Jump to content

Oude game's kopen.


Davedavy

Recommended Posts

Call of Duty 2 zie ik regelamtig in de winkel liggen, 1 niet meer, maar bij de game mania kan je altijd een gokje wagen.

SWAT 4 kan ik helaas ook niet vinden, naar die ben ik nog op zoek.

EDIT: Of soort gelijke winkels waar je games kan inruilen, dan zie je meestal nog wat oude spellen liggen.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Steam. Wel digitale download en dus geen doosje enzovoort, maar alle COD's totnogtoe zijn er te vinden. SWAT jammer genoeg niet.

Dat is eigenlijk wel wat ik zoek, ik was al opzoek op site's als eBay en Amazon, maar 20$ voor CoD1 vind ik best veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Steam. Wel digitale download en dus geen doosje enzovoort, maar alle COD's totnogtoe zijn er te vinden. SWAT jammer genoeg niet.

Dat is eigenlijk wel wat ik zoek, ik was al opzoek op site's als eBay en Amazon, maar 20$ voor CoD1 vind ik best veel.

Call of Duty is ook gewoon duur. Als je op Steam kijkt, zie je dat CoD1 ook nog steeds los voor 20 euro verkocht wordt. De kans dat je veel goedkoper zal vinden, zal niet erg groot zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Steam. Wel digitale download en dus geen doosje enzovoort, maar alle COD's totnogtoe zijn er te vinden. SWAT jammer genoeg niet.

Dat is eigenlijk wel wat ik zoek, ik was al opzoek op site's als eBay en Amazon, maar 20$ voor CoD1 vind ik best veel.

Call of Duty is ook gewoon duur. Als je op Steam kijkt, zie je dat CoD1 ook nog steeds los voor 20 euro verkocht wordt. De kans dat je veel goedkoper zal vinden, zal niet erg groot zijn. ;)

Het gaat ook niet om puur CoD, het gaat om game's zoals CoD 1, Cod 2,GTA3, GTA Vice Ciy,BF2,Swat4,Bf 1942 etc etc , ik dacht dat er wel een site voor was waar je die kon kopen voor een goede prijs :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Good Old Games is een plek waar je oude spellen kan aanschaffen. Planescape: Torment, Baldur's Gate, Gabriel Knight, Riven, Dungeon Keeper, etc.

www.gog.com

Steam is voor oude spellen wat aan de dure kant, maar soms heeft het ook koopjes. Verder kun je eens kijken bij Nedgame. Die heeft ook oude spellen te koop en in doos. Amazon is ook een optie, dan wel de Duitse.

Vermijd ten alle tijden het roversnest genaamd Marktplaats, waar oplichters veelal actief zijn.

Ik meede overigens dat CoD 1 en 2 gecombineerd worden aangeboden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Hoi, weet iemand waar je oude game's zoals Call of Duty 1 en 2, SWAT 4 etc kunt kopen? Ik ben al een tijdje op zoek maar kan niks vinden, alvast bedankt!

Bij de game mania heb je een speciale USED GAMES rijtje waar veel oude games liggen die je zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...