Jump to content
Dutchy3010

Screenshots "Business" GTA V

Rockstar heeft voor de derde keer deze week op hun website (nieuwe) screenshots van GTA V geplaatst, in dit geval 4 stuks. Het onderwerp van deze screenshots is "Business".

med_gallery_33831_25_164263.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

med_gallery_33831_25_705679.jpg

med_gallery_33831_25_211579.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Lijkt me dat dit meer dan genoeg stof tot discussie geeft! Er staat bij dat dit voorlopig de screens waren, en dat ze binnen nu en een paar weken met nog meer materiaal komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ontwerp van de politieauto valt mij zwaar tegen. Mij maak je toch niet wijs dat de LAPD anno 2011/2012 nog steeds geen LED zwaailichten heeft op hun auto's? Aan de andere kant ziet de screen van de Stuntplane er dan wel weer heel erg mooi uit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Woeiwoei!!!! Mijn zoontje komt zo, ik denk nog even snel de V pagina op Rockstar Games verversen, en wat verschijnt er?! Als een malle hierheen gesurft, en ja hoor, Dutchy3010 had dit keer de turbo aanstaan en heeft het nieuws alweer in kaart gebracht!!

Jongens, wat gááf zeg!! Oi oi, wat heb ik zin om loopings te maken in dat propellorvliegtuigje!! :dans: En wat ziet dat water eronder er wild uit, moet je die golven zien!! Totaal geen natuurlijke golfslag, klopt van geen kant, maar echt helemaal te gek! :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ontwerp van de politieauto valt mij zwaar tegen. Mij maak je toch niet wijs dat de LAPD anno 2011/2012 nog steeds geen LED zwaailichten heeft op hun auto's? Aan de andere kant ziet de screen van de Stuntplane er dan wel weer heel erg mooi uit.

True, vind dat ook zwaar tegenvallen. Op die laatste screen valt het nog wel mee, waarschijnlijk omdat die zo onduidelijk is. Maar die screen van die Infernus (?), daar ziet het er echt uit alsof hij rechtstreeks uit GTA III is getrokken...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, het enige wat me opviel, is dat er Jetsam Terminal op dat gebouw in de haven staat. In de trailer staat Jetsam ook op de containers in de haven :puh:

btw, Vapid zat ook al in de trailer (Politieauto).

wo583.jpg

Zelfde man. Even dikke neus :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas, dat hebben ze nog niet, tenminste, volgens mijn zus niet en die was er dit jaar nog.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een nieuwe analyse is weer op mijn blog te vinden.

Overigens is de locatie van de tweede screen het havengebied van Los Angeles en Long Beach, dus de brug is een parodie op de Vincent Thomas Bridge. San Fierro is het dus niet, want er is helemaal geen havengebied rond de Golden Gate Bridge, maar een mooi groen gebied.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een nieuwe analyse is weer op mijn blog te vinden.

Overigens is de locatie van de tweede screen het havengebied van Los Angeles en Long Beach, dus de brug is een parodie op de Vincent Thomas Bridge. San Fierro is het dus niet, want er is helemaal geen havengebied rond de Golden Gate Bridge, maar een mooi groen gebied.

:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Sorry, ik moest lachen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De politie-auto op de vierde is trouwens wel een ander model / type auto dan op de eerste en in de trailer geziene wagens, ander politie-district misschien? Dan tel ik al drie districten, want de politiekleuren op de eerste screen zijn anders dan de kleuren op de politiewagens in de trailer, maar daarbij is weer model / type hetzelfde.

Misschien dat de LED's in de grille zijn verscholen, laten we 't hopen. ^_^ Over lelijke details gesproken, hebben jullie die onnatuurlijke bolletjes om de straatlantaarns gezien op de laatste screen? Geen gezicht nog.. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hihi, altijd mooi zo'n reacties out of the blue.

Ik vond nog de Panoramio Bridge als mogelijke oplossing. Hij lijkt er een beetje op, al is hij ook niet rood. Hij staat dan weel weer in de haven.

Hij lijkt wel veel op de brug die op de vorige pagina staat, maar aangezien die een andere naam had, moet het niet dezelfde zijn. Ofwel houdt Google me weer voor de gek.

Hierboven: lijkt er inderdaad op. Goed gezien.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus GTA speelt zich af in de toekomst ?

Ja, bij nader inzien is dat gebouw waar ik eerder al naar refereerde (zie deze screen) een UFO en zijn de bolletjes waar Jacky al op wees de lampjes die erop zitten.

Even zonder gekheid: dat valt moeilijk uit 12 screens en een trailer te concluderen. Of zie ik iets over het hoofd?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

*Cropduster, Stuntplane heeft niet zo'n grillding. ;)

Jongens, wat gááf zeg!! Oi oi, wat heb ik zin om loopings te maken in dat propellorvliegtuigje!! :dans:

Dan mag je hopen dat de handling niet op die van SA lijkt, daar kan je er amper loopings mee maken.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...