Hanneswasco Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Stel: je wilt een Mr Whoopee in je voertuigencollectie toevoegen, maar je hebt de storyline al uitgespeeld. Wat doe je dan het best om er toch nog een te vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Firefighter. Blus de brand en stop de missie, en je kan hem zo meenemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Klopt, dacht dat het toch iets langer zou duren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Ik heb III gister nog gespeeld, sorry . Wat is er van de Forelli's over in GTA III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) Mike Forelli, een of andere gast die Claude in opdracht van Joey plet in de carcrusher en wat Forelli's die El Burro lastig vallen. Bewerkt: 8 november 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Bijna goed, ik mis nog een instantie uit een andere missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Dotz haalde de missie Dead Skunk in the Trunk al aan, maar vergat de Forelli's die je achtervolgen te vermelden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 De Forelli Brothers inderdaad. Volgende voor Svenie, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Svenie lijkt geen gehoor te geven aan de herinnering die ik 'm inmiddels gestuurd heb, dus de eerstvolgende die een leuke vraag weet te bedenken, mag 'm stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Als je het spel 100% uit hebt gespeeld, hoeveel vrouwen heb je dan minimaal opgepikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2013 Als je er van uit gaat dat je er 4 oppikt voor The Fuzz Ball, en dat je het "oppikken" van Maria in Chaperone ook meerekent, kom ik uit op 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Als je er van uit gaat dat je er 4 oppikt voor The Fuzz Ball, en dat je het "oppikken" van Maria in Chaperone ook meerekent, kom ik uit op 8. Correct! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Welk telefoonnummer moet je bellen als je een goede opleiding wilt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 1-800-EDU-KATE ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 En ik dat nummer maar bellen, maar een passende opleiding kreeg ik niet voorgeschoteld... Hij is goed Dotz, de volgende is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.