Jump to content
Dutchy3010

Screenshots "Business" GTA V


Rockstar heeft voor de derde keer deze week op hun website (nieuwe) screenshots van GTA V geplaatst, in dit geval 4 stuks. Het onderwerp van deze screenshots is "Business".

med_gallery_33831_25_164263.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

med_gallery_33831_25_705679.jpg

med_gallery_33831_25_211579.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Lijkt me dat dit meer dan genoeg stof tot discussie geeft! Er staat bij dat dit voorlopig de screens waren, en dat ze binnen nu en een paar weken met nog meer materiaal komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vette screens weer!

Is dat een lowrider of een politiewagen? Of rijdt de politiewagen er misschien achter? Doet me op de een of andere reden denken aan de Idaho uit III, VC, LCS en VCS

Hustler misschien? Of een GTA versie van de Beatle?

Volgens mij staan er meerdere auto's op die Packer, of zie ik dat verkeerd. Misschien is het dan nu mogelijk om op een fatsoenlijke manier auto's te vervoeren met de Packer. Zou opzich best handig zijn met import/export achtige submissies, dan kun je meerdere tegelijk vervoeren. Tenzij je net als in GTA IV de auto's die je moet inleveren één voor één te zien krijgt.

Ik denk ondanks de brug dat het spel zich nog steeds niet in San Fierro zal afspelen. Daarbij vind ik de brug van de screen niet eens echt lijken op de Kincaid Bridge.

Ik denk ook nog steeds dat die man in dat pak de protagonist is. Die donkere man komt inderdaad ook wel vaak voor, zowel op deze laatste screens en de trailer, maar ik denk niet dat dat de hoofdpersoon is. Misschien wel een andere belangrijke persoon in het spel. Iemand waar de protagonist veel mee zal optrekken.

Bewerkt: door Maarten11

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even over de Politie wagens.

Vergelijking:

LAPD De achterkant van een Crown Victoria zoals ze er nu ook nog uit zien met de zelfde lichtbalk.

i220892.jpg

Achterkant van een van de verschillende zo als ik kon zien politie wagens Los Santos.

gallery3383125211579.jpg

Bewerkt: door winx

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Valt me nu pas op, de Infernus heeft een spoiler..Vinden die gasten bij Rockstar Games dat nu echt mooi op sportwagens en klassiekers zoals de Dukes? Nou, ik in ieder geval niet..

PS: Ik ben totaal niet tegen spoilers, maar op een Lamborghini of een klassieke Dodge Charger past dat écht niet naar mijn mening.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yep, dat is precies wat ik bedoel. Als je kijkt naar die tak die aan de rechterkant van de boom iets uitsteekt... Onder de tak zie je water, boven de tak zie je ineens een berg die heel erg in de achtergrond ligt. Als je door de bladeren kijkt(waar mogelijk) zie je ook rond die hoogte steeds water en de berg op de achtergrond vlak boven elkaar. Je ziet nergens echt de rand waar het water ophoud, omdat er overal precies een blaadje voor hangt, maar het zou me toch erg onrealistisch lijken als er een bocht naar links in die rivier zit, vlak voor de rand van de berg... Lijkt mij dus een waterval.

Die berg waar je het over hebt, dat is volgens mij een partij rotsen die zo stijl aflopen dat ze in de schaduw liggen. Als je goed kijkt, zie je dat de schaduw wat van linksachter komt. Dit verklaart de schaduw, en ook het feit dat er geen scherpe lijn is voor de top van een waterval. Ook buigt naar mijn mening de rivier wat naar links af.

Bewerkt: door Doemar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

PS: Ik ben totaal niet tegen spoilers, maar op een Lamborghini of een klassieke Dodge Charger past dat écht niet naar mijn mening.

R* is gewoon waarheidsgetrouw, de echte varianten worden/werden ook verkocht met een optie of dergelijke spoilers ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

PS: Ik ben totaal niet tegen spoilers, maar op een Lamborghini of een klassieke Dodge Charger past dat écht niet naar mijn mening.

R* is gewoon waarheidsgetrouw, de echte varianten worden/werden ook verkocht met een optie of dergelijke spoilers ;)

Verdorie, je hebt nog gelijk ook. Raping a car, they're doing it (right)!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:schater:

Even over de scheve wielen van de truck:

Misschien is 1 van de wielen schade, en komt de ander door een hobbel? Net zoals in GTA IV. Ik vind het er nog niet zo gek uitzien hoor, ik vind het best wel vet.

2e19chf.jpg

Ik heb speciaal voor deze pic net even m'n Infernus in TBoGT aan stront gereden ;) Zie het rechterachterwiel.

Tering je mag weleens een echte pc kopen de grapics lijken nergens naar :schater:

Even terug komen op het hoofd onderwerp CHILLLLLLL :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Kan niet w8en op een nieuwe Trailer :tu:

:bier: TOT GTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar nu? Als GTA V modbaar wordt

Bring it on :eten:

Ik hoop alleen dat ze niet zoveel auto's haast compleet uit GTA IV overgenomen hebben, want die Infernus ziet er haast 100% hetzelfde uit.

ik hoop dat ze zeker 50% nieuwe voertuigen (met name auto's) erin doen.

die Infernus heeft andere velgen en ander gaas.

zoiezo is de Cheetah nieuw en die gele wagen op de trailer is een facelift van een bestaande of mss zelfs een nieuwe.

en dan hebben we natuurlijk de vliegmachines.

ik hoop wel dat ze een grote variatie aan voertuigen erin doen net als in GTA SA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...