Nissan Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2015 Bump! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2016 Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit topic en meer bepaald de laatste vraag een aantal keren heb bekeken en ik begrijp waarom deze quiz al meer dan een half jaar stilligt. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat te antwoorden echter doe ik graag een poging om mogelijks anderen op weg te zetten. Delicaat voedsel is wat mij betreft een beetje vaag en voor zover ik mij kan herinneren wordt er ook nooit echt expliciet over voedsel tijdens een cutscene gesproken? Zoeken we het misschien verder dan alleen de missies? In ieder geval met weinig kans op succes: Vermelding van een nieuwe Bitchin Dog Food smaak tijdens Her Lover Makreel tijdens de cutscene van de missie Blow Fish Stir fried noodle tijdens de cutscene van Farewell "Chunky" Lee Chong ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2016 Delicaat voedsel is wat mij betreft een beetje vaag en voor zover ik mij kan herinneren wordt er ook nooit echt expliciet over voedsel tijdens een cutscene gesproken? Oh zeker wel. Gezien je LCS ook hebt gespeeld zou je al helemaal weten waar ik het over heb Die antwoorden zijn ook fout trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2016 Ik loop al sinds je dat gepost hebt rond met het idee dat je wellicht wel eens op Donald Love's kannibalisme doelt, maar dat leek me niet in overeenstemming met de vraag. Nu je ook nog over LCS begint doe ik toch maar een poging, doel je daar soms wel op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2016 Als het inderdaad over Donald Love gaat, wat zeer waarschijnlijk is nadat je LCS hebt vermeld dan doel je zoals Dotz al aanhaalde op zijn kannibalisme. Het woord zelf wordt niet gebruikt, maar Ray Machowski heeft het in de missie Evidence Dash wel over de 'exotische' voorkeur van Donald alsook dat er beschamende foto's van hem zijn genomen op een "morgue party". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2016 Dat is het inderdaad Dotz. Volgende vraag voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2016 Welke statistieken houdt de Duitse versie van GTA III niet bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 Rampages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 Correct, dat is echter niet de enige statistiek die niet bijgehouden word. Welke nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 (bewerkt) Player kills Hoeren in de auto gelaten En Rampages ? Bewerkt: 21 januari 2016 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2016 de volgende is voor u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2016 Lol In een normale gameplay zonder cheats, welke "bug" kan er voor zorgen dat je het spel niet uit kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2016 De Purple Nine glitch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2016 Kanttekening, 100% in III is mogelijk met cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Kanttekening, dat verschilt per (combinatie van) cheat(s) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.