Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

Dat word automatisch geregeld sinds Android 4.1, een ROM is gewoon een custom versie van Android hé :puh: De "normale" ROM van de fabrikant is de stock rom. Je kan eventueel een app als task manager downloaden.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Gewoon een nightly proberen. yep.gif

Ik ben daar toch altijd wat terughoudend in, maar als het de moeite waard is ben ik best bereid om dat te doen. Jij hebt geen problemen met je batterij?

Overigens, op Android willen sommige apps op de achtergrond wel eens door blijven lopen (die sluit ik dan via taakbeheer). Op deze ROM kan ik die mogelijkheid echter niet vinden. Hoe schakel ik apps (zoals een browser of Whatsapp) helemaal uit, nadat je ze gebruikt hebt?

Ik ondervind geen problemen met de batterij op CM10.1 (Galaxy S2).

Apps afsluiten kun je doen door het ingedrukt houden van de home button.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 5 weken later...

Android 4.0: Achtergrond is hetzelfde voor je homescreen als voor je vergrendelscherm.

Android 4.1: Achtergronden zijn gescheiden.

Is het mogelijk om op Android 4.1 je vergrendelschermachtergrond hetzelfde in te stellen als je homescreenachtergrond? Probleem is dat ik m'n achtergrond in de instellingen zelf bijsnijd, dus de afbeelding staat niet op dezelfde plaats als ik deze moet instellen voor vergrendelscherm..

Link to comment
Delen op andere websites

Achtergronden zijn gewoon hetzelfde gebleven, homescreen en vergrendelscherm. Wellicht heeft je fabrikant het veranderd, wat je kunt doen is rooten.
Klote...Even proberen of ik kan prutsen met fotobewerkingsprogramma's..

PS: Dit wordt niks, ik moet een manier vinden om ze met elkaar te doen syncen...:(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds 2 maanden nu ook een smartphone met Android versie 4.0.4.

Wat ik heel irritant vind is dat als ik mijn Wi-fi verbinding aanzet ik tientallen facebook-berichten krijg, maar dat zijn allemaal van conversaties die ik had op de computer. M.a.w. hij ziet gelezen berichten op de computer als ongelezen. Omgekeerd heb ik dit (gelukkig) niet, als ik op mijn GSM op facebook chat, dan zie ik dit niet als ongelezen berichten op mijn computer.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds 2 maanden nu ook een smartphone met Android versie 4.0.4.

Wat ik heel irritant vind is dat als ik mijn Wi-fi verbinding aanzet ik tientallen facebook-berichten krijg, maar dat zijn allemaal van conversaties die ik had op de computer. M.a.w. hij ziet gelezen berichten op de computer als ongelezen. Omgekeerd heb ik dit (gelukkig) niet, als ik op mijn GSM op facebook chat, dan zie ik dit niet als ongelezen berichten op mijn computer.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Zelfde probleem. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Galaxy Advance is na een jaar verschrompeld tot een enorm traag systeem dat vaak blijft hangen en crasht.

Dus Cyanogenmod 10.1 erop gegooid. Dat ding is als herboren, vliegensvlug en betrouwbaar. Alleen de GPS en video opname doet het nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...