GuitarGuy666 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Dat was snel Volgende voor jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Welke personages met een naam vermoord je allemaal? (dit zonder optional murders) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Salvatore. Catalina. Eva Curly bob Kenji Donald Love Mike forelli Lee Chong Marty Chonks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 3 hiervan niet. Donald love verdwijnt, Marty Chonks wordt vermoord door Carl, en Eva heb je zelf verzonnen nu wil ik er nog 2 weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Maria, al is dit niet zeker, en Mcaffrey? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 maria reken ik niet mee, omdat dit zoals je zegt niet zeker is. nu wil ik er nog 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 "Tanner, you suck!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 (bewerkt) Niko Bellic en tanner Bewerkt: 22 oktober 2013 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 woohoo lennart! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Fak bijna Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Jongens, ik waardeer jullie enthousiasme, maar limiteer jullie berichten tot 3 per dag (zoals in de regels vermeld staat). Als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je wat mij betreft nog een opdracht plaatsen als vierde bericht, maar verder ook niet. Antwoorden afkeuren hoeft niet per se 'per stuk': je kunt ook prima meerdere antwoorden afkeuren in 1 post. En Dark_Zemy: leuk dat je meedoet, maar berichten als bovenstaand zijn uiteraard niet nodig en ik verzoek je dan ook vriendelijk (voor de tweede keer vandaag!) om dergelijke nutteloze posts voortaan gewoon niet te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Niko Bellic Uiteraard. Hoewel niet onmogelijk op de gescheiden era's na. U ziet hier een Beta-screenshot van de beschadigde Callahan Bridge voor GTA III. Wat is er opmerkelijk aan deze Beta-screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 ik heb vandaag overal poep aan >>> Door Foreigner97: Prima. Check je PM's. <<< hij heeft 2 pilaren, in de uiteindelijke versie maar 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Op de screen wordt de brug gedragen door twee pylonen, in de uiteindelijke versie door een. @Ballas: Volgens mij heeft de brug op die betascreen toch echt vier pilaren hoor.. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 hij heeft 2 pilaren, in de uiteindelijke versie maar 1. Op de screen wordt de brug gedragen door twee pylonen, in de uiteindelijke versie door een. Het verschil is niet groot en jullie bedoelen hetzelfde, maar Dotz' antwoord is in feite correcter. De Beta-screen toont een veel grotere Callahan Bridge met 2 pylonen. Volgende voor (hoe kan het ook anders binnen het III-fora) Dotz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.