Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...

Geen idee waar ik 't moet zetten, dan maar hier: iemand aanbevelingen voor een goed sim-only abonnement (4G) in Nederland? Waar moet ik tevens op letten? Ik wil graag een redelijk aantal belminuten/SMS en zoveel mogelijk mb's voor een zo laag mogelijke prijs.. en de geleverde kwaliteit van de provider moet betrouwbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee waar ik 't moet zetten, dan maar hier: iemand aanbevelingen voor een goed sim-only abonnement (4G) in Nederland? Waar moet ik tevens op letten? Ik wil graag een redelijk aantal belminuten/SMS en zoveel mogelijk mb's voor een zo laag mogelijke prijs.. en de geleverde kwaliteit van de provider moet betrouwbaar zijn.

Ik ken niks van Nederlandse abonnementen, maar wil je wel meegeven dat je je 4G banden moet checken bij je provider en kijken of je smartphone deze bezit. Zou nogal jammer zijn als je een band mist namelijk, vooral de band 20 is redelijk belangrijk in Nederland bijvoorbeeld. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Hey,

ik heb zelf heel lang met dit probleem gesukkeld, dus ik deel bij deze mijn oplossing. Het kan wel eens voorkomen dat nummers en afspeellijsten dubbel worden weergegeven in je muziekspeler, dan moet je dus al die dubbele gaan verwijderen. Dat is niet te doen. :puh:

Hier een korte oplossing:

Ga naar instellingen

Apps

Zoek Media/Media Storage op

Verwijder alle data(clear data)

Installeer Media Scanner en scan je hele telefoon(klik de reclame weg ;) )

Solved

Link to comment
Delen op andere websites

Halloo :)

Ik heb het probleem, als ik mijn mobieltje via bluetooth met mijn auto radio koppel dat ik spotify moet uitzieken, maar mijn gewone muziekspeler al me beltonen afspeelt. Soms kan ik het niet eens stoppen. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Ik heb al in mijn instellingen gekeken en ook spotify opnieuw geïnstaleerd en ook mijn telefoon op werkinstellingen reset.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Welke telefoon heb je?

Ik heb vandaag overigens een HTC One M8S aangeschaft (zonder reviews en dergelijke te checken :7 )

Iemand enige ervaring met dit toestel? heb er wel vertrouwen in. Men vorige One heeft de laatste 3 jaar ook geen keuren gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Android, wat ben je een ongelofelijke klootzak.

Zomaar de gastaccount van mijn gsm op de achtergrond 650 megabyte aan systeemupdates laten downloaden. Heb jij geluk dat mijn data net twee dagen geleden gereset waren.

Loop naar de hel, lieve Android.

Link to comment
Delen op andere websites

Android, wat ben je een ongelofelijke klootzak.

Zomaar de gastaccount van mijn gsm op de achtergrond 650 megabyte aan systeemupdates laten downloaden. Heb jij geluk dat mijn data net twee dagen geleden gereset waren.

Loop naar de hel, lieve Android.

Ligt eerder aan je fabrikant dan aan Android zelf. ;) Systeemupdates moest ik bij Sony en Lenovo altijd forceren.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...