Jump to content

Idee? voor gta sa


mekane

Recommended Posts

Beste gtaforum.nl,

ik heb een vraag wie heeft nog een idee voor gta SA qua modding het mag van alles zijn.

Kleding

Auto's

gebouwen

kapsels

tatoo's

geheel andere CJ

van alles , ik heb echt totaal geen ideéén meer misschien wat dingen uit gta iv wat iemand wilt zien in gta sa of uit vice city of uit III maakt niks uit wat ik ben totaal leeg.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je Engels? Dan raad ik je aan mijn tutorial op het Engelse GTAForums.com te lezen, die is erg volledig en gedetailleerd: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=403790

Deze staat ook op dit forum, maar die klopt niet meer helemaal: https://gtagames.nl/topic/56306-sascm-mission-coding-for-dummies. Om een reden die ik niet begrijp, zijn daar hele stukken tutorials weggevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik een crimineel zijn ^_^

Origineel is het eigenlijk wel illegaal, in verband met copyrights. Rockstar heeft echter goedgekeurd dat het spel gemod mag worden. Dus je hoeft nergens voor te vrezen. :) Zolang je maar niet hele grote files gaat verspreiden natuurlijk (en dan bedoel ik; met veel content dat door Rockstar gemaakt is).

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik een crimineel zijn ^_^

Origineel is het eigenlijk wel illegaal, in verband met copyrights. Rockstar heeft echter goedgekeurd dat het spel gemod mag worden. Dus je hoeft nergens voor te vrezen. :) Zolang je maar niet hele grote files gaat verspreiden natuurlijk (en dan bedoel ik; met veel content dat door Rockstar gemaakt is).

Nee begrijp ik maar stel dat ik een CLEO mod aanpas van iemand anders dat ik er dan geen problemen mee krijg snapje zowieso omdat ik minderjarig ben :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...