ERRWINS Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 Maria Latore? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 fout Ik raad iedereen aan ''out of the box'' te denken. Mocht er iemand graag een hint willen dan ben ik bereid die te geven, maar niet aan iemand die nog geen poging heeft gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 ik wil een hint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 Ik heb hierover een tijdje geleden al eens goed over nagedacht en wat opzoekwerk gedaan, maar de enige oplossing die ik me kon bedenken was een beller op Chatterbox FM, waarvan geen naam bekend is, maar dan had je het antwoord van Dark_Zemy een tijdje geleden al goedgekeurd. Dus ik zou een tip ook appreciëren. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 De hint luidt: ''Portland'', maar nogmaals: denk ''out of the box''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Als je zegt 'Out of the box' , dan denk ik direct aan Darkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Ik begreep al niet waarom niemand eerder op dat antwoord was gekomen, dat is toch wel het meest voor de hand liggende antwoord! helaas is het wel fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Curtly? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Helaas, wederom fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2014 (bewerkt) Nadat ik je status update zag moest ik even op onderzoek uitgaan. :$ Ik denk dat ik het goede antwoord gevonden heb: Miles O'Donovan Hij maakt deze uitspraak in het 'Mackerel Factory to Expand' artikel in de Liberty Tree. Bewerkt: 19 oktober 2014 door PrioX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2014 Het is iemand die belt naar Lazlow maar weet de naam alleen niet.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Nadat ik je status update zag moest ik even op onderzoek uitgaan. :$ Ik denk dat ik het goede antwoord gevonden heb: Miles O'Donovan Hij maakt deze uitspraak in het 'Mackerel Factory to Expand' artikel in de Liberty Tree. Bijna goed, dat is inderdaad het artikel waar ik naar zocht.. Het is echter niet Miles O'Donovan die de uitspraak doet, lees het nog eens goed! Fout dus Het is iemand die belt naar Lazlow maar weet de naam alleen niet.... Dit antwoord is nog steeds fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 De vertegenwoordiger van Cheung Industries? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Dat is correct Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Geef mij de momenten in de game wanneer delicaat eten word besproken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.