Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas Dutch Edition


Mitchelhal

Recommended Posts

In verband met een hele reeks proefwerken die ik deze week ga krijgen, zal het nog even duren tot de ANWB af is. :(

Maakt niet uit!

Heb je al meer screens?

Ik heb niet verder kunnen werken. Moet ontzettend veel leren nope.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mitchelhal

    67

  • Nyltje

    9

  • Sammie_GTA

    8

  • mekane

    6

Hmm... San Andreas is natuurlijk niet gekend voor zijn ultra-gedetailleerde textures, maar ik zou je toch aanraden om wat meer kleur in die broek te steken (de kleur is natuurlijk een logische keuze, maar als die hele broek niet meer diepte heeft dan dat, gaat het er heel "goedkoop" uitzien) Zijn dat trouwens 2 of 3 verschillende trucks? De rechter 2 zouden namelijk varianten van mekaar kunnen zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... San Andreas is natuurlijk niet gekend voor zijn ultra-gedetailleerde textures, maar ik zou je toch aanraden om wat meer kleur in die broek te steken (de kleur is natuurlijk een logische keuze, maar als die hele broek niet meer diepte heeft dan dat, gaat het er heel "goedkoop" uitzien) Zijn dat trouwens 2 of 3 verschillende trucks? De rechter 2 zouden namelijk varianten van mekaar kunnen zijn :puh:

Das nog een oud pak.

Heb hem nu aangepast me betere textuur en 2 strepen.

De vrachtwagens zijn allemaal verschillend

Kun je ook ff stemmen bij de poll boven?

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik gedaan, ik ben nu de lul die "Nee" heeft gestemt... nou, ik heb er natuurlijk niets op tegen dat je een modpack maakt, maar zelf heb ik geen behoefte aan SA NL, vandaar ;)

Ok. Ieder z'n eigen mening

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben overweegd om de game te verspreiden via torrents.

Dit gaat helaas niet werken omdat wij geen Cpyright hebben op de game.

We hebben wel toestemming van Rockstar Games om hem te verspreiden via Skype.

Ik mag toch niet hopen dat je heel GTA:SA via Skype gaat verspreiden? Dat is net zo illegaal als het verspreiden via torrents of andere sites. Is het niet veel makkelijker om je modificatie (en alleen je modificatie, niet je het hele spel) ergens te uploaden, bijvoorbeeld in onze downloaddatabase? Dan kan iedereen het zelf downloaden wanneer hij/zij wil en heeft niemand per se Skype en het online aanwezig zijn van jou nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben overweegd om de game te verspreiden via torrents.

Dit gaat helaas niet werken omdat wij geen Cpyright hebben op de game.

We hebben wel toestemming van Rockstar Games om hem te verspreiden via Skype.

Ik mag toch niet hopen dat je heel GTA:SA via Skype gaat verspreiden? Dat is net zo illegaal als het verspreiden via torrents of andere sites. Is het niet veel makkelijker om je modificatie (en alleen je modificatie, niet je het hele spel) ergens te uploaden, bijvoorbeeld in onze downloaddatabase? Dan kan iedereen het zelf downloaden wanneer hij/zij wil en heeft niemand per se Skype en het online aanwezig zijn van jou nodig.

Dit doen we wel. Aangezien het niet een "mod" is maar een mega grote verandering in bijna elk GTA:SA bestand.

Verspreiden via Skype gaat ook erg simpel en we hebben toestemming van Rockstar Games.

Niet erg snel gaat het.

Torrents doen we niet.

Dus de enigste oplossing (lijkt mij) skype.

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Graag zie ik het bewijs van Rockstars toestemming in mijn postvakje. Tot die tijd bieden wij geen verdere ondersteuning voor het verspreiden van de game/modificatie. Je mag je voortgang nog wel hier laten zien, maar geen verspreiding van je project.

Link to comment
Delen op andere websites

OPROEP!

Wij wachten nog met verspreiding van de game tot we toestemming hebben hem te verspreiden van moderators.

Sorry voor het ongemak.

Project Manager GTA SA NLD

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Toch lijkt het me handiger om er een Total Conversion-mod of zo van te maken. Ik denk dat mensen sowieso sneller een mod willen downloaden, dan het hele spel.

Misschien dat één van de GTA-experts op dit forum je hierbij wil helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...