Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) Hallo Allemaal! Ik wil graag aan jullie voorstellen PROJECT GTA SA NL Dit is een compleet Nederlandse versie van GTA San Andreas voor de PC. Werkelijk alles wordt nederlands. Zelfs de plaatsnamen! Het project beheer en maak ik in mijn eentje omdat ik graag zelfstandig werk hieraan. Er zijn al enkele filmpjes online waarin een paar kleine sneak peaks staan. De videos kunnen hier worden gevonden. YouTube Ook is er al een cover gemaakt om te laten zien hoe het eruit gaat komen te zien. Natuurlijk is het nog niet klaar want ik ben pas op 31-08-2012 hiermee begonnen. Plaats hieronder je reacties en praat gezellig mee! Stemmen kan ook! Deze staat bovenaan pagina 1. LET OP! Je moet een geregistreerde gebruiker van GTAgames.nl zijn om te stemmen en te reageren! Heb je tips of suggessties? Dan kan je die hier ook melden. Zolang het maar geen regelbrekende items bevat. Groeten, Project Manager GTA SA NL Bewerkt: 1 oktober 2012 door Mitchelhal Je e-mail adres houd je maar lekker veilig voor jezelf. Communicatie kan via forum of via PB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Ziet er tof uit! Ik heb wel vaker enthousiaste aankondigingen van soortgelijke vertaal-projecten gezien, maar vaak was zo'n iemand er na een week alweer mee opgehouden. Jouw cover ziet er echter veelbelovend uit. Ik verheug me er erg op, en als je af en toe hulp nodig hebt bij tekst vertalen, wil ik je best helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Ziet er tof uit! Ik heb wel vaker enthousiaste aankondigingen van soortgelijke vertaal-projecten gezien, maar vaak was zo'n iemand er na een week alweer mee opgehouden. Jouw cover ziet er echter veelbelovend uit. Ik verheug me er erg op, en als je af en toe hulp nodig hebt bij tekst vertalen, wil ik je best helpen. Bedankt voor je reactie! Hulp is altijd van harte welkom maar het vertalen is al gedaan omdat ik dat al een paar jaar eerder gedaan had. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 San Andreas Dutch Edition, dat spreekt me best wel aan. Ik ben benieuwd of de vertalingen kloppen. Want games als Saints Row worden altijd vrij snel vertaald, waardoor veel dingen niet kloppen in het Nederlands. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 San Andreas Dutch Edition, dat spreekt me best wel aan. Ik ben benieuwd of de vertalingen kloppen. Want games als Saints Row worden altijd vrij snel vertaald, waardoor veel dingen niet kloppen in het Nederlands. Geloof mij alles word nederlands dus ook eht menu, de ondertitels en de missies. Videos komen er aan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Je bent wel een beetje te laat, niet? In ieder geval ik wens je veel succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Je bent wel een beetje te laat, niet? In ieder geval ik wens je veel succes. Ja ik weet het. Ik was al een keer eerder begonnen maar dat verliep niet perfect! Maar toch bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) ik ook wle vkaer aankondigingen van gta amsterdam enzo dat soort dingen gezein maar die waren na een week uitgekeken. deze lijkt me echt tof en denk ook zeker dat ik hem wel wil als ie klaar is (duurt nog wel effe denk?) effe een paar vaagjes. 1. ga jezelf de mods maken of download je? 2. welke kentekens komen erin? Nederlands en Pools? 3. verander je ook de skins van mensen? heb me even geabboneerd op je jouwtroep kanaal. Bewerkt: 31 augustus 2012 door Njfokke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 ik ook wle vkaer aankondigingen van gta amsterdam enzo dat soort dingen gezein maar die waren na een week uitgekeken. deze lijkt me echt tof en denk ook zeker dat ik hem wel wil als ie klaar is (duurt nog wel effe denk?) effe een paar vaagjes. 1. ga jezelf de mods maken of download je? 2. welke kentekens komen erin? Nederlands en Pools? 3. verander je ook de skins van mensen? heb me even geabboneerd op je jouwtroep kanaal. Hoi. De mods download ik maar wel met toestemming van de auteurs. Als ik deze allemaal zelf moet maken ben ik over 10 jaar nog niet klaar. Er komen (zoveel mogelijk) nederlandse kentekenborden erin en de skins van de mensen op straat blijven hetzelfde want ook dit bewerken duurt erg lang. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Ziet er interessant uit. Zou GTA SA nog wel eens in het nederlands willen uitspelen, in afwachting van GTA V Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 Ziet er interessant uit. Zou GTA SA nog wel eens in het nederlands willen uitspelen, in afwachting van GTA V Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik hem afkrijg voor GTA V! Waarschijnlijk zeggen ze dat GTA V in April 2013 pas komt. De eerste video komt er binnenkort aan! Het gaat over de Hulpdiensten en service auto``s in het spel. Blijf op de hoogte van de laatste videos door op ons te abbonneren: http://www.youtube.com/gtasanld De eerste video is geupload! Het is een korte maar geeft wel een beeld van wat het uiteindelijk moet worden. http://www.youtube.com/watch?v=6V9kWiMAJp8&feature=youtube_gdata Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) Als je wil mag je me m'n KFC hut ook wel in je spel ? want NL heeft ook KFC tenslotte . En ga je ook kleding veranderen petten t-shirts enzovoort? *ontopic* ineens kom ik met Vice city Dutch edition XD of Gta III XD* Bewerkt: 31 augustus 2012 door mekane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) nice heb echt zin ga zo de video kijken Bewerkt: 31 augustus 2012 door Njfokke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) Als je wil mag je me m'n KFC hut ook wel in je spel ? want NL heeft ook KFC tenslotte . En ga je ook kleding veranderen petten t-shirts enzovoort? Heel erg bedankt dat je een bijdrage wilt leveren! Je kunt het bestand naar mij sturen. Deze zet ik er dan in. Kleding word misschien alleen veranderd van de volgende personen: CJ Politie Agenten Ambulance Broeders Bewerkt: 31 augustus 2012 door Joriz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) Als je wil mag je me m'n KFC hut ook wel in je spel ? want NL heeft ook KFC tenslotte . En ga je ook kleding veranderen petten t-shirts enzovoort? Heel erg bedankt dat je een bijdrage wilt leveren! Je kunt het bestand naar mij sturen. Deze zet ik er dan in. Kleding word misschien alleen veranderd van de volgende personen: CJ Politie Agenten Ambulance Broeders Ik stuur het morgen omdat de KFC hut op me andere laptop staat en ik daar nu niet bij kan. Ik zal kijken of ik hem op deze laptop in me spel heb maar denk het niet. En ik heb nog wel een Adidas t-shirt voor CJ misschien dat je die ook wilt ? EDIT ik heb zelfs een tatoo met NL erop voor je ik voeg je wel even op msn is handiger Bewerkt: 31 augustus 2012 door Joriz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts