Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou je je vraag misschien iets specifieker kunnen stellen? Want ik zie niet waar het verband ligt tussen deze vraag/arbeider en GTAIII? Want wat heeft de vraag te maken met GTAIII als hij in geen enkele GTA voorkomt.. Is het dan ook wel canon?

:$

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik ben opzoek naar iemand in gta 3, die je niet als persoon kunt zien (dus wel kunt horen). Dit persoon zegt duidelijk dat hij gisteren iets

heeft verdiend, en dat hij zijn vriend heeft geholpen met iets. Deze persoon zecht ook dat hij iets leuk vind. Wat vind hij leuk?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

''makkelijke''? :cab:

Claude, Catalina, Miguel, 8-Ball, Luigi, Joey, Toni, Salvatore, Maria, Asuka, Kneji, Ray, Donald, ''Oriental Gentleman'', Mickey, Misty, Mike, Lee, Marty, Mrs. Chonks, Carl, Chico, Curly Bob, Tanner, Kanbu, Leon McAffrey, Phil

Mijn antwoord is 26 personages. Ervan uitgaande dat je de peds maar niet meerekent :clown:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel wie zijn er tijdens de storyline te zien in missies zowel op portland als op staunton island en ook shoreside vale.

Bijv: de missies van Toni Cipriani spelen zich alleen op portland af en dus zie je hem alleen op dat eiland, maar Asuka zie je op portland (in de missie Last Request) maar ook op staunton island (bij al haar missies) en zo heb je dus mensen die ook te zien zijn op Shoreside Vale zoals Catalina in de missie cutting the grass waas Curly bob informatie doorspeelt aan haar en Miguel, op staunton island bij de laatste cutscene van de missie Grand Theft Aero en ook in de laatste missie The Exchange waar je haar vermoord (en daarmee zei ik al 1 van de antwoorden dus die hoeft niet meegeteld te worden).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...