Mitchelhal Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2012 ey man je moet deze er in zetten of heb je die al? http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1565 Hahahahahahahaha! Die heb ik er al in want die mod is van mij! XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2012 Hoe ga je de andere vliegvelden dan noemen? Die in Sandiero zeker R'dam Airport? Maar wel mooi gedaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 11 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2012 Hoe ga je de andere vliegvelden dan noemen? Die in Sandiero zeker R'dam Airport? Maar wel mooi gedaan! Ik ga het proberen ja maar mijn GXT Editor werkt niet altijd even goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 Ziet er goed uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 Haha lijkt me echt leuk! Praten de mensen ook Nederlands? Dus dat als je ze bijna aanrijd ze zeggen: Pas op! En bijvoorbeeld als CJ ergens tegen aanrijd hij zegt: Wat heb je met m'n auto gedaan! Voor de rest lijkt mij het echt super grappig! Ze moeten ook een nl-cod maken GRAANAAAAT!!, EMP alle elektronische apparaten zijn uitgeschakeld Maarja, ik wil m supergraag spelen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 Haha lijkt me echt leuk! Praten de mensen ook Nederlands? Dus dat als je ze bijna aanrijd ze zeggen: Pas op! En bijvoorbeeld als CJ ergens tegen aanrijd hij zegt: Wat heb je met m'n auto gedaan! Voor de rest lijkt mij het echt super grappig! Ze moeten ook een nl-cod maken GRAANAAAAT!!, EMP alle elektronische apparaten zijn uitgeschakeld Maarja, ik wil m supergraag spelen! 2 personen 1 gedachte! Ik ben het aan het proberen maar is lang niet zo makkelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2012 Er is weer een update gekomen! Namelijk NL Plaatsnamen en Auto Namen!!! Hier zijn enkele screenbs ervan Ik hoop dat jullie het wat vinden! Er zijn natuurlijk nog veel meer nieuwe functies maar dat komt later! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2012 Vergeet dan vooral Den Bijlmer niet toe te voegen, Creek lijkt daar wel perfect voor... Het is natuurlijk wel een leuk initiatief, maar ik weet verder niet echt wat ik ervan moet denken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2012 Ik wil de pret niet bederven, maar de officiële naam van het vliegveld nabij Rotterdam is "Rotterdam The Hague Airport". Ik weet, het is een detail, maar toch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2012 (bewerkt) En Unity Station wordt dan zeker Den Haag Laan van NOI? Tjongejonge wat een hel-riool is dat zeg, voelde met net een Jood die in Auschwitz uitstapt. Nou ja bijna dan, maar ik was even een paar uur weg. Kom ik daar terug, liggen er meteen twee verse krijtlijnen-silhouetten op de grond. Jammer, want ik zou er nog niet dood gevonden willen worden, en die twee (rest in peace) waarschijnlijk ook niet. Bewerkt: 16 september 2012 door SpacyColours Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2012 (bewerkt) Ik moet nog kijken wat ik allemaal ga veranderen. Het is namelijk niet erg eenvoudig om zoveel namen te doen. EDIT:Ik heb de namen al veranderd! Bewerkt: 17 september 2012 door Mitchelhal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 18 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Er komt een update aan wat erg veel tijd vraagt. Hiervoor zoek ik nog mensen. Het gaat om verschillende mods. Ik ben namelijk nog opzoek naar mensen dien NL automods kunnen maken. Zoals een Politie motor. Kun jij dit? PM me dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 20 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2012 (bewerkt) De game is weer geupdated! Maar dit keer met iets speciaals! Deze mod heb ik zelf persoonlijk aangepast tot een compleet nieuwe echt lijkende mod! Het is de Volvo FH12 Tankauto! Deze wordt geleverd met trailer! Dit is een screenshot: Er zijn natuurlijk nog veel meer auto`s in de game gekomen en ook zijn er veel namen veranderd! EDIT: Ik heb nu een compleet KLM pakket erin gezet. Het pakket bestaat uit Mercedes Benz Sprinter KLM Catering Service Car KLM Fokker 70 KLM Boeing 747-400 Dit is een plaatje ervan (boeing staat er niet op maar zit er wel in) Bewerkt: 20 september 2012 door Mitchelhal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2012 De game is weer geupdated! Er zijn natuurlijk nog veel meer auto`s in de game gekomen en ook zijn er veel namen veranderd! EDIT: Ik heb nu een compleet KLM pakket erin gezet. Het pakket bestaat uit Mercedes Benz Sprinter KLM Catering Service Car KLM Fokker 70 KLM Boeing 747-400 Ziet er tof uit! Ga je binnenkort ook weer uploaden op YouTube? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 20 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2012 De game is weer geupdated! Er zijn natuurlijk nog veel meer auto`s in de game gekomen en ook zijn er veel namen veranderd! EDIT: Ik heb nu een compleet KLM pakket erin gezet. Het pakket bestaat uit Mercedes Benz Sprinter KLM Catering Service Car KLM Fokker 70 KLM Boeing 747-400 Ziet er tof uit! Ga je binnenkort ook weer uploaden op YouTube? Jazeker! De eerstvolgende video gaat over de KLM! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts