Jump to content
Dutchy3010

Screenshots "Business" GTA V

Rockstar heeft voor de derde keer deze week op hun website (nieuwe) screenshots van GTA V geplaatst, in dit geval 4 stuks. Het onderwerp van deze screenshots is "Business".

med_gallery_33831_25_164263.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

med_gallery_33831_25_705679.jpg

med_gallery_33831_25_211579.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Lijkt me dat dit meer dan genoeg stof tot discussie geeft! Er staat bij dat dit voorlopig de screens waren, en dat ze binnen nu en een paar weken met nog meer materiaal komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Er is één ding wel zeker, er komt vast en zeker nog wel een stad of twee bij, misschien niet zooooo groot maar het lijkt me wel logisch aangezien er anders niet zulke bruggen in verwerkt zouden zitten.

Of bekijk ik 't nu verkeerd?

Ongeacht de bruggen, ongeacht of SF of LV erbij komen.. Ben er vrij zeker van dat er wel dorpen rondom LS worden gemaakt. En als LS zo groot wordt uitgemeten, blijven die dorpjes niet maar uit 3 straten bestaan. Die worden dan allicht ook groter. Santa Maria is bijvoorbeeld een kleine stad in vergelijking tot Los Angeles, maar toch nog (met omringend gebied) 130.000 inwoners. Dat zit tussen de grootte van 's Hertogenbosch en Zoetermeer in. Dus ook een aardige stad, al is het geen wereldstad. Als ze LS zoveel groter maken, kunnen ze dat soort kleine steden niet meer afdoen met 3 straten en 12 inwoners... En er zijn er nogal wat tussen LA en SF in, die tussen de 50.000 en de 200.000 inwoners hebben.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waaaauwwwww :D Echt alleen maar toffe dingen in dit spel. Ben wel blij dat er geen LED verlichting op die politiewagens zit, heb die ouderwetse lightbars altijd veel mooier gevonden, past ook meer bij San Andreas vind ik. Paar dingen die me op zijn gevallen die nog niet genoemd waren volgens mij:

Auto die in de Packer staat deed me eerst denken aan een Lamborghini Miura(vanwege de grilletjes over de achterruit), maar bij nader inzien lijkt het me (helaas) een simpele Bullet GT van The Ballad of Gay Tony. Dit gezien er een grill te zien is en gezien de achterlichten van een Miura anders zijn, en gezien er een 6-letter woord achterop staat waar zonder fantasie "Bullet" van te maken is. Also, wat steekt er zo uit aan de zijkant van die Packer? Waarom steken de wielen een halve meter onder de wielkassen vandaan bij de cabine? En waarom staan die wielen zo raar? Komt dat omdat de physics van auto's vervoeren net zo buggy zijn als in San Andreas? Of komt het omdat Rockstar die screenshot op een ongelukkig moment heeft gemaakt, waarbij de Packer net over een hobbel ging?

Ten tweede vind ik het erg gemeen van Rockstar om screenshots te maken met enigzins rood licht over de bruggen. Het kan nog steeds San Fierro zijn, gezien de docks in San Fierro ook bestonden, maar de Gant Bridge en die trein-brug staan zelfs in San Andreas niet zo dicht bij elkaar...

Ten derde heb ik het idee dat er twee soorten Ford Crown Victorias gebruikt zijn voor de politiewagens. Ten eerste de ~1995 Crown Victoria, die te zien was in de trailer, en waar ook de politiewagens van GTA IV ongeveer op gebaseerd zijn, en ten tweede de ~2000 Crown Victoria, die op de nieuwe screenshots(met de Packer) te zien is... Ik denk in ieder geval dat het zoiets is, vooral gezien er op de screenshot met de Infernus ook zo`n type Crown Victoria-achtige politiewagen te zien is, maar dan van de voorkant. Note: De koplampen zijn net zo in segmenten opgebouwd als bij de Crown Victoria van 2000, en de bodystyle van beide wagens is ongeveer hetzelfde, en doet erg denken aan een Crown Vic.

Dat brengt me dan naar de screen met de Infernus:

Het valt me op dat de Infernus andere wielen heeft, en ander gaas in de bumper. De wielen zijn een stuk groter, meer gebaseert op echte Murciélago wielen, en passen veel beter bij de auto dan die lelijke wielen van GTA IV. Verder, dat wegwerkersmannetje dat weg rent... Leuk detail!

Maar wat me vooral op die screenshot opvalt: De reflectie van de wagens is eindelijk gefixt. In GTA IV had je altijd dat er van die lijnen door de reflectie heen liepen, waardoor het geen mooi strak oppervlak leek. In de foto met de Infernus is dat compleet gefixt. Ik kan me echter niet meer herinneren of dat in de trailers van GTA IV ook zo netjes was? :/

Cropduster screenshot: uiteraard het mooie water, en wat een detail in die rotsen! De kleur van het gras rechts mag echter wel wat beter, is een beetje te fel imho...

Ennem, zie ik daar achterin, als je door de boom heen kijkt, geen waterval? Waaaaa :D Beter zit er een zeiljacht in dit spel, zeker weten van de waterval af varen :D

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is één ding wel zeker, er komt vast en zeker nog wel een stad of twee bij, misschien niet zooooo groot maar het lijkt me wel logisch aangezien er anders niet zulke bruggen in verwerkt zouden zitten.

Of bekijk ik 't nu verkeerd?

Ongeacht de bruggen, ongeacht of SF of LV erbij komen.. Ben er vrij zeker van dat er wel dorpen rondom LS worden gemaakt. En als LS zo groot wordt uitgemeten, blijven die dorpjes niet maar uit 3 straten bestaan. Die worden dan allicht ook groter. Santa Maria is bijvoorbeeld een kleine stad in vergelijking tot Los Angeles, maar toch nog (met omringend gebied) 130.000 inwoners. Dat zit tussen de grootte van 's Hertogenbosch en Zoetermeer in. Dus ook een aardige stad, al is het geen wereldstad. Als ze LS zoveel groter maken, kunnen ze dat soort kleine steden niet meer afdoen met 3 straten en 12 inwoners... En er zijn er nogal wat tussen LA en SF in, die tussen de 50.000 en de 200.000 inwoners hebben.

Ik zie steden als Long Beach (500.000 inwoners), Santa Ana (300.000 inwoners) en Riverside (300.000 inwoners) ook nog wel in het spel terecht komen, en misschien Barstow en Bakersfield ook als steden buiten het stedelijk gebied van Los Santos,

Ten tweede vind ik het erg gemeen van Rockstar om screenshots te maken met enigzins rood licht over de bruggen. Het kan nog steeds San Fierro zijn, gezien de docks in San Fierro ook bestonden, maar de Gant Bridge en die trein-brug staan zelfs in San Andreas niet zo dicht bij elkaar...

Aangezien Rockstar Games meer naar de realiteit wilt gaan, zal dit nooit kunnen. Aangezien beide bruggen niet in industriële gebieden (haven) liggen, maar gewoon in het stedelijk gebied van San Francisco liggen, kan ik hier niet uit concluderen dat dit San Fierro is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloof dat de truck net over een hobbel ging en dat de wielen daardoor zo scheef kwamen te staan. Het lijkt dat de packer snel rijdt om de politie te ontwijken, dus kan het wel zijn dat een hobbel in de weg zo'n impact heeft.

Toch vind ik nog altijd dat de rechtervoorwielen overdreven scheef staan. Al is het misschien wel logisch, als je de linkervoorwielen bekijkt. De packer lijkt meer op de binnenste dan de buitenste band te steunen. Als de hobbel aan de rechterkant van de weg was, is het logisch dat het rechterwiel later neerkomt en weer op de binnenste band. Al staan de achterste wielen wel op de buitenste band.

Het kan ook zijn dat hij net in een bult rijdt, waarbij het buitenste wiel op het normale niveau blijft en de binnenband in de put rijdt.

Het is alleszins raar.

Het lijkt me voor de rest wel normaal dat de banden wat naar buiten steken, ik geloof niet dat de packer een echte wielenkas heeft

Verder ben ik het eens met Dutchy. San Fierro en Las Venturas zullen dan wel niet terugkeren, maar de steden die Los Santos omringen zullen aanzienlijk groter zijn dan in GTA SA het geval was.

Ik zie trouwens de waterval niet op de Cropduster screen. Bedoel je dat tussen de bomen de rivier lijkt te verdwijnen naar beneden?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie trouwens de waterval niet op de Cropduster screen. Bedoel je dat tussen de bomen de rivier lijkt te verdwijnen naar beneden?

Yep, dat is precies wat ik bedoel. Als je kijkt naar die tak die aan de rechterkant van de boom iets uitsteekt... Onder de tak zie je water, boven de tak zie je ineens een berg die heel erg in de achtergrond ligt. Als je door de bladeren kijkt(waar mogelijk) zie je ook rond die hoogte steeds water en de berg op de achtergrond vlak boven elkaar. Je ziet nergens echt de rand waar het water ophoud, omdat er overal precies een blaadje voor hangt, maar het zou me toch erg onrealistisch lijken als er een bocht naar links in die rivier zit, vlak voor de rand van de berg... Lijkt mij dus een waterval.

Over de bomen gesproken: Zou 't niet slim zijn als Rockstar eens iemand aanneemt die goed is in bomen maken? Ik verbaas me er steeds over hoe goed dit spel eruit zit, en dan zie ik die bomen en dan denk ik "Jezus, dat kan toch beter"... Ik snap vanwege m`n studie maar al te goed dat bomen maken super moeilijk is, maar van een studio als Rockstar zou je toch beter mogen verwachten ondertussen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het iemand trouwens al opgevallen dat in de eerste screenshot in die heli ook een SWAT (?) iemand zit die richt op de Lamborghini/Infernus/Whatever?

ja zag ik ook! met een sniper lijkt wel. wel een leuke toevoeging, heb je niet alleen meer die machine guns op de heli's maar ook snipers met van die laserstralen. (kweet niet zeker of dat ook in andere GTA's zat, is me iig niet opgevallen:P)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Even over de scheve wielen van de truck:

Misschien is 1 van de wielen schade, en komt de ander door een hobbel? Net zoals in GTA IV. Ik vind het er nog niet zo gek uitzien hoor, ik vind het best wel vet.

2e19chf.jpg

Ik heb speciaal voor deze pic net even m'n Infernus in TBoGT aan stront gereden ;) Zie het rechterachterwiel.

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...