Mitchelhal Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 Iemand nog suggesties voor nieuwe auto's? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2012 Een groene Citroën CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden. Zoals de TV ons heeft voorbestemd om Nederland te leren kennen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2012 Een groene Citroën CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden. Zoals de TV ons heeft voorbestemd om Nederland te leren kennen. Ja, zet alle auto's die je op de reclame ziet erin. Meestal zijn dat auto's in Nederland komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Wij hebben nu ook een gang opgericht http://www.gtaforum....nl-corporation/. The GTASANL Corporation. Hier kun je lid van worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Hier zijn de nieuwste autos in de game! Alle credits gaan naar de makers ervan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Mooi initiatief! Hoop dat het slaagt! Hans Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Mooi initiatief! Hoop dat het slaagt! Hans Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties? Ook heb ik nog motoren nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 (bewerkt) Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties? Een groene Citroen CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden. Ik hoop dat je de verwijzing herkent, het is al even episch als de Manta van New Kids. Qua motoren zou je natuurlijk een modernere versie van de CBR-900RR voor de FCR-900 kunnen gebruiken. Ik denk niet dat er echt iconische motoren te vinden zijn die in deze context passen (of het moet al een specifieke Dirtbike zijn voor de Sanchez) Bewerkt: 7 oktober 2012 door Phoenyxar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties? Een groene Citroën CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden. Ik hoop dat je de verwijzing herkent, het is al even episch als de Manta van New Kids. Qua motoren zou je natuurlijk een modernere versie van de CBR-900RR voor de FCR-900 kunnen gebruiken. Ik denk niet dat er echt iconische motoren te vinden zijn die in deze context passen (of het moet al een specifieke Dirtbike zijn voor de Sanchez) Ok. Boel tekst maar begrijp het! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Speciaal voor Phoenyxar zit er een groene Citroen CS2 in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Formuleboy Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 (bewerkt) ik heb nog een roze 1973 Chevrolet Caprice Flodder auto van GTA VC. Ik heb toestemming gevraagd aan de maker of jullie hem mogen gebruiken in de GTA SA NL Mod en het mag. er is alleen één maar... ik weet niet hoe ik hem moet converteren van GTA VC naar GTA SA. dus als er iemand is die het kan, stuur me dan ff een berichtje. Bewerkt: 8 oktober 2012 door Formuleboy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 Hier is een tutorial: http://www.gtaforum.nl/topic/18153-saov-vc-autos-naar-sa/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 (bewerkt) Wat denken jullie van een nieuwe Nieuwsbus in de game? Weg met die oude verotte bus! 1 Kleine opmerking. Als je mij kan helpen om de zwaailichtenbalk te verwijderen meld je dan ff! Bewerkt: 8 oktober 2012 door Mitchelhal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 Die nieuwsbus is echt super. Politiebusje zou ook tof zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Is het misschien ook een idee om de tram te vervangen naar een Nederlandse tram? Of een Nederlandse trein in het spel stoppen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Formuleboy Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 (bewerkt) ik denk dat je het logo op de motorkap ook wat moet verkleinen. Het ziet er zo een beetje raar uit Bewerkt: 8 oktober 2012 door Formuleboy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts