Jump to content
Geplaatst:
comment_1963786

Al eerder liet ik een timelaps van Copious Films zien hoe Los Angeles er bij nacht uit ziet. Nu leek dit al een goede inspiratie voor Rockstar Games om Los Santos de mooiste en meest dynamische stad tot nu toe te maken. Het filmpje NightFall van Colin Rich laat nog beter zien hoe de bekendste plekjes van Los Angeles eruit zien. Als je goed kijkt herken je zelfs plekjes die in de eerste GTA5 trailer waren te zien. Hopelijk ziet Rockstar Games dit filmpje dus ook want zo hoort GTA5 er 's avonds en 's nachts uit te zien, inclusief de dromerige muziek van M83.

Bron: Vimeo via GTAV.net

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 8.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1963787

Hoe wonderbaarlijk mooi is dit! Een schouwspel als dit kan alleen maar echt zijn. Virtualiteit zou realiteit nooit kunnen evenaren. Tenzij je vriend(in) heel lelijk is

Geplaatst:
comment_1963793

Wauw!! De graphics zijn prachtig, het lijkt wel echt. Als je niet wist dat het een Gta V filmpje was dan zou je denken dat het om een ECHTE stad ging!

Prachtig! :klap:

Geplaatst:
comment_1963797

Wauw!! De graphics zijn prachtig, het lijkt wel echt. Als je niet wist dat het een Gta V filmpje was dan zou je denken dat het om een ECHTE stad ging!

Is dit sarcasme of meen je het? :puh:

Het filmpje is prachtig! Laten we hopen dat Rockstar Games binnenkort ook iets van Los Santos laat zien. ^_^

Geplaatst:
comment_1963818

Hoop voor hem dat hij sarcastisch is.

Ziet er echt prachtig uit, hopelijk kunnen ze dit in het spel ook benaderen. Bij de screens van de nacht zag je weinig licht, dus misschien zijn ze er nu aan aan het werken.

Geplaatst:
comment_1963838

Is dit sarcasme of meen je het? :puh:

Het filmpje is prachtig! Laten we hopen dat Rockstar Games binnenkort ook iets van Los Santos laat zien. ^_^

Ik meen het vind het echt super mooi en echt!
Geplaatst:
comment_1963849

Nyltje, heb je het nog niet door?

Nee, nee eigenlijk niet nee xD

Bewerkt: door Joriz
Quote piramide gesloopt. Kunnen we nu weer serieuze discussie houden over Los Santos / Los Angeles bij nacht?

Geplaatst:
comment_1963851

Dit zijn geen graphics, het is REAL-LIFE!!!!!!!

whistling.gifO ja weet ik veel ik kijk alleen het filmpje en ik denk dat het over GTA V gaat xD Zie mn status: Ik ben moe =_=

Deze komt zkr bij 'Quote van de maand' xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.