Jump to content

Motivatie en inspiratie.


Gta Ripper

Recommended Posts



motivatie.png

Meerdere mensen op het forum, ik gok zelfs het grote deel heeft Photoshop al een keer geprobeerd. Vaak wordt Photoshop te moeilijk, of juist te ingewikkeld genoemd. Ik wil met dit topic beginners en gevorderden proberen te motiveren en leren hoe je inspiratie moet op doen. Ik zal proberen wanneer ik tijd heb om nieuwe delen te maken en deze vervolgens te posten.

Introductie

Klik

Deel 1: Hoe begin ik?

Klik

Bijlages:

Brushes.

Tutorial over het installeren van brushes.

Tutorial.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig Gta Ripper! Respect voor je inzet hier in het Graphics forum. ;) Ik heb uiteraard beluisterd wat je de beginners en potentiële photoshop starters te zeggen had. Ik hoorde veel goede dingen. Het is goed dat je niet meteen met een zware lading aan informatie komt, maar dit gewoon rustig in stappen uitlegt. Wellicht handig om bij de bijlage "Brushes", daarachter ook meteen een link neer te zetten hoe deze te installeren zijn. Voor de echte beginner lijkt me dat handig om te weten. Ik ben benieuwd hoe zich dit verder zal uitbreiden. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig Gta Ripper! Respect voor je inzet hier in het Graphics forum. ;) Ik heb uiteraard beluisterd wat je de beginners en potentiële photoshop starters te zeggen had. Ik hoorde veel goede dingen. Het is goed dat je niet meteen met een zware lading aan informatie komt, maar dit gewoon rustig in stappen uitlegt. Wellicht handig om bij de bijlage "Brushes", daarachter ook meteen een link neer te zetten hoe deze te installeren zijn. Voor de echte beginner lijkt me dat handig om te weten. Ik ben benieuwd hoe zich dit verder zal uitbreiden. Succes!

Bedankt voor de tip, ik heb er gelijk een linkje onder gezet naar een tutorial hoe brushes te installeren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd te weinig de spirit om een tutorial volledig te volgen, ik ga meestal zelf aan de slag en zie wel wat er uitkomt. Maar ook ik moet zeggen, dat dit wel leuk is om ( eventjes :D ) naar te luisteren, juist omdat het deel motivatie erin voorkomt ^_^ .

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...