Jump to content

Crash bij Coffee


Nyltje

Recommended Posts

De titel zegt het al: Als Denise vraagt voor een 'Coffee' dan crasht hij. Ik krijg een zwart scherm, de startbalk loopt vast en als ik taakbeheer start via Ctrl+Alt+Delete reageert dat zelfs niet. De enige oplossing om Gta opnieuw op te starten is afmelden of afsluiten!

Iets belangrijks: Ik heb pas Dyom gedownload, en heb ik Gta Sa dus ook gedowngraded en Cleo geïnstalleerd

Weet iemand wat het probleem is?

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Geen andere mods geïnstalleerd.

Ik ga het nog een keer proberen, misschien is het (opeens) weg? Misschien dat het gwn toeval was? Ik ga nu ff kijken.

EDIT: Nee het is echt een fout/crash. Nog iets: Ik open gta_sa_compact.exe omdat gta_sa.exe niet opstart. Eerst opende ik altijd gta_sa.exe maar sinds de mod moet ik het opstarten via gta_sa_compact.exe

EDIT: Waarom is dit naar modding hulp verplaatst? Want ik heb een probleem met het spel. Ik schreef er alleen bij dat ik een mod geïnstalleerd had, en dat het misschien daarmee te maken zou hebben? Maar jij zegt dat er geen problemen zijn met 'Coffee' als je DYOM hebt. :?

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft hij geen dorst blij.gif

Hahaa! :schater: xD

Maar is het erg, want no doet ie wel. Kan je bij 'Ja' iets extra krijgen of is het alleen het filmpje. Als het alleen het filmpje is dan is het niet erg want ik wil 't het liefst over slaan want het duurt lang :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij crashte die vroeger ook altijd als CJ het aanbod van een kopje koffie aannam. Ik moest ook altijd nee zeggen dus, maar je mist alleen een filmpje van het huis van je vriendin en een camera die heen en weer beweegt, plus je vriendin die een beetje kreunt.

Nu speel ik de beta versie, dus inclusief de interactieve seks dat er later werd uitgesloopt, en dat werkt nu wel. Tja, dan zegt CJ geen 'nee' meer natuurlijk.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...