Jump to content
Jacky-2007

[Gerucht] Grove Street terug in GTA V?


Afgelopen maandag heeft Rockstar Games een opvallende zet gedaan op Twitter. De spelontwikkelaar welke normaal gesproken uitzonderlijk terughoudend is in het vrijgeven van informatie, en zich uitermate doordacht presenteert in social media, heeft namelijk een opvallend bericht verder gedeeld op Twitter door een Retweet te plaatsen op zijn eigen Twitterpagina.

In het bericht deelde twitter-gebruiker @MarioBaloteLAD een afbeelding van Grove Street, de beruchte straat in het San Andreas van de III-era waarin Carl "CJ" Johnson en zijn "familie" zich lang veilig waanden, de straat waarin je eerste safehouse zich bevind en de straat van waaruit je vele missies start in de game. De afbeelding bevat het opschrift "If you know this place - Your childhood was awesome", wat betekent "Als je deze plek kent - dan was je jeugd geweldig".

gallery_89338_70_1080.jpg

Uiteraard zegt dit feitelijk helemaal niets over een eventuele terugkomst van Grove Street in het San Andreas van GTA V. Maar het bestaan hiervan is wel een hele grote wens van de fans zoals jullie allemaal toe kunnen geven, dus wellicht is dit toch een voorteken dat we straks in GTA V terug kunnen gaan naar Grove Street, waar veel van de fans hun eerste stappen hebben gezet in de Grand Theft Auto-reeks!

De originele tweet is hier te vinden. Het delen van het bericht door Rockstar Games is terug te vinden op de Twitter-pagina van de ontwikkelaar (datum 10 september).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hopelijk zien we er meer van terug in de tweede GTA V trailer, er mogen wel eens wat nieuwe beelden vrijgeven worden. Dat is al bijna een jaar geleden, als GTA V in april/mei 2013 zal uitkomen vind ik dat al snel voor de kleine hoeveelheid informatie die er nu pas is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als Grove Street al terug komt hoop ik dat die op een betere plek ligt in de stad want de huidige plaats in Sanandreas is letterlijk een Schijtplaats :duh:

Hoe bedoel je dat? :) Ik vond Grove Street niet per sé op een onhandige plaats liggen. Dat vond ik eigenlijk alleen bij die ranch van Toreno, en de Trailer in Angel Pine.

Overigens verwacht ik niet dat Grove Street nu ineens in het Westen zal liggen

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als Grove Street al terug komt hoop ik dat die op een betere plek ligt in de stad want de huidige plaats in Sanandreas is letterlijk een Schijtplaats :duh:

Compton is een schijtplek, dus Ganton ook. Het is natuurlijk ook maar wat je een schijtplek noemt, ik vond het anders vreselijk leuk om in East Los Santos rond te ruimen, was een gebied met wat sfeer ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Grove St." is best een veelvoorkomende naam in the States. Toen ik er was ben ik er al meerderen tegengekomen. Tevens ontdekte ik toen pas dat er meerdere Chinatowns bestonden. :puh: Maar Grove Street in San Andreas is gebaseerd op "Spruce Street" in Compton.

"Groove Street", zoals xoex23 het zegt, heb ik echter nog nooit van gehoord. Maar wie weet is "Grove Street" in de afgelopen 20 jaar wat hipper geworden, en bevinden dé uitgaansgelegenheden in East-LS anno 2012 zich nu in "Groove Street":

GTA-San-Andreas-Addon-Mini-Groove-Street-Update_1.jpg

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...