Flitskikker Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 Wat is GTAIII? De Duitse schrijfwijze van Grand Theft Auto III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 Een 3th person free roam game van r*? Vele antwoorden zijn natuurlijk juist op deze vraag, dit was een van die goede antwoorden! Jij bent aan de beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Wat vind een mannelijke arbeider die je in geen enkele gta ziet leuk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2013 (bewerkt) Zou je je vraag misschien iets specifieker kunnen stellen? Want ik zie niet waar het verband ligt tussen deze vraag/arbeider en GTAIII? Want wat heeft de vraag te maken met GTAIII als hij in geen enkele GTA voorkomt.. Is het dan ook wel canon? :$ Bewerkt: 7 juni 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2013 Ok, ik ben opzoek naar iemand in gta 3, die je niet als persoon kunt zien (dus wel kunt horen). Dit persoon zegt duidelijk dat hij gisteren iets heeft verdiend, en dat hij zijn vriend heeft geholpen met iets. Deze persoon zecht ook dat hij iets leuk vind. Wat vind hij leuk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Ok, dat is heel erg duidelijk! Ik zal binnekort GTAIII wel weer eens gaan spelen , ben wat druk op 't moment! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2013 Ik zal een hint geven: "scarface". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jemoeder51 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Ik zal een hint geven: "scarface". Hij vind het leuk om met messen te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Correct Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jemoeder51 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2013 Hoeveel en welke personages zijn te zien op alle eilanden? (Is een makkelijke) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) ''makkelijke''? Claude, Catalina, Miguel, 8-Ball, Luigi, Joey, Toni, Salvatore, Maria, Asuka, Kneji, Ray, Donald, ''Oriental Gentleman'', Mickey, Misty, Mike, Lee, Marty, Mrs. Chonks, Carl, Chico, Curly Bob, Tanner, Kanbu, Leon McAffrey, Phil Mijn antwoord is 26 personages. Ervan uitgaande dat je de peds maar niet meerekent Bewerkt: 16 september 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jemoeder51 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2013 Ik bedoel wie zijn er tijdens de storyline te zien in missies zowel op portland als op staunton island en ook shoreside vale. Bijv: de missies van Toni Cipriani spelen zich alleen op portland af en dus zie je hem alleen op dat eiland, maar Asuka zie je op portland (in de missie Last Request) maar ook op staunton island (bij al haar missies) en zo heb je dus mensen die ook te zien zijn op Shoreside Vale zoals Catalina in de missie cutting the grass waas Curly bob informatie doorspeelt aan haar en Miguel, op staunton island bij de laatste cutscene van de missie Grand Theft Aero en ook in de laatste missie The Exchange waar je haar vermoord (en daarmee zei ik al 1 van de antwoorden dus die hoeft niet meegeteld te worden). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2013 Dan blijven verder volgens mij alleen Maria Latore en Claude zelf over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Mijn antwoord is: Claude Maria Latore Cataline Oriental Gentleman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jemoeder51 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Dotz had het goed foutje o: Bewerkt: 24 september 2013 door Jemoeder51 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.