen met Zmodeler, je wijzigingen aanbrengen en exporten. Als je dan nog steeds problemen hebt, dan moet je wat experimenteren met je export settings en als ook dat niet helpt, kijk dan eens of de onderdelen van je auto die wit zijn, wel een material aangeduid gekregen hebben (standaard laadt Zmodeler de materials van je models zoals carpaint voor de carosserie enzovoort, die moet je misschien weer op je onderdelen toevoegen).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm .. ik gebruik ver 2.2.2 kan dat er iets te maken mee hebben ?

EDIT wat ik wel raar vind is :

als de auto in een andere kleur gespawnt word dan zijn alleen de wielen wit.

EDIT

het lukt nu wel iets beter na je laatste tip :)

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...