Davedavy Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Dat lijkt veel op IOS. Afgezien van het muziek icoontje concludeer ik dat jij maar een oog hebt. Dat lijkt er toch totaal niet op ? Reageren
Together Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ja oke. Je hebt gelijk. Maar ik vond de pictogrammen er wat op lijken toen ik er voor het eerst naar keek. Maar nu zie ik dat ze wat anders zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Dan heb je deze nog niet gezien! http://uncrate.com/s...-crystal-phone/ Die ziet een heel mooi uit! Reageren
Sublime Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Iemand al Android L? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Heeft een van jullie ervaring met Remote Desktop? Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Geen idee waar ik 't moet zetten, dan maar hier: iemand aanbevelingen voor een goed sim-only abonnement (4G) in Nederland? Waar moet ik tevens op letten? Ik wil graag een redelijk aantal belminuten/SMS en zoveel mogelijk mb's voor een zo laag mogelijke prijs.. en de geleverde kwaliteit van de provider moet betrouwbaar zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Geen idee waar ik 't moet zetten, dan maar hier: iemand aanbevelingen voor een goed sim-only abonnement (4G) in Nederland? Waar moet ik tevens op letten? Ik wil graag een redelijk aantal belminuten/SMS en zoveel mogelijk mb's voor een zo laag mogelijke prijs.. en de geleverde kwaliteit van de provider moet betrouwbaar zijn. Ik ken niks van Nederlandse abonnementen, maar wil je wel meegeven dat je je 4G banden moet checken bij je provider en kijken of je smartphone deze bezit. Zou nogal jammer zijn als je een band mist namelijk, vooral de band 20 is redelijk belangrijk in Nederland bijvoorbeeld. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Hey, ik heb zelf heel lang met dit probleem gesukkeld, dus ik deel bij deze mijn oplossing. Het kan wel eens voorkomen dat nummers en afspeellijsten dubbel worden weergegeven in je muziekspeler, dan moet je dus al die dubbele gaan verwijderen. Dat is niet te doen. Hier een korte oplossing: Ga naar instellingen Apps Zoek Media/Media Storage op Verwijder alle data(clear data) Installeer Media Scanner en scan je hele telefoon(klik de reclame weg ) Solved Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Halloo Ik heb het probleem, als ik mijn mobieltje via bluetooth met mijn auto radio koppel dat ik spotify moet uitzieken, maar mijn gewone muziekspeler al me beltonen afspeelt. Soms kan ik het niet eens stoppen. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Ik heb al in mijn instellingen gekeken en ook spotify opnieuw geïnstaleerd en ook mijn telefoon op werkinstellingen reset. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Welke telefoon heb je? Ik heb vandaag overigens een HTC One M8S aangeschaft (zonder reviews en dergelijke te checken ) Iemand enige ervaring met dit toestel? heb er wel vertrouwen in. Men vorige One heeft de laatste 3 jaar ook geen keuren gehad. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Ik heb de Samsung Galaxy S4 Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Android, wat ben je een ongelofelijke klootzak. Zomaar de gastaccount van mijn gsm op de achtergrond 650 megabyte aan systeemupdates laten downloaden. Heb jij geluk dat mijn data net twee dagen geleden gereset waren. Loop naar de hel, lieve Android. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Android, wat ben je een ongelofelijke klootzak. Zomaar de gastaccount van mijn gsm op de achtergrond 650 megabyte aan systeemupdates laten downloaden. Heb jij geluk dat mijn data net twee dagen geleden gereset waren. Loop naar de hel, lieve Android. Ligt eerder aan je fabrikant dan aan Android zelf. Systeemupdates moest ik bij Sony en Lenovo altijd forceren. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Ik heb een wachtwoord gegooid op een paar apps, blijkbaar vond ik dat handig of iets. Nou wil ik dit weer uitzetten, maar ik kan gewoon nergens vinden waar? Toestel: Huawei P8. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Heb je er toevallig een externe app voor gedownload of zit die functie er standaard op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.