VeryRealGirl Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Kan iemand mij uitleggen wat een kanttekening is lol? En fout Reageren
Dotz Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Hoezo is dat antwoord fout? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Hoezo is dat antwoord fout? hij weet niet wat het is, dus kan hij het simpelweg niet goed of fout keuren. Hij koos alleen voor de makkelijke weg. Leg het hem eens uit en misschien is het dan wel goed. Reageren
Dotz Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Ten eerste is de vragensteller ogenschijnlijk een vrouw en lijkt ''hij'' mij dus geen juiste term. Ten tweede zou men een antwoord waarvan men niet met de juistheid bekend is niet zo maar goed of fout mogen keuren, die verantwoordelijkheid ligt overigens al helemaal niet bij mij . Wat mij betreft stelt Nick bij het lezen van deze conversatie een nieuwe vraag, daarbij staat hij volkomen in zijn recht. Dan kunnen we eindelijk over tot de orde van de dag. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 (bewerkt) Maar wat zijn kanttekeningen?? En btw, kijk eens HEEL goed naar de vraag die ik stelde. Bewerkt: 24 januari 2016 door VeryRealGirl Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Kijk eens heel goed naar mijn antwoord. Die is gewoon correct. Reageren
Dotz Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Dus waar blijft de nieuwe vraag, Nick ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Op hoeveel plekken krijg je in de verhaallijn missies? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Wilde gok: 14? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Nee is niet goed lol. Ik zei "bug". Purple Nines glitch is een bug, en waar ik het over had kun je niet classificeren als bug. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Is een glitch of een bug niet hetzelfde? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Wilde gok: 14? Helaas, het is iets minder. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 (bewerkt) Is een glitch of een bug niet hetzelfde? Jawel, maar er zijn ook dingen die het uitspelen van iets kan hinderen wat geen bug of glitch is. In het geval van mijn vraag was dit de "glitch" met Kenji, als je de missies niet uitspeelt voor je die dood kun je het spel niet uitspelen. OT: 12? Bewerkt: 24 januari 2016 door VeryRealGirl Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 welke "bug" kan er voor zorgen dat je het spel niet uit kan spelen? waar ik het over had kun je niet classificeren als bug. Is een glitch of een bug niet hetzelfde? Jawel, maar er zijn ook dingen die het uitspelen van iets kan hinderen wat geen bug of glitch is. In het geval van mijn vraag was dit de "glitch" met Kenji, als je de missies niet uitspeelt voor je die dood kun je het spel niet uitspelen. Zie je dat je jezelf tegenspreekt? Eerst noem je het een bug, daarna weer niet, en tenslotte noem je het een glitch. Maar dit met Kenji is geen bug of glitch, maar simpel het gevolg van de game. Hetzelfde zit bijvoorbeeld in IV; op bepaalde momenten kan je kiezen of je iemand doodt of niet. Wanneer je dat wel doet zal je ze later niet als random character tegen komen. Dus formuleer de volgende keer je vraag wat duidelijker, dat voorkomt een hoop onduidelijkheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.