Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas Dutch Edition


Mitchelhal

Recommended Posts

Een woord: Respect.

Als je dit project vol weet te houden totdat je alles maar ook echt alles hebt gedaan ben je zeker een wereld verbeteraar. (Mijn mening)

Keep up the good work!

Bedankt! Ik blijf continu bezig. Alleen het is een hele klus om alle textures van winkels waarin je niet in kan te vervangen. Ik ben nu pas op de helft van Las Venturas. Ik moet dus nog San Fierro en Los Santos ook nog doen. Er komen ook nog meer auto`s in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mitchelhal

    67

  • Nyltje

    9

  • Sammie_GTA

    8

  • mekane

    6

Nog één vraagje ga je ook nederlandse muziek erin zetten zoals de topic 40 etc. Dat zou mij een echt nederlands gevoel geven .

Ik ga moregne radio 538 5 uur lang opnemen en zet deze er dan in onder de naam Radio 538 in de game.

Ik heb alleen problemen met het vinden van de User Files map op WIN7 Bij documenten staat ie niet.

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Op materiaal van de 538 Media Group (waar 538 Radio onder valt) rust nog altijd copyright. Het is dus niet toegestaan om hun materiaal te verspreiden en dus in een modificatie te plaatsen.

Ook heb ik nog mijn vraagtekens bij enkele andere modificaties die jij schijnbaar in jouw eigen modificatie stopt. Mekane merkte terecht op snapback.png dat je gewoon modificaties gebruikt zonder dat je de originele maker vermeldt. Mocht je nog andere modificaties hebben gebruikt: heb je überhaupt toestemming om dit te doen? Vergeet niet dat dit onder plagiaat valt, wat wij op dit forum niet toestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op materiaal van de 538 Media Group (waar 538 Radio onder valt) rust nog altijd copyright. Het is dus niet toegestaan om hun materiaal te verspreiden en dus in een modificatie te plaatsen.

Ook heb ik nog mijn vraagtekens bij enkele andere modificaties die jij schijnbaar in jouw eigen modificatie stopt. Mekane merkte terecht op snapback.png dat je gewoon modificaties gebruikt zonder dat je de originele maker vermeldt. Mocht je nog andere modificaties hebben gebruikt: heb je überhaupt toestemming om dit te doen? Vergeet niet dat dit onder plagiaat valt, wat wij op dit forum niet toestaan.

Oké

Voor elke mod heb ik toestemming. En dan nog ik jende game toch nog niet gepubliceerd?

Ik weet dat ik nergens de namen bij zet maar de meeste mods zoals auto ambulance en brandweer komen van viktorklieverik1995 en die heeft toestemming gegeven om ze te publiceren. De textures zelf ingame zijn vanj mij en de overige autos. Daar heb ik een lijst van gemaakt van wie wat is. Op het einde publiceer ik deze;.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je er enkel voor waarschuwen. Ook als je video's verspreidt is het altijd handig om erbij te vermelden waar alles vandaan komt.

Verder heb ik je berichten weer samengevoegd. Als je iets wilt toevoegen en je bent de laatste poster, gebruik dan de bewerken-knop.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nieuwe autos toegevoegd aan de game waaronder een erg mooie.

Het is een Volvo XC 90 Politie.

331Volvo_politie.jpg

Dit is hem. Het vervangt de Police Rancher in de game.

Creators:

Model: viktorklieverik1995

Skin: Mitchelhal

Wat vinden jullie hiervan?

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

voor de buffalo (of een andere auto met hetzelfde geluid) moet je een Subaru Impreza WRX STI doen, gezien die ook zo'n soort geluid heeft.

Ok! Bedankt voor de tip!

Heb je misschien een link naar de goed Subaru?

Link to comment
Delen op andere websites

deze vervangt de sultan en kun je tunen by wheels arch angels

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=182&start=28&id=35149

busje:

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=134&start=&id=43805

kun jij trouwens zelf textures veranderen?

(voor de kentekens

en bij het scripten, kun je dan de plek van de police's veranderen, van de stad naar overal? en dan voor de 3 verschillende versies 3 verschillende auto's, en ik heb ergens gelezen dat een download van een gemodde auto, niet perse de auto vervangt die ze zeggen? is dat waar?

Link to comment
Delen op andere websites

deze vervangt de sultan en kun je tunen by wheels arch angels

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=182&start=28&id=35149

busje:

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=134&start=&id=43805

kun jij trouwens zelf textures veranderen?

(voor de kentekens

en bij het scripten, kun je dan de plek van de police's veranderen, van de stad naar overal? en dan voor de 3 verschillende versies 3 verschillende auto's, en ik heb ergens gelezen dat een download van een gemodde auto, niet perse de auto vervangt die ze zeggen? is dat waar?

Oké. Ja ik kan texturen veranderen en ja dat busje kan je ook op andere auto's installeren. Stripten? Geen idee hoe dat moet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...