Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Sony zal wel weer zon fucked up manier hebben om je telefoon te rooten.

De eerste optie in het menu is trouwens de goede, de andere zijn combi drivers. Ik neem aan dat je Ice Cream Sandwich (4.2) draait op je telefoon? Wat voor foutmelding krijg je bij het installeren?

Edit: Het kan trouwens zijn dat je de correcte drivers al heb geinstalleerd, in dat geval kan je de flashtool gewoon overslaan. Je kan bij Windows apparaatbeheer even kijken wat voor driver wordt gebruikt als je de telefoon aansluit.

Misschien dit filmpje kijken? Hier wordt geeneens de suggestie voor de correcte drivers gedaan, dus misschien werkt het wel gewoon op de default windows driver.

http://www.youtube.com/watch?v=3Ln16CbQs7c

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Sony zal wel weer zon fucked up manier hebben om je telefoon te rooten.

De eerste optie in het menu is trouwens de goede, de andere zijn combi drivers. Ik neem aan dat je Ice Cream Sandwich (4.2) draait op je telefoon? Wat voor foutmelding krijg je bij het installeren?

Edit: Het kan trouwens zijn dat je de correcte drivers al heb geinstalleerd, in dat geval kan je de flashtool gewoon overslaan. Je kan bij Windows apparaatbeheer even kijken wat voor driver wordt gebruikt als je de telefoon aansluit.

Nee, Android 4.1.2(ja, lach maar :puh:). Er staat bij apparaatbeheer "Sony Ericsson seehcri Control Device" als driver.

De foutmelding bij het installeren van die drivers van Flashtool is niets meer en niets minder dan "De installatie is mislukt.". Daar ben je dus ook niks mee. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb firmware versie 6.2.B.1.96, dus die methode werkt niet met mijn toestel. Net probeerde ik deze tutorial. Ik moest m'n toestel uitzetten, op de back button drukken en dan verbinden met de PC. Dat doet geen reet(duh, het toestel reageert niet op de back button als het uitstaat, het reageert enkel op de aan/uit knop.. :7 ).

Stapjes_zps8713caf3.png

Het lijkt me niet dat ik hier iets verkeerd heb gedaan, toch?

Edit: Net nog eens geprobeerd. Net zoals ik al eerder zei reageert het toestel niet op de back button als het uitstaat(ik hield het zelf ingedrukt terwijl ik het aansloot via USB, deed ook niks).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgende uitdaging wordt m'n gsm rooten en flashen, de nieuwe poging onderneem ik binnen X maanden ofzo. Ik verwacht er enkele uurtjes zoet mee te zijn..:/

Hier al gekeken?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2417672

Als je het niet lukt om de drivers te installeren kan je het misschien proberen op een computer waar je de telefoon nog niet op aangelosten hebt. Het kan zijn dat windows de default drivers voorrang geeft.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Heeft iemand echt veel ervaring met Cyanogenmod? Ik zou dit namelijk wel willen installeren op mijn Galaxy S4 maar ik ben een complete noob in dit soort dingen. Het enige dat ik al gedaan heb is op mijn Galaxy S(1) android 2.3.6 gezet via Odin, en jelly bean op mijn Galaxy Note..

Dus mijn vragen zijn: waarom precies Cyanogenmod? Is het makkelijk te installeren en te gebruiken? Kan ik de "originele android"-shizzle er nog terug opzetten?

Dank!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand echt veel ervaring met Cyanogenmod? Ik zou dit namelijk wel willen installeren op mijn Galaxy S4 maar ik ben een complete noob in dit soort dingen. Het enige dat ik al gedaan heb is op mijn Galaxy S(1) android 2.3.6 gezet via Odin, en jelly bean op mijn Galaxy Note..

Dus mijn vragen zijn: waarom precies Cyanogenmod? Is het makkelijk te installeren en te gebruiken? Kan ik de "originele android"-shizzle er nog terug opzetten?

Dank!

Hoe oud is je S4? Als hij nog recent is ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe oud is je S4? Als hij nog recent is ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. ;)

Ik heb hem nog geen 2 maanden geleden gekocht. Als de garantie vervalt zie ik het toch nietmeer zo zitten :(

Dan is het inderdaad een goede keuze om het zo te laten, doe het dan binnen enkele jaren fzo. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...