Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat bleek niet uit je vraagstelling. Hoewel het veel eenvoudiger zou zijn (voor zowel mij, jou als de voortgang deze quiz) je nu ook het juiste antwoord op deze vraag te geven doe ik dat niet, ik gebied je namelijk vriendelijk doch dringend mijn vorige antwoord goed te keuren (indien dit juist is natuurlijk). Mijn antwoord was namelijk wel degelijk een antwoord op je vraag! :)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Nee Dotz, jij interpreteerde het op die manier, maar mijn bedoeling met de vraagstelling was daadwerkelijk waar er reclame word gemaakt. Niet de manier die jij bedoelde. Dus nee, ik keur het niet goed. Het verkeerd interpreteren van vragen is geen reden voor mij om jou antwoorden goed te keuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw vraagstelling was niet duidelijk genoeg. Als een vraagstelling op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden is er geen sprake van ''verkeerde interpretatie'' als die interpretatie niet overeenstemt met de bedoeling van de vragensteller. De fout ligt in dit geval bij de output, niet bij de input.

De vraagstelling was:

Fernando's New Beginnings, waar word daar reclame voor gemaakt?

Zowel de antwoorden als ''een drie-delig programma om passie (terug) te brengen in je huwelijk'' als ''Chatterbox FM'' zijn correct. De output die jij bedoelde was ''Via welk medium wordt er reclame gemaakt voor ''Fernando's New Beginnings?'' of ''Waar kom je reclame voor ''Fernando's New Beginnings tegen?'', dat bleek echter niet strikt uit jouw vraag.

Aangezien ik beide antwoorden heb gegeven, die bij mijn weten allebei juist zijn, verzoek ik je mij de volgende vraag te laten stellen. Als beide antwoorden incorrect zijn dan hoor ik dat graag (en ben ik extreem benieuwd naar het juiste antwoord :clown:8)). Mocht je het niet met mijn beredenering eens zijn dan verzoek ik bij deze Foreigner en/of een Global Mod om uitsluitsel te bieden/te bemiddelen in deze ernstige situatie.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

De manier hoe Haruhi_Suzumiya de vraag bedoelt, is naar mijn mening de juiste. Het heeft inderdaad duidelijk twee interpretaties, maar aangezien Haruhi_Suzumiya de vraagsteller is mag hij bepalen wat de juiste interpretatie en dus het juiste antwoord is. Wil ik er wel even bij vermelden dat het verstandig is om de volgende keer de vraag iets anders te stellen (zie de voorbeelden van Dotz), zodat het gelijk duidelijk is wat er gevraagd wordt en een discussie als deze voorkomen wordt.

De vraag is dus nu waar er reclame wordt gemaakt voor Fernando's New Beginnings, met waar in de zin van waar in het spel.

Dat Chatterbox FM trouwens onvolledig is vind ik een beetje vreemd, wat ontbreekt er nog aan als ik vragen mag? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is prima Foreigner, in het vervolg zal ik de vraag anders formuleren. Er ontbreekt inderdaad nóg iets, maar ik kan uiteraard nog niet zeggen wat het is. Of moet ik toch wel de vraag doorgeven en is dat de reden dat je het vroeg?

Dotz, als je geen nieuw antwoord hebt toe te voegen, leg je er dan bij neer en houd je mond dicht :7

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet in waarom een antwoord dat de vragensteller niet voor ogen had maar dat wel juist is afgekeurd wordt. Nu wordt de beantwoorder de dupe van onkunde van de vragensteller :(, dat lijkt me een beetje de omgekeerde wereld. Maar dat terzijde..

>>> Door Foreigner97: Laten we het dan inderdaad maar terzijde houden en on-topic blijven, danku.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren dat ik die reclame altijd op Head Radio hoorde, vandaar dat ik gok op het antwoord: alle radiostations van Love Media, dus Head Radio, Flashback 95.6, Double Cleff FM, en Chatterbox FM, en natuurlijk die andere 900 radiostations. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt waar ik nog duidelijker in moet zijn, m'n antwoord was ook een halve gok. Ik bedoel dus dat je er reclame gemaakt wordt op de radiostations beheert door Love Media, meer concreet zijn dit de volgende radio stations: Head Radio, Flashback 95.6, Double Cleff FM, en Chatterbox FM.

Dat van die 900 andere radiostations was een grapje, aangezien de host van Head Radio vermeld dat Love Media zoveel radiostations beheert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt waar ik nog duidelijker in moet zijn, m'n antwoord was ook een halve gok. Ik bedoel dus dat je er reclame gemaakt wordt op de radiostations beheert door Love Media, meer concreet zijn dit de volgende radio stations: Head Radio, Flashback 95.6, Double Cleff FM, en Chatterbox FM.

Dat wilde ik horen. Ik denk niet dat iemand zo ver zou komen het GTA III Manual mee te rekenen, dus bij deze is dit antwoord correct.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...