Jump to content

Android

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

De Play Store op mn Galaxy S2 werkt sinds kort niet meer.. Als ik hem open sluit hij gelijk af met de melding Google Play Store is gestopt. (Soms helemaal geen melding)

Heb de official 4.1.2JB rom erop.

Weet iemand een oplossing? :)

Dit had ik op mijn HTC ook met verschillende apps, het enige dat geholpen heeft was om hem helemaal terug te resetten, dus dan ben je wel alles kwijt. :/

• Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

86

• MegaPilot

49

• TekaLoca

30

• Sublime

25

Geplaatst:

Dat doe ik liever niet omdat er heel veel belangrijke bestanden/contacten/gegevens enz opstaan. :/

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: Heb het al opgelost, wat ik heb gedaan was de cache verwijderen, alle updates verwijderen. Account verwijderen. Daarna telefoon opnieuw opstarten, en account opnieuw syncen. :)

Bewerkt: door BiglifeRPG
  • 1 maand later...
Geplaatst:

CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2) werkt overigens echt goed.

Ik zoek nog een goede custom ROM voor mijn Galaxy Ace en neig sterk naar CM momenteel. Ziet er erg goed uit allemaal. Klopt het overigens dat je camera het niet meer (goed) doet met deze ROM?

Contact gegevens / agenda etc worden gewoon gesynd met google als je dat goed hebt ingesteld.

En op mijn CM rom werkt de camera wel, als het goed is is er wel een topic van op xdaforums ofzo waarin wordt vermeld als iets nog niet volledig functioneert. Ik heb hier een Galaxy S2 met CM en Android 4.2.2 en het werkt perfect. De Samsung crap is er af, en de UI is simpel. Het grootste voordeel vind ik dat echt alles aan te passen is, kleuren, grid, homescherm, snelkoppelingen.

@Flitskikker, haha grappige apps heb je :puh: Ben je overgegaan naar Android Dev? De Indeling van je apps ziet er in ieder geval correct uit :klap:

Bewerkt: door Sublime
Geplaatst:

Leuke app! Alleen jammer dat alle fotos erg wazig zijn of ligt dat aan mij?

Bedankt! Je kunt via de menuknop overschakelen naar hogekwaliteitsafbeeldingen.

CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2) werkt overigens echt goed.

Ik zoek nog een goede custom ROM voor mijn Galaxy Ace en neig sterk naar CM momenteel. Ziet er erg goed uit allemaal. Klopt het overigens dat je camera het niet meer (goed) doet met deze ROM?

Ik ondervind geen problemen met de camera in deze ROM. Alleen schijnen de effecten het niet meer te doen (bijv. sepia), maar die gebruik ik toch niet.

@Flitskikker, haha grappige apps heb je :puh: Ben je overgegaan naar Android Dev? De Indeling van je apps ziet er in ieder geval correct uit :klap:

Dank u! Ik ben wel meer bezig met Android, ja, maar ik wil binnenkort ook weer een doorstart maken met een nieuwe InfoTool.

• 3 weken later...
Geplaatst:

CyanogenMod 7.2.0 heb ik inmiddels dik een week op m'n telefoon lopen, maar die gaat er ook weer af. De batterij loopt echt in moordend tempo leeg. Al die tweaks lijken de capaciteit ook niet enorm te vergroten, dus deze ROM valt me al met al toch een beetje tegen... Nu zou ik 10.1 ook nog kunnen proberen, maar ik betwijfel of dat veel uit gaat maken. Is het de poging waard?

Ik heb ook al problemen met de accu met mijn nieuwe i9300 ROM (4.2.1), toch maar weer terug naar de stock ROM.

@Hierboven Cyanogenmod 10 kun je altijd proberen, meestal dat ze per update wel wat verbeteringen voor de accu stoppen. Welk toestel heb je trouwens?

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Tussen 7 en 10 zal wel een groot verschil zitten, dus zeker 'ns proberen.

Ik ben overigens zeer blij met m'n custom rom op het moment (op m'n Xperia S): TrinityVengeance rom op basis van 4.1.2. Vroeger ging de batterij nog geen twee dagen mee, nu haal ik er 4 zonder veel moeite.

Geplaatst:

@Hierboven Cyanogenmod 10 kun je altijd proberen, meestal dat ze per update wel wat verbeteringen voor de accu stoppen. Welk toestel heb je trouwens?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace. 10 is daar officieel niet voor beschikbaar (zover ik weet), daarom ben ik voor de meest recente stabiele versie gegaan. Als dat ook geen succes wordt, ga ik gewoon weer terug naar Android. Wel een stukje trager, maar de batterij gaat in ieder geval een stuk langer mee. smile3.gif

Geplaatst:

Ik heb een Samsung Galaxy Ace. 10 is daar officieel niet voor beschikbaar (zover ik weet), daarom ben ik voor de meest recente stabiele versie gegaan. Als dat ook geen succes wordt, ga ik gewoon weer terug naar Android. Wel een stukje trager, maar de batterij gaat in ieder geval een stuk langer mee. smile3.gif

Gewoon een nightly proberen. :Y

Geplaatst:

Gewoon een nightly proberen. yep.gif

Ik ben daar toch altijd wat terughoudend in, maar als het de moeite waard is ben ik best bereid om dat te doen. Jij hebt geen problemen met je batterij?

Overigens, op Android willen sommige apps op de achtergrond wel eens door blijven lopen (die sluit ik dan via taakbeheer). Op deze ROM kan ik die mogelijkheid echter niet vinden. Hoe schakel ik apps (zoals een browser of Whatsapp) helemaal uit, nadat je ze gebruikt hebt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...