Davedavy Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Dat word automatisch geregeld sinds Android 4.1, een ROM is gewoon een custom versie van Android hé De "normale" ROM van de fabrikant is de stock rom. Je kan eventueel een app als task manager downloaden. Bewerkt: 27 juni 2013 door Davedavy Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Gewoon een nightly proberen. Ik ben daar toch altijd wat terughoudend in, maar als het de moeite waard is ben ik best bereid om dat te doen. Jij hebt geen problemen met je batterij? Overigens, op Android willen sommige apps op de achtergrond wel eens door blijven lopen (die sluit ik dan via taakbeheer). Op deze ROM kan ik die mogelijkheid echter niet vinden. Hoe schakel ik apps (zoals een browser of Whatsapp) helemaal uit, nadat je ze gebruikt hebt? Ik ondervind geen problemen met de batterij op CM10.1 (Galaxy S2). Apps afsluiten kun je doen door het ingedrukt houden van de home button. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2) werkt overigens echt goed. Veel beter dan die TouchWiz-troep Is die ook sneller? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2) werkt overigens echt goed. Veel beter dan die TouchWiz-troep Is die ook sneller? Vele malen. Vooral in vergelijking met die nieuwe 4.1.2 van Samsung zelf. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 (bewerkt) Geflasht Leuk die theme's. Editie: Wat een verbetering in accu duur! Top CM10.1! Bewerkt: 30 juni 2013 door Davedavy Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 BUMP! Ik wacht tot nu toe zonder succes op Android 4.3. (Samsung Galaxy Nexus) Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 Bij de Nexus modellen duurt het meestal tot een halve maand voordat het voor iedereen beschikbaar is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Android 4.0: Achtergrond is hetzelfde voor je homescreen als voor je vergrendelscherm. Android 4.1: Achtergronden zijn gescheiden. Is het mogelijk om op Android 4.1 je vergrendelschermachtergrond hetzelfde in te stellen als je homescreenachtergrond? Probleem is dat ik m'n achtergrond in de instellingen zelf bijsnijd, dus de afbeelding staat niet op dezelfde plaats als ik deze moet instellen voor vergrendelscherm.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Achtergronden zijn gewoon hetzelfde gebleven, homescreen en vergrendelscherm. Wellicht heeft je fabrikant het veranderd, wat je kunt doen is rooten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 (bewerkt) Achtergronden zijn gewoon hetzelfde gebleven, homescreen en vergrendelscherm. Wellicht heeft je fabrikant het veranderd, wat je kunt doen is rooten.Klote...Even proberen of ik kan prutsen met fotobewerkingsprogramma's..PS: Dit wordt niks, ik moet een manier vinden om ze met elkaar te doen syncen... Bewerkt: 28 augustus 2013 door MegaPilot Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb sinds 2 maanden nu ook een smartphone met Android versie 4.0.4. Wat ik heel irritant vind is dat als ik mijn Wi-fi verbinding aanzet ik tientallen facebook-berichten krijg, maar dat zijn allemaal van conversaties die ik had op de computer. M.a.w. hij ziet gelezen berichten op de computer als ongelezen. Omgekeerd heb ik dit (gelukkig) niet, als ik op mijn GSM op facebook chat, dan zie ik dit niet als ongelezen berichten op mijn computer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb sinds 2 maanden nu ook een smartphone met Android versie 4.0.4. Wat ik heel irritant vind is dat als ik mijn Wi-fi verbinding aanzet ik tientallen facebook-berichten krijg, maar dat zijn allemaal van conversaties die ik had op de computer. M.a.w. hij ziet gelezen berichten op de computer als ongelezen. Omgekeerd heb ik dit (gelukkig) niet, als ik op mijn GSM op facebook chat, dan zie ik dit niet als ongelezen berichten op mijn computer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Zelfde probleem. Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Volgens mij ligt dat gewoon aan de Facebook-app zelf, want ik heb dat op Android 4.3 ook. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Wat hij zegt, zelfde hier bij 2.3.6. Ik wacht nog op een update naar 4.x voor de Galaxy S Advance, maar dat klereding lijkt op zich te laten wachten tot ik een ons weeg.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Mijn Galaxy Advance is na een jaar verschrompeld tot een enorm traag systeem dat vaak blijft hangen en crasht. Dus Cyanogenmod 10.1 erop gegooid. Dat ding is als herboren, vliegensvlug en betrouwbaar. Alleen de GPS en video opname doet het nog niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.