Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos bij nacht! (hopelijk)


Rockstar Games is nu druk bezig met het maken van het computerspel Grand Theft Auto V. Dit betekend dat ze van de stad Los Angeles een grote karikatuur maken en zo Los Santos creëren. Los Santos was ook de grootste stad die al eerder in GTA San Andreas was te zien.

In tegenstelling tot New York (Liberty City), waar iedereen hutjemutje op elkaar woont en iedereen zo veel mogelijk gebruik maakt van de metro en de taxi, heeft bijna iedereen in Los Angeles een eigen auto om vanaf zijn vrijstaande huisje naar zijn werk te gaan. De afstanden zijn er tevens heel groot. Na 100 kilometer rijden ben je nog in Los Angeles en 's nachts raast het verkeer nog steeds door. Hoe dat gaat heeft Copious Films in timelapse gefilmd. Nu afwachten of Rockstar Games dit uitgestrekte stadslandschap ook in GTA5 doet en we dus een stad vol kilometerslangen snelwegen en verkeersproblemen krijgen.

Bron: Vimeo via Gizmodo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oei, ik dacht tweede GTA V trailer het nachtleven van Los Santos. Maar toch is dit wel een leuk filmpje, of ze het in de game gaan verwerken hoop ik niet. Omdat het in San Andreas zulke lange stukken rijden was, zit ik niet op drukke spitsen te wachten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In de breedte is de metropool van Los Angeles meer dan 100 kilometer, maar ik denk dat dit wel iets minder in GTA V zal worden, aangezien ik niet verwacht dat ze al die eentonige suburbs er ook allemaal in gaan doen. Ik hoop wel op lange, brede freeways waarvan er tientallen zijn in de metropool waar erg veel congestie voorkomt, vooral tijdens de spitsen en in mindere mate overdag.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Los Angeles is de grootste stedelijke nachtmerrie op het gehele Amerikaanse continent, ik vind dat we datzelfde gevoel moeten hebben in GTA V, natuurlijk zal het nauwelijks de werkelijke grootte maar dan ook benaderen, maar voor een GTA zal het wel groot en gigantisch (mogen) zijn. Ik verwacht een verzadiging van wegen en een verzadiging op die wegen, er moeten files zijn, het moet gewoon ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er mag van mij best wel veel congestie zijn, mits er HOV-rijstroken (carpoolstroken) beschikbaar zijn op de snelwegen, die wat minder druk zijn dan normale rijstroken en dat je daar overheen mag rijden tijdens een missie waarbij je een lange afstand moet overbruggen. blij.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan moet je eerst nog een vliegtuig/helikopter zien te bemachtigen en in een grote stad heb je die niet vaak binnen handbereik, in tegenstelling tot een auto/motor. Eer je d'r één hebt bemachtigd ben je al halverwege met je auto. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt bijna echt. :tu:

Nou hoe zou dat toch komen?

Zou het niet leuk zijn als er zo'n Motorised Scooter in V zit zoals aangehaald in de reclames van IV? (Segway-look a like dus) Kun je overal lekker tussenscheezen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan moet je eerst nog een vliegtuig/helikopter zien te bemachtigen en in een grote stad heb je die niet vaak binnen handbereik, in tegenstelling tot een auto/motor. Eer je d'r één hebt bemachtigd ben je al halverwege met je auto. ;)

Hydra cheat. ^_^ Als die er dan is tenminste. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi filmpje, geeft goed weer hoe immens groot die stad is. Ik stel me voor dat we er straks in GTA V toch een paar minuten over doen om van de ene kant van de map naar de andere kant te rijden. Gewoon cruisen door de stad, ik kijk er enorm naar uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik denk dat een vliegtuig een auto toch makkelijk in moet kunnen halen. Hoe groter de map, hoe meer voordeel het vliegtuig heeft.

Die autosnelweg rond de 50 seconden komt me bekend voor, dat is echt perfect hetzelfde als in SA. Ja, niet perfect, maar goed.

Wel mooi dat je dat schaakbordpatroon kunt zien, da's tenminste eens een stad die logisch is opgebouwd...

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...