Jump to content

Xfire opnemen


LuukOirlo

Recommended Posts

Hallo

Ik probeer al een paar dagen games op te nemen met xfire. Alleen . Ik heb headset. Alleen als ik opneem hoor ik geen micro geluid (alles staat aan) en bij me vorige video had ik het probleem dat het geluid te hard stond. Kan iemand me helpen

groetjes luuk

Bewerkt: door LuukOirlo
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je iets duidelijker zijn? Als ik het goed begrijp dan wil je dus dat bij het opnemen van video's ook alles wat je in je microfoon zegt mee opgenomen wordt?

Ga dan even naar Xfire en druk op Extra's -> Opties -> Video -> Audio Capture Opties. Daar moet Record sound natuurlijk aangevinkt staan. Probeer dan ook eens de verschillende audio devices uit die in de lijst te vinden zijn en hopelijk geeft één hiervan het resultaat dat je wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je iets duidelijker zijn? Als ik het goed begrijp dan wil je dus dat bij het opnemen van video's ook alles wat je in je microfoon zegt mee opgenomen wordt?

Ga dan even naar Xfire en druk op Extra's -> Opties -> Video -> Audio Capture Opties. Daar moet Record sound natuurlijk aangevinkt staan. Probeer dan ook eens de verschillende audio devices uit die in de lijst te vinden zijn en hopelijk geeft één hiervan het resultaat dat je wil.

waar staat extra?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan iets duidelijker zijn en bijvoorbeeld een screenshot geven? Of kan je zelf niet ergens zoeken achter Opties of iets dergelijks?

Ik heb ook de quote in je bericht verwijderd. Iemand citeren die net voor je gepost heeft is nergens voor nodig, en zeker niet als het een lange post is of er afbeeldingen in staan. Dit rekt de pagina alleen maar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...