LuukOirlo Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 (bewerkt) Hallo Ik probeer al een paar dagen games op te nemen met xfire. Alleen . Ik heb headset. Alleen als ik opneem hoor ik geen micro geluid (alles staat aan) en bij me vorige video had ik het probleem dat het geluid te hard stond. Kan iemand me helpen groetjes luuk Bewerkt: 23 augustus 2012 door LuukOirlo Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Kan je iets duidelijker zijn? Als ik het goed begrijp dan wil je dus dat bij het opnemen van video's ook alles wat je in je microfoon zegt mee opgenomen wordt? Ga dan even naar Xfire en druk op Extra's -> Opties -> Video -> Audio Capture Opties. Daar moet Record sound natuurlijk aangevinkt staan. Probeer dan ook eens de verschillende audio devices uit die in de lijst te vinden zijn en hopelijk geeft één hiervan het resultaat dat je wil. Reageren
LuukOirlo Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Kan je iets duidelijker zijn? Als ik het goed begrijp dan wil je dus dat bij het opnemen van video's ook alles wat je in je microfoon zegt mee opgenomen wordt? Ga dan even naar Xfire en druk op Extra's -> Opties -> Video -> Audio Capture Opties. Daar moet Record sound natuurlijk aangevinkt staan. Probeer dan ook eens de verschillende audio devices uit die in de lijst te vinden zijn en hopelijk geeft één hiervan het resultaat dat je wil. waar staat extra? Reageren
LuukOirlo Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 >>> Door Hanneswasco: Quote verwijderd.<<< ik heb andere xfire :s Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Kan je dan iets duidelijker zijn en bijvoorbeeld een screenshot geven? Of kan je zelf niet ergens zoeken achter Opties of iets dergelijks? Ik heb ook de quote in je bericht verwijderd. Iemand citeren die net voor je gepost heeft is nergens voor nodig, en zeker niet als het een lange post is of er afbeeldingen in staan. Dit rekt de pagina alleen maar uit. Reageren
LuukOirlo Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Dees heb k en instellingen is dit K hoop dat ik zo duidelijk zat kan zijn?? greetz Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Kan je een andere 'Audio Device' selecteren dan die Microphone (Realtek High Definition)? Zoja, doe dit dan even, klik op Ok en test het eens uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.