Jump to content

IV & V vergelijkings topic


EnergyCorse

Recommended Posts

Prachtige screens van Rockstar & een leuk moment om een gemodde gta 4 tegenover de screens van Gta5 te zetten.

Gameplay is voor mij het belangrijkste, maar een beetje leuk graphics is altijd mee genomen.

Ten eerste moet ik zeggen dat ik het verdomd knap wat R* uit de consoles weet te halen.

Dus wat mij opviel

R* post hun screens & trailer in 720P (dus ik denk de console versie)

Voor zover ik heb gezien redelijk wat aliasing (kartels)

& voor de rest voor deze tijd lage resolutie`s voor textures/schaduwen/reflectie`s etc.

Jammer, maar liever 30fps dan 15 :)

Gezien het vrij makkelijk is tot nu toe om soortgelijke screens te maken met Gta 4

vondt ik het een leuk moment om de boel tegenover elkaar te zetten.

Screentje 1

gallery1378345172518.jpg

gtaiv2012082223234239.jpg

Screentje 2

gallery8933870141005.jpg

gtaiv2012082217253387.jpg

Screen 3

screenrvu.jpg

gtaiv2012082220370456.jpg

Extra

gtaiv2012082303511670.jpg

gtaiv2012082303501335.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, de vergelijking toont wat er mogelijk was in IV door de RAGE-enginge ten optimale te gebruiken en hoe ver ze dat hebben gedaan bij V.

Voor mij moeten de graphics eigelijk niet veel beter zijn dan IV, gameplay gaat voor (en aangezien IV een vrij zwaar spel was voor zijn graphics zouden ze eerst dat "probleempje kunnen aanpakken" alvorens de graphics te verbeteren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, de vergelijking toont wat er mogelijk was in IV door de RAGE-enginge ten optimale te gebruiken en hoe ver ze dat hebben gedaan bij V.

Voor mij moeten de graphics eigelijk niet veel beter zijn dan IV, gameplay gaat voor (en aangezien IV een vrij zwaar spel was voor zijn graphics zouden ze eerst dat "probleempje kunnen aanpakken" alvorens de graphics te verbeteren :puh:

Ja maar die voertuigen zijn helemaal niet uit GTA IV, alles heeft veel meer detail op die voertuigen. Als je een vergelijking maakt, vind ik dat je dat moet doen met de standaard GTA IV. Want GTA V is in deze pics ook standaard.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Topictitel even verduidelijkt om verdere discussie te voorkomen. Ik ben het overigens wel eens met Redfire18 dat deze vergelijking wél plausibel is wanneer je een afgestemde ENB-versie van IV vergelijkt met V wanneer je verder géén modificaties gebruikt om te vergelijken, dus voertuigen en omgeving gemaakt door Rockstar zelf.

@EnergyCorse, is het mogelijk om de Koenigsegg in ieder geval eens te vervangen door een originele Infernus om de vergelijking nog een stukje beter te maken? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad misschien maar eerlijk dat je enkel de graphics tot het hoogste opdrijft, zonder extra mods. De auto vind ik dan ook het enige die in de buurt komt van GTA V. De rest moet onderdoen qua graphics en ook de magie die rond de screens hangen mis ik (bij R* proberen ze dan ook de ideale situatie te creëren.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...