Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas Dutch Edition


Mitchelhal

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mitchelhal

    67

  • Nyltje

    9

  • Sammie_GTA

    8

  • mekane

    6

Een groene Citroën CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden.

Zoals de TV ons heeft voorbestemd om Nederland te leren kennen.

Ja, zet alle auto's die je op de reclame ziet erin. Meestal zijn dat auto's in Nederland komen.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi initiatief! Hoop dat het slaagt!

Hans

Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties?

Ook heb ik nog motoren nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties?

Een groene Citroen CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden.

Ik hoop dat je de verwijzing herkent, het is al even episch als de Manta van New Kids.

Qua motoren zou je natuurlijk een modernere versie van de CBR-900RR voor de FCR-900 kunnen gebruiken. Ik denk niet dat er echt iconische motoren te vinden zijn die in deze context passen (of het moet al een specifieke Dirtbike zijn voor de Sanchez)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! Nu bijna alle auto`s in de game zijn vervangen zoek ik er nog een paar. Suggesties?

Een groene Citroën CV2, een roze rammelige Cadillac Eldorado '76 en een hoop marginalen om er in te rijden.

Ik hoop dat je de verwijzing herkent, het is al even episch als de Manta van New Kids.

Qua motoren zou je natuurlijk een modernere versie van de CBR-900RR voor de FCR-900 kunnen gebruiken. Ik denk niet dat er echt iconische motoren te vinden zijn die in deze context passen (of het moet al een specifieke Dirtbike zijn voor de Sanchez)

Ok. Boel tekst maar begrijp het!

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een roze 1973 Chevrolet Caprice Flodder auto van GTA VC. Ik heb toestemming gevraagd aan de maker of jullie hem mogen gebruiken in de GTA SA NL Mod en het mag. er is alleen één maar... ik weet niet hoe ik hem moet converteren van GTA VC naar GTA SA. dus als er iemand is die het kan, stuur me dan ff een berichtje.

Bewerkt: door Formuleboy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie van een nieuwe Nieuwsbus in de game? Weg met die oude verotte bus!

593NOS_BUS.jpg 1 Kleine opmerking. Als je mij kan helpen om de zwaailichtenbalk te verwijderen meld je dan ff!

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Die nieuwsbus is echt super. Politiebusje zou ook tof zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Is het misschien ook een idee om de tram te vervangen naar een Nederlandse tram? Of een Nederlandse trein in het spel stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...