Jump to content

V1 en V2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil missies voor mensen halen. Ik zag iemand en die had V2, zelf heb ik V1. Dus ik moest hem upgraden. Ik keek wat op het forum en toen zag ik dit topic. Ik deed alles wat in het topic stond precies zoals het er stond, het werkte niet. Er stond dat de bestanden er niet waren. (die waren er wel) Maar nu heb ik een probleem. Gta start niet meer op, zowel Gta_sa.exe als Gta_sa_compact.exe Voordat het niet meer werkte speelde ik via compact, er waren geen problemen mee.

Dit gebeurt er: Je opent 1 van de .exe en er gebeurt niks.

Ik wil graag dat ik het weer kan spelen, maar ik wil ook V1 en V2 kunnen spelen.

Nyltje

Geplaatst:

Verwijder voor de grap eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files, zien of dat wat uithaalt. Het reset je instellingen, maar wil nog wel eens een uitkomst bieden. Overweeg anders eens een herinstallatie.

Geplaatst:

Verwijder voor de grap eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files, zien of dat wat uithaalt. Het reset je instellingen, maar wil nog wel eens een uitkomst bieden. Overweeg anders eens een herinstallatie.

Hij opent nog steeds niet.
Geplaatst:

Hij opent nog steeds niet.

Voer dan is een herinstallatie uit.

Geplaatst:

Save bestanden en de mod van je eigen missie maken en wat je daarvoor nodig heb (zoals Cleo)

ik denk niet dat save bestanden weg gaan want die staan toch bij Mijn Documenten?

Geplaatst: (bewerkt)

Ben hem nu aan het herinstalleren. Over een half uur denk ik komt er een edit.

Edit: Hij doet het nu weer. Ik ga het nu nog een keer proberen, dat dat je v1 en v2 tegelijk kan spelen. Ik heb nu die missie die ik wou halen voor iemand gehaald maar ik kan nu zelf niet spelen omdat het een verkeerde versie is.

Ik heb alle 2 de versie's geprobeerd maar ik moet steeds opnieuw beginnen met m'n eigen save game? Help!

Bewerkt: door nyltje
  • 2 weken later...

↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑

Niemand?

Geplaatst:

5. Als je een versie 2 savegame hebt gespeeld en je wilt hem weer doorgeven aan iemand anders, moet je de savegame na het afsluiten van GTA San Andreas door de ID changer halen. Anders start deze savegame bij iemand met versie 2 bij het begin van de game. hier download je de ID changer.

Je sleept de savegame gewoon op de ID Changer. Er zal een nieuw scherm verschijnen dat mededeelt dat conversion succesfull is.

Lees vooral de laatste zin even goed door. Volgens mij vertelt Jow Tommy Verceti daar heel duidelijk wat de bedoeling is :)

Geplaatst:

5. Als je een versie 2 savegame hebt gespeeld en je wilt hem weer doorgeven aan iemand anders, moet je de savegame na het afsluiten van GTA San Andreas door de ID changer halen. Anders start deze savegame bij iemand met versie 2 bij het begin van de game. hier download je de ID changer.

Je sleept de savegame gewoon op de ID Changer. Er zal een nieuw scherm verschijnen dat mededeelt dat conversion succesfull is.

Lees vooral de laatste zin even goed door. Volgens mij vertelt Jow Tommy Verceti daar heel duidelijk wat de bedoeling is :)

Ik wou ff kijke of jij dat ook wist :engel:

Hij doet het nu denk ik, alleen met de verkeerde versie. Hoe doe ik nu 2 versies tegelijk? In dit geval is mijn save game versie, versie 1. (je ziet een zwart beeld en dan sluit GTA SA af)

EDIT: Ik verander het wel handmatig. Ik kan m'n eigen save-game weer spelen en die van anderen. Om die van andere te spelen moet ik wel de versies veranderen maar dat doe ik dus nu handmatig, zoveel werk is dat ook niet.

Probleem opgelost!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...