Hanneswasco Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Dat klopt inderdaad, een goede vraag bedenken voor GTA III is niet gemakkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 In welke hoofdmissie(s) kom je op zowel Portland, als op Staunton Island, als op Shoreside Vale? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 (bewerkt) Dat is alleen Espresso-2-Go, toch? Je zou ook A Drop in the Ocean er nog bij kunnen rekenen maar in die missie hoef je niet aan wal te komen. Edit: voor de duidelijkheid; mijn antwoord is: ''Espresso-2-Go en A Drop in the Ocean''', met die toelichting dan. Bewerkt: 27 oktober 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik zocht inderdaad Espresso-2-Go, die andere zou ik niet meerekenen. Maar volgende voor jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 (bewerkt) Waar is de vereniging van Pogo the Monkey-fans gevestigd? Noot: Ik wil een accuratie beschrijving van de locatie, coördinaten of een zeer duidelijke beschrijving bijvoorbeeld. Bij antwoorden die imo niet nauwkeurig genoeg zal ik geen goed- of afkeuring verlenen maar simpelweg laten weten dat ik het antwoord niet uitgebreid genoeg vind en om nadere toelichting vragen. Bewerkt: 28 oktober 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 bij het politiebureau in Shoreside Vale. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 congratz, jij bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 n000000000000000000000000000000000b moeilijk een goede vraag verzinnen maar anyways, hoeveel overheidsvoertuigen zitten er in de game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 jippie, het valtn iet mee met een goeie vraag op de proppen te komen.. Ik hoop dat de mods dit goedkeuren als vraag aangezien er ook andere games bij betrokken zijn, mocht Foreigner of een andere mod het niett met deze vraag eens zijn dan kan de desbetreffende mod wat mij betreft direct een andere vraag stellen. >>> Door Foreigner97: Prima vraag hoor, ga je gang. <<< Wat zijn drie referenties uit andere GTA's naar GTAIII? (om de vraag goed te hebben moet je dus drie referenties geven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 In Vice City zit een videogame zaak met GTA III art, eveneens in Vice City vliegt er een vliegtuig rond met de krant uit III (Zombie Elvis Found), en ook nog eens in Vice City hangt in je hotelkamer een poster met Claude erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 Alledrie zijn juist, ik had niet verwacht dat iemand alle drie de verwijzingen uit GTAVC zou halen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 't Is zo moeilijk om een lastige vraag over III te bedenken :/ Fernando's New Beginnings, waar word daar reclame voor gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik heb het fragment even geluisterd en ik herken het weer . Ze maken reclame voor een programma bestaande uit drie stappen dat bedoelt is om ''de passie terug te brengen in je huwelijk'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.