Jump to content
Dutchy3010

Screenshots "Business" GTA V


Rockstar heeft voor de derde keer deze week op hun website (nieuwe) screenshots van GTA V geplaatst, in dit geval 4 stuks. Het onderwerp van deze screenshots is "Business".

med_gallery_33831_25_164263.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

med_gallery_33831_25_705679.jpg

med_gallery_33831_25_211579.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Lijkt me dat dit meer dan genoeg stof tot discussie geeft! Er staat bij dat dit voorlopig de screens waren, en dat ze binnen nu en een paar weken met nog meer materiaal komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben er vrijwel zeker van dat screenshot vier uit een missie komt aangezien klimmen langs vrachtwagens altijd scripted is en die wielen van de oplegger gaan wel erg dramatisch heen en weer. Waarschijnlijk moet je in die missie auto's jatten en op de trailer zetten of juist van de trailer afjatten. Volgens mij staat er ook een cheetah op de trailer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klik. Lijkt héél erg op de brug uit de tweede screen, vooral de pijlers waar hij op staat en hoe de brug doorloopt aan de onderkant. Twee probleempjes: hij is groen, en is nog niet gebouwd, pas in 2016 wordt hij gebouwd. Wél in de haven van Los Angeles. :puh:

*Foto's*

Edit: Zie dat Gtaboy107 m'n vondst al had gepost. :puh: Zijn er wel achtergekomen dat hij al gewoon in de docks van Los Angeles staat. Het lijkt er dus op dat het deze brug kan zijn. :)

Het is 'm inderdaad. Zodoende aangepast in m'n analyse. Een leuk feitje om te weten is dat de weg die er overheen gaat (de Interstate 710) rechtstreeks naar Downtown LA gaat en langs de bekende Los Angeles River gaat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet het niet eh, maar mij lijkt de persoon in de 4 screens toch goed op elkaar lijken.

Ik heb de ze allemaal eens samengevoegd. Door met de contrast en de helderheid te spelen, kun je toch zien dat de persoon in de Turismo een neger is. In de cropduster ook, maar dat zie je niet goed. Maar toch twijfel ik, want de persoon in de cropduster en met het geweer hebben geen haar. Wel lijkt de bovenste persoon en de middelste onderaan wel op elkaar, gezien de neus toch. Ik geloof wel niet dat dit de hoofdpersonage is. Misschien iemand die een rol heeft.

Ik ben er vrijwel zeker van dat screenshot vier uit een missie komt aangezien klimmen langs vrachtwagens altijd scripted is en die wielen van de oplegger gaan wel erg dramatisch heen en weer. Waarschijnlijk moet je in die missie auto's jatten en op de trailer zetten of juist van de trailer afjatten. Volgens mij staat er ook een cheetah op de trailer.

Hierbij sluit ik mij aan. Maar dit brengt dan wel weer verwarring over de hoofdpersonage, vind ik :bonk:

Zeg jullie mening maar eens ^_^

post-96324-134581905205.jpg

Bewerkt: door chips

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

over de bruggen:

op de voorgrond zien we dus deze (Gerald Desmond Brug), deze zagen we nog niet eerder in SA, maar hij staat in het Docks gebied. (Dit is al gepost door 2 anderen maar ik doe het nog een keer voor de duidelijkheid :puh:)

Gerald_Desmond_Bridge.jpg

Ik weet niet waarom ie op de screen rood lijkt, maar dat zal wel iets met het licht te maken hebben.

En op de achtergrond zien we deze brug waarschijnlijk: De Vincent Thomas Bridge. Die was al wel in SA, ook in het Docks gebied.

vincent_thomas_bridge.jpeg

Omdat de game nu zo groot is, is er ruimte voor meerdere bruggen in het docks gebied van Los Santos. Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk dat je vanuit de docks San Fierro kunt zien...

Bewerkt: door exmpletree

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze mogen wel wat aan de graphics verbeteren, sommige gamewebsites hebben de foto's opgepoetst. Aangezien ik had gelezen in het vorige topic dat jullie ze direct van rockstargames af halen. Leuk om te zien dat er weer zat verschillende vliegtuigen in GTA V zitten, straaljager, Prive Jet en nu dit kleine vliegtuig. Allemaal voertuigen die in GTA IV niet beschikbaar zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die was al wel in SA, ook in het Docks gebied.

vincent_thomas_bridge.jpeg

Waar in SA dan? Er is slechts 1 brug die erop lijkt, de Garver Bridge welke weer een mengelmoesje is van de Forth Road Bridge en de SF-Oakland Bay Bridge.

Er is één ding wel zeker, er komt vast en zeker nog wel een stad of twee bij, misschien niet zooooo groot maar het lijkt me wel logisch aangezien er anders niet zulke bruggen in verwerkt zouden zitten.

Of bekijk ik 't nu verkeerd?

Bewerkt: door Zamg0d1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die was al wel in SA, ook in het Docks gebied.

vincent_thomas_bridge.jpeg

Waar in SA dan? Er is slechts 1 brug die erop lijkt, de Garver Bridge welke weer een mengelmoesje is van de Forth Road Bridge en de SF-Oakland Bay Bridge.

Er is één ding wel zeker, er komt vast en zeker nog wel een stad of twee bij, misschien niet zooooo groot maar het lijkt me wel logisch aangezien er anders niet zulke bruggen in verwerkt zouden zitten.

Of bekijk ik 't nu verkeerd?

Hierzo. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...